úterý 10. října 2017

Kolekce Moderní Podkroví


Po dlouhé době tu konečně máme i obchod s nábytkem...


Tady je přehled nových věcí, které jsou ve hře. Každá věc je cca v 5ti barvách...



Tapeta + Podlaha DEN...


Tapeta + Podlaha NOC...


PŘÍJEMNÉ NÁKUPY ♥

17 komentářů:

  1. Megaaa :33 ^^ Rozhodně to chci! Ať je to cokoliv ❤:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí ta hnědá houpačka. Jen jsem teda zvědavá, kdy to všechno bude, pořád čekám na účes, ten slamák, toto...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo si počká, ten se dočká ;) :D

      Vymazat
    2. Já myslela, že bude tajný FW - dekorace budou vyskakovat, bude tam slamák a účes xD

      Vymazat
    3. Konečně jsme se dnes dočkaly i účesu :D

      Vymazat
  3. To je krasne :) akorat skoda ze ty nejkrasnejsi veci sou za dia :D nicmene to bude pekne oziveni bytecku a na body do popky idealni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám z obchůdku radost, kumbál sice praská ve švech, ale bodíky jsou super :D

      Vymazat
  4. Tak tohle se hoodně povedlo. Jako teda zakázala jsem si dia, takže koupím jen ty dolarové věci, možná něco za zelené. Beztak mám tapet a podlah tolik, že nevím, kterou dřív. Nicméně i bez těch věcí za kamínky se z toho dá hodně věcí použít, zkombinovat, nápaditě umístit, no prostě skvost. Díky, tvůrci a samozřejmě obrovské díky, Isi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to úplně stejně, konečně použitelné a vkusné kousky, které se dají zkombinovat naprosto s čímkoliv a úplně největší radost mám z toho, že k nám věci přišly v podobě obchodu, kde si na své přijde úplně každý. Tentokrát se mi opravdu trefili do vkusu na plné čáře a myslím, že nejen nám dvěma. Určitě nás bude víc :D ♥

      Vymazat
  5. Je to super, ale zklamali mě, že dali tapetku za dia :( to pak úplně ztrácí smysl. To už pak není žádné 'podkroví' ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tapeta mě taky štve, zase si ale říkám, že tapet mám plnou komoru, tak snad se k tomu některá bude hodit ;)

      Vymazat
  6. Zase sprchovej kout, postel a tapeta - 3 nejlepší věci a všechny za dia ... Zabít je málo fakt :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se apartmánu moc nevěnuju, tak mi to ani moc nevadí. Dokud jsem měla pokoje, tak jsem se tam snažila něco málo stvořit, ale teď už to nemám kam dávat a z toho nejspíš plyne i můj chabý zájem o nábytek. Mám radost, že z něj budou nějaké bodíky do popularity. :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. :o :o :o Teda jak ty to děláš? Já dnes vykoupila vše za dolary a teď rozmýšlím do čeho investovat zelený šutříky (co fakt nutně potřebuju), konečně jsem trošku našpórovala, večírek v nedohlednu a tááák těžce se vydělávají :D

      Vymazat
    2. Zkrátka přivřu obě očka a jdu šopovat XD :D

      Vymazat