čtvrtek 26. října 2017

Halloweenská kolekce


Dnes se nám do hry vrátila halloweenská kolekce z roku 2014. Tato kolekce je opravdu povedená a věřím, že tento nostalgický návrat ocení všichni, kdo v té době hru ještě nehráli a věci nemají nakoupené. Já si holt nechám zajít chuť a počkám si na něco novějšího...







Přeji příjemné halloweenské nákupy


15 komentářů:

  1. Ahoj zlatí :)
    Mohla bych se zeptat ?? Ještě jsem Lp nehrála když tu byl ten obchod :D budou tam i nějaké účesy ?? A myslíš jako obchod kolekci nebo něco jiného ???
    Děkuju za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kami, účesy tam bohužel nejsou, je to halloweenský obchod (kolekce) tuším z roku 2014, ale věci jsou opravdu povedené. Vážně super obchůdek a kdo tu tenkrát nebyl, tak se má na co těšit ;)

      Vymazat
    2. Moc děkuji :D
      A myslíš že když je zítra ten svátek ...bude něco nového ??
      Děkuji :D

      Vymazat
    3. O vikendech nove akce nedavaj :) a svatek je jenom u nas takze pochybuju ze budou neco vymyslet, leda by byl mezinárodní, ale to ted nehrozi :D

      Vymazat
    4. Zítra určitě nic nebude, přesně jak píše Kristinka. Nové akce zatím vždy spouštěli pouze v týdnu, většinou úterky a čtvrtky, někdy i středa nebo pátek, o víkendu nikdy nebo si to aspoň nepamatuji. ;) Tipuji, že nejdřív můžeme něco očekávat po skončení teleportu :)

      Vymazat
  2. Čauky Is, já furt doufám, že nám obchod nakonec nedají a bude nějaká nová akcička. Já ten Halloween tolik nemám ráda..:( Už ho letos bylo až až.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi, já zase Halloween můžu, mám ráda ty ujetý věcičky a doplňky (jsem divná, vím) :D Ale tenhle obchod, aspoň co si pamatuju, nebyl vůbec k zahození. Bohužel už ho mám vykoupený, tudíž ostrouhám a to víš, že mnohem raději bych taky něco novýho. :)

      Vymazat
  3. Ahoj Is... :) Uděláš prosím nějaké návrhy na outfity?! Byla bych moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem něco málo přidala, snad to bude stačit ;)

      Vymazat
  4. Krásně jsi ty kousky sestavila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ty opakovani tak nemam rada :D vetsinu mam zkoupenou od posledne a tudiz uz dost okoukanou :D ale verim ze pro holky co to tenkrat nehraly je to prima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, my "starší ročníky" tady na LP holt ostrouháme. :D Holkám to ale přeju, pamatuju si, jakou jsem měla z obchodu radost, když tu byl novinkou ;)

      Vymazat
    2. V době, kdy byla tahle kolekce minula, jsem měla ve hře téměř roční pauzu. Takže já jsem za ten obchod ráda, ale zjistila jsem zajímavou věc. Některé kousky z toho obchůdku už přece jen vlastním.
      Uhádne někdo, kde se mi vzaly v šatníku? :D

      Nebudu vás napínat, mám je převedené ze staré verze. Tam byly k mání v obchodě a zcela jistě za dolary, protože tehdy jsem dia nekupovala :)

      Mám ráda tyhle akce, které mě vrací do staré lady :) Ty zlaté časy, kdy se chodilo cvičit, koupat a číst v knihovně, kdy v obchodě pořád bylo málo jablek... Nikdy se nevrátí pohádka mládí...

      Vymazat
    3. Tak starou lady už jsem nezažila, ta mě o kousíček minula a já se registrovala už do té nové verze (do staré už se nedalo dostat, ale holky mi posílaly obrázky jak je jejich lady na kapačkách apod. :D).

      Vymazat