úterý 17. října 2017

HALLOWEENSKÝ TELEPORT


Máme ho tu holky !!! Je tady dlouho očekávaný HALLOWEENSKÝ TELEPORT !!! Nevím jak vy, ale já jsem v koncích, vůbec nevím kam dřív... Jdu si hodit mincí (pana nebo orel? - dvě strany jsou na 6 destinací málo).... Tak ne, jdu si hodit kostkou, ta má 6 stran... Jááá faaaakt nevím.... Jdu si hodit mašli.... :)))

1. Dýňová zahrada



Tapeta + Podlaha + Výhled z balkonu...



Hlavní odměna je pozadí na profil...



2. Frankensteinova nevěsta


Všech 7 barevných variací Frankensteinovi nevěsty...



3. Strašidelný obývací pokoj


Tapeta + Podlaha...



Hlavní odměna je pozadí na profil...



4. Mrtvá nevěsta


5 barevných variant Mrtvé nevěsty...



5. Noční skřítek... okřídlený hafan je mazlíček a lze 3x vycvičit...


Všech 6 barevných variant tohoto outfitu...




6. Noční Elf... koník je pouze doplněk v šatníku našeho vyžírky...


4 barevné varianty pro našeho příživníka...




Tady v rychlosti pár předloh... Kdo by měl chuť dohledat nějaké další, sem s nimi, iniciativě se meze nekladou a mně to pomůže... ♥




HODNĚ ŠTĚSTÍ


57 komentářů:

  1. Joooo! Jo jo jo jo jo joooo! Telepoooooort! Jo! Jo! Jo!
    :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zase mi to v upozorněních neblikalo, čekala jsem ho až zítra a nebyla jsem ale vůbec připravená, takovou čáru přes rozpočet mi udělat :D Konečně už jsem to dala nějak dohromady a mělo by to tu být komplet ;)

      Vymazat
  2. A hned na první pokus jsem hupsla do destinace s tím dlouhým účesem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to já jsem musela vlízt k tomu mýmu blbovi, abych vám ho mohla dát na blog :D, v jiných verzích ještě snoubence nemám a neměla jsem tudíž jinou možnost. Ale zítra už tradá pro účes, třeba se tam potkáme :D

      Vymazat
  3. Super, ještě že se Mrtvá nevěsta jmenuje Mrtvá nevěsta :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme štěstí, že nás nechtějí zmást a nedělají nám v tom bordel :D

      Vymazat
  4. To já hupsla do s krátkým účesem... Jinak už mám šaty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem u chlapa (v rámci mapování akce, aneb nutný zlo), ale zítra hupsnu pro dlouhý účes ;), jo a gratuluju k šatům ;)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Taky mám radost jak malý děcko, jak nám všem ten teleport dokáže zvednout náladu, že? :D

      Vymazat
  6. Konecne :D akorat vubec nevim kam driv protoze bych nejradsi vsechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nejsi sama, já jak nemusím věci do apartmánu, tak tentokrát mě ty kýčovitý věcičky dostaly do kolen. V jedné věci mám jasno, chci dlouhý účes, i když věci mrtvé nevěsty se mi moc nelíbí. Ale dál fakt nevím, babo raď :D

      Vymazat
    2. Jo taky sem u mrtve nevesty, tu pohadku mam rada :D potom se rozhoduju mezi nabytkem a vyzirkou, ne ze bych ho chtela nejak obstastnovat, ale libi se mi ten kun co je za odmenu, je to mazlik nebo jenom nejakej doplnek do chlapovo satniku? :)

      Vymazat
    3. No podle mě s oblečením na vyžírku si vyhráli asi nejvíc, to se vážně povedlo a koník je super. Je to ale jen doplněk v šatníku. :) Mazlíček je ten okřídlenej "pes" či co to je a myslím, že ho můžeš 3x vycvičit. :)

      Vymazat
    4. Dik v tom pripade s vyzirkou budu pocitat az nakonec, abych s nim neztracela cas a on by stejne shrabnul konika :D

      Vymazat
    5. Přesně, kdyby to byl mazlík, nebo kdyby to byl doplněk pro mě, tak jdu po něm :D

      Vymazat
  7. Hodíš se, prosím, i tapety? A.. nevíš, jeslti je ten okřídlený pes na loajalitu nebo do kříně? Koně bych tila o chlapovi skříně.. Nevím kam dřív skočit (teda.. po nevěstě :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okřídlený psík jako mazlík, je se třemi body k loajálnosti :)

      Vymazat
    2. Trošku jsem nestíhala, ale už je to tu komplet i s pozadími na profil a tapetami ;). Jinak jak psala Vanesa (díky za rychlou reakci na dotaz ♥), ta okřídlená potvůrka je mazlíček a kůň u chlapa je doplněk v šatníku :)

      Vymazat
    3. Moc díky a promiň, ež sjem tě honila, mě stačí odpovědět v řádu dní, ne minut :-)

      Vymazat
    4. Není zač, já děkuju za trpělivost, někdy to holt chvilku trvá ;)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Souhlasím Van, ty jsou ze všech nejlepší a líbí se mi i ta blbost do hlavy (pro tyhle blbiny mám zkrátka slabost) :D

      Vymazat
  9. Já to vidím asi takhle - pětka, šestka a nakonec do trojky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo čtyřka, trojka a pětka. Jo, to spíš XD

      Vymazat
    2. já to vidím 4 a potom 3,1

      Vymazat
    3. Já bych to viděla na 4, 5, a dál jsem v koncích :D :D :D

      Vymazat
  10. Holky já to chci vše :D super úplně! Tyhle témata mám nejradši❤
    Jinak držím všem palce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky držím palce, ať se daří a chci to co ty :D ♥

      Vymazat
  11. Už je to tu zase. Zase! Zase, zase, zase, zas, zas, zas, zas, zas.....
    Potřebuju nějaké prášky proti hamižnosti! Ale dejte mi jich hodně! Hodně! HODNĚ! H O D N Ě !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych brala jedno platíčko (možná radši dvě.... tři...), hledá se dealer tlumících narkotik !!! Značka spěchá !!! :D :D :D

      Vymazat
    2. řeším to tak, že sjem otevřela své dvě zahraniční verze, kam normálně vůbec nechodím a 1, 2 a 3 si udělám na nich :-) A budu doufat, že zbytek stihnu na cz. Tak vlastěn budu mít všechn oa pozadí na cz až tak moc nepotřebuji...

      Vymazat
    3. No jo, ale já mám jako hlavní lady českou a mám pocit, že zrovna u ní potřebuju všechno. Ty zahraniční mě tak neuspokojují :D

      Vymazat
  12. Is that blue corpse bride color like accessories or something other

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Head is accessories, body is corset and legs are socks. Everything is in the wardrobe ;)

      Vymazat
  13. mohu se zeptat jak se jmenuješ na lady? potřebovala bych se na něco zeptat

    OdpovědětVymazat
  14. Já měla jasno i bez tvého popisu, že první bude mrtvá nevěsta. :)
    No a dál? Asi Frankenstein, už tuším, jak se mi jednou můj nezájem o věci do apartmánu vymstí :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dám Mrtvou nevěstu, potom chci ty šaty z Nočního skřítka a asi tentokrát neodolám a vlezu pro nějakej ten úžasně kýčovitej bordýlek do apartmánu :D

      Vymazat
  15. Ach jo, tak tohle mě štve. Zkoušela jsem vyžírku obléknout do nočního elfa a zjistila jsem nepřekonatelný problém. Obléknu "tričko", na něj tu kapucu a ejhle, ona mi zakryje ten svítící drahokam na rameni, či co to je. Tak to v pravé části šatníku přesunu, kapuci pěkně pod triko, a bum ho, mám vlasy na kapuce. A když to uložím, zůstane to tak i na profilu (jako že občas to uložím špatně a ono se to právě cestou na profil srovná, ale u toho elfa teda nic)
    Myslíte, že má cenu, napsat to podpoře? Já se silně obávám, že to nepochopí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus si trochu pohrat s celkovym poradi tech veci, ono obcas jak to ma hodne doplnku,tak to dela bordel....

      Vymazat
    2. Dík za snahu :) Ale zkoušela jsem úplně všechny možnosti a nic. Jakmile dám kapucu na jiné místo, než první, jsou vlasy navrchu. I v kombinaci s jiným oblečením to tak vyjde.
      Napsala jsem na podporu, vyžádali si screenshoty, pak napsala, že to předávají programátorům. No tok čekám :)

      Vymazat
    3. Tak to je síla, já to teda ještě nezkoušela, ale člověk by čekal, že to budou mít vychytaný. Sigyn, když budeš vědět něco víc, tak dej prosím vědět. Určitě to tu bude zajímat víc holek, které na stejný problém časem taky narazí. Předem moc díky ;) ♥

      Vymazat
    4. Podpora mi, samozřejmě až po urgenci, napsala, že programátoři nenašli chybu. Že kapuce patří navrch na tričko. Tečka a nejede přes to vlak. Co řeknou, to platí :D
      Já to teda nechám chlapa nosit pěkně pod tričkem, kam to patří. A paruku bude nosit navrchu, ať je nějaká sranda :)
      Ale štve mě tenhle přístup. Vůbec je ten šatník zmršenej v mnoha případech. Jako abych si nemohla dát třeba boty navrch na kalhoty, protože mi kvůli tomu kabát zaleze kdoví kam a leze mi navrch tričko, nebo mnohdy i prsa, tomu říkám nehoráznost. Já si chci svobodně vybrat, co nosit vespod a co navrch!
      Asi se pomaluju červenou a modrou barvou, sbalím bandu kámošů a s hromovým řevem FREEDOM se vydáme do Bulharska :D

      Vymazat
    5. To je prachsprostá diskriminace, když už si tady člověk nemůže nasadit ani gaťky na hlavu kdy se mu zachce :D Jdu do protestu s tebou, tady jde o lidská práva a svobody našich lady a jejich vyžírků, počítej se mnou. Začínám si chystat nějaký vstřícný transparentík (jak se bulharsky řekne "prdel"?). :D :D :D

      Vymazat
    6. ..někdy pomahá přidat pár nenápadných doplňků, třeba u něj prstýnek a ten dát úplně nad co se chce a tím se sníží nesnižitelné.. nebo boty úplně nad, pokud jdou kalhoty do nich.. u lady, když si v nějakém extrému nevím rady, pomůže nenápadný prstýnek na noze co navrch není skoro vidět nebo miničelenka schovaná pod vlasy

      Vymazat
    7. Super tipy Van, to budu muset při nejbližší příležitosti vyzkoušet. Taky už se mi párkrát stalo, že jsem se do toho pěkně zamotala. Obdivuji tvoji vynalézavost, mně chybí trpělivost a když něco nejde hned, tak většinou kompletně překopu celý outfit (cesta nejmenšího odporu). :D

      Vymazat
  16. Neviete z akej predlohy je kostým snúbenca? Strašne mi to pripomína nejaký film, ale ani za svet si neviem spomenúť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předlohu se mi zatím nepodařilo dohledat (po pravdě jsem na to teď ani neměla moc času), ale pokud něco objevím, určitě to přidám na blog ;). Jinak kdyby někdo něco našel, sem s tím :D ♥

      Vymazat
  17. Takže 4,3,5 - už to mám konečně vymyšlený :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zatím furt ne :D. Pořád zůstává 4,5, a ???

      Vymazat
    2. Polární výpravo, za mnou v pořadí: 6,5,1,3,4,2
      Co stihnu, stihnu :)

      Vymazat
    3. Taky bych v tom chtěla mít tak jasno :D Držím palce, ať toho stihneš co nejvíc ;)

      Vymazat