úterý 31. října 2017

Ostrovy ???

Zítra nás čeká nášup plesových šatů a účesů. Dle množství se dá předpokládat, že typem akce budou ostrovy, které se nám k určeným datům budou postupně otevírat. Ve hře bude celkem 6 krásných účesů a k nim 6 rób v množství barevných provedení...


a něco málo i pro našeho vyžírku, aby nám to hezky ladilo...





16 komentářů:

  1. Pekný účes vľavo :) Som zvedavá aký typ udalosti nás tentoraz čaká. Že by dlhoočakávaný solitaire?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My sme sa teraz o tom bavili na večierku a ževraj ostrovy :( :D

      Vymazat
    2. Taky si myslím, že to budou ostrovy :(

      Vymazat
    3. Posledné ostrovy predsa neboli také zlé, nie? S klinutím po 4 hodinách sa získať aj hlavná odmena

      Vymazat
    4. Je pravda, že na tu čtyřhodinovou vychytávku jsem skoro zapomněla, pořád mám zafixovaný jen jedno kliknutí denně (a to byl fakt vopruz). Snad to dopadne a naše salóny krásy se obohatí některým z nových účesů :D Navíc typ akce stále ještě není jistý, ostrovy jsou zatím pořád jen domněnka ;).

      Vymazat
  2. Ahoj posielam ti jeden link možno to použiješ
    ://prntscr.com/h4fiaj

    OdpovědětVymazat
  3. JÉÉJ, těším se. Jenže bohužel nestihnu účes a už mi chybí 8 věcí z teleportu =C To se dalo čekat, ale já to NIKDY nestihnu ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, třeba se zadaří ;) a když ne, tak si to vynahradíš v nové akci :) ♥

      Vymazat
  4. Hey :*
    If you didn't saw this image with the new event :D
    https://scontent.fbeg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22853250_538842066465814_2116079417428149094_n.jpg?oh=4290dccd757eaf76007be896b975b0eb&oe=5A790392

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you Ema, I already have things, but I will add them when the action starts. ;)

      Vymazat
  5. Hledala jsem všechna barevná provedení všech šatů a ať se snažím jak chci tak mám u vše 5 barev jen u těhle co ukazuješ mám jen 4.. je to možné ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tyto jsou jen ve čtyřech barvách ;)

      Vymazat
    2. To je ovšem dost škoda, protože tyto jsou ze všech asi nejhezčí ^^

      Vymazat
    3. Taky se mi líbí nejvíc, ale mě by stačily v té bílé a červené :D

      Vymazat