sobota 14. října 2017

Narozeninový Dárek


Tak konečně jsme se dočkaly i tohoto nového účesu...



28 komentářů:

  1. S tema darkama se posledni dobou roztrh pytel :D jen tak dal :)

    OdpovědětVymazat
  2. To mi vážně zpříjemnilo celičký den, když na mě hned po ránu vypadla ozdoba, co se hodí spíš na opačný konec :D
    Říkala jsem si, neremcej, darovanému koni... jsou to body zdar... počkat! Za účes přece nejsou žádné body! Jen mi pro nic za nic zabírá místo a stránka účesů je den ze dne nepřehlednější! :D:D
    Takže teda remcám, no, co jinýho mi taky zbývá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Musíš na to dámské přirození na vrcholku narazit nějakou slušivou hučku, jinak se to snad ani nosit nedá :D Musíme to brát jako vstřícné gesto našich tvůrců, ne každý den nám dají něco zadarmo a těm našim chlapům se to třeba bude líbit (místo pod sukni budou lízt pod klobouk) :D :D :D.

      Vymazat
  3. Zajímavé na cz verzi ho mám, ale na SK nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem mrknula na sk verzi a taky jsem ho tam nedostala. Určitě bychom ho ale měly postupně dostat na všech verzích ;)

      Vymazat
  4. Áno ja som na si verzii a menám ho je mi to trochu ľúto ale Ivan že ho dostaneme tiež 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho dostaneme i na sk verzi, dostanou ho všechny verze hry, jen nevím kdy přesně ;) Musíme být trpělivé :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jen je zajímavé, že na cz už ho máme a jsme stejné časové pásmo. Myslela jsem si, že spuštění akce nebo dárku je podmíněno právě časovým posunem. Tak uvidíme ;)

      Vymazat
  6. Prepáčte za tie chyby ale dúfam že ho dostaneme tiež

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za chyby se vůbec neomlouvej, taky mi sem tam (docela často) nějaký překlep uteče :D

      Vymazat
  7. Hey :)
    If you want to post it on your blog, this images, will be on game in 17, in 2 days exactly, type of the event: teleport !

    http://i63.tinypic.com/2zr22hw.jpg
    http://i65.tinypic.com/flke9y.jpg
    http://i63.tinypic.com/65ai6g.jpg

    Have a lovely Sunday :*

    OdpovědětVymazat
  8. Víte co nasere? Když tu v ten daný den jednou nejste . . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to by mě teda taky naštvalo, nemoct si na hlavu nasadit tohle, tak to je už na provaz :D :D :D Nezoufej, zlato, za chvilku nám začíná Halloween a měly by tam být 2 "nositelný" účesy ;) :D

      Vymazat
    2. Každá věc zdarma se počítá, no ne? :D :) Jj, však jo, ještě bude příležitost ;)

      Vymazat
    3. Ještě bude spoooousta příležitostí :D ♥

      Vymazat
  9. Isabella mohla bych využít tvoje obrázky ze soutěžích do mojí skupiny na fb?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrázky samozřejmě použít můžeš, jen prosím uveď zdroj obrázků (adresa tohoto blogu). Díky za pochopení ;) ♥

      Vymazat
  10. Dievčatá, na jednej stránke som pozerala, a je to podľa toho kedy našu verziu vytvorili ( v aký mesiac ) :) october - česko , november - slovensko . takže kto sa po celý ten mesiac prihlási alebo už hrá tak ho dostane, (ináč je to 5.výročie vzniku ModnejAreny). JE prekrasny ! tak si ho užite české priateľky a my si na sk ešte počkáme ale už sa to blíži!! :D /kedy vašu verziu vytvorili môžete nájsť v správach LPMA OZNAMY a na poslednej strane máte prvú správu čo sme dostali dátum Módna Aréna - na začiatku 2012-11-20 15:07:19 to je datum vzniku SK/ 11 - november

    OdpovědětVymazat
  11. Vždy každý rok dávajú darček v ten mesiac (aspon doteraz a dufam navždy ) niektore verzie skor ine neskor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáreček se vždy hodí, jen ať jich je klidně víc :D

      Vymazat
  12. A podla mna to navrchu sa tam hodí, je uplne dokonalý :3 Papa Isabella, a to si ty Lisbeth na sk? :D ak hej tak huraaaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj šálek čaje to zrovna není, ale každému se líbí něco jiného a tak je to v pořádku ;) a ano jsem to já. Teda ty jsi agent :D A kdopak jsi na sk ty, mohu-li se ptát? :D

      Vymazat