čtvrtek 5. října 2017

Podzimní dárky



Tentokrát se nám do hry vrátily "Podzimní dárky", jedná se o starší akci z roku 2014 a starší v tomto případě rozhodně neznamená horší. Je to akce, která spadá do sekce "Staré dobré časy" a  každému, kdo uvidí tu nadílku, která na nás v dárcích čeká, není nutné nic dalšího vysvětlovat. Jdem na to kouknout a že je na co...




Ve hře jsou tyto 2 účesy (a dle mého jsou oba super)...


... a taky tenhle motorovej mazlík v devíti barvách (zamlouvám si ten růžovej)...




No a teď nás čeká pěkná nálož hadříků. Ve starých dobrých časech holt hrála kvantita prim, o tom si dnes můžeme nechat už jen zdát. Nesnažila jsem se to zkompletovat do jednotlivých outfitů (za což se omlouvám), ale při bližším ohledání snadno zjistíte, že věc je takřka nezkompletovatelná a já se snažím si zachovat alespoň zbytky zdravého rozumu, tudíž jsem vám to sem nasázela jak to leží a běží tzv. "na hulváta". Děkuji za pochopení... :)))

Halenky...



Kalhoty...




Kabáty...


Sukně...



Šátky...


Čepice...


Boty...


Šaty...


Pásek + Šperky...



HODNĚ ŠTĚSTÍ



75 komentářů:

  1. Pane bože...to je úžasné....tolik věcí O_O Super! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Než mi zablokovali starou lady tak jsem měla ten účes v pravo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna ten mi chybí, já mám ten vlevo :D

      Vymazat
    2. klidně se můžeš podívat na moji lady nyní se jmenuji Bella forever......ale dříve jsem byla selena gomez146

      Vymazat
    3. Krásná lady ;) Moc ti to sluší ♥

      Vymazat
    4. Tak jsem získala ten vlevo...��ale radši bych ten vpravo

      Vymazat
    5. Gratuluju, ještě akce neskončila a co není, může být ;) Držím palce ♥

      Vymazat
    6. a myslíš že už máte teda kupovat pouze malé?

      Vymazat
    7. Tuhle volbu za tebe udělat nemůžu, ale já od teď už nekoupím jiný dárek než malý ;)

      Vymazat
    8. tak účes zatím ne, ale ted jsem vyhrála botky

      Vymazat
    9. No super, máš conversky, to je taková první vlaštovka :D

      Vymazat
  3. Jůůů, super :) Mě se nej líbí ty ementálový kalhoty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, aby ti aspoň jedny přistály v šatníku ;)

      Vymazat
    2. ti pošlu ty ,co mám od minule v šatníku:D mně zrovna tyhle kalhoty jako snad jediný kousek příliš nenadchly

      Vymazat
    3. Zase je to praktický, určitě mají super termoregulační a odvětrávací schopnosti :D :D :D

      Vymazat
    4. Chichi :D :D ok, beru tě za slovo.. já mám ráda takové ujeté kousky :D a přeji vám holky moc štěstí♥

      Vymazat
    5. Tobě taky hodně štěstí :D ♥

      Vymazat
  4. Toto je pecka!!! Ty staré věci opravdu nejsou vůbec zlé, chci všechno! ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé srdéčko nad tou náloží hadříků také nostalgicky zaplesalo, jóó kde jsou ty časy :D ♥

      Vymazat
  5. Staré akce bývají fakt povedené. Tahle je něco pro mě oči. Mám ráda tyhle veselé barvy. Ale předpokládám, že ke své smůle vytáhnu z krabice všechno růžové a fialové :D
    A o šatech, nebo nedej Bože "konverskách" si můžu nechat tak leda zdát :D Ale jinak je to moc pěkné a budu vděčná za kterýkoliv kousek. Dia ale tentokrát nedám, už jsem si v předešlých akcích zařádila dost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zase tajně myslím na ten druhý účes :) Když byla akce prvně, dostala jsem ten s ofinou, tak tentokrát by to mohl být ten druhý. No a samozřejmě bych všema deseti brala skůtr, ale to už je v mém případě spíš utopie, takže jsem smířená s nějakým náramkem a páskem :D :D :D

      Vymazat
  6. Opakování podzimních dárečků, bezva, snad budu mít štěstí a chytnu účes ,od posledně mám jen jeden a byla bych ráda za kostkovaný šátek, ten se mi moc líbí, barvičky jsou krásné všechny,se skutrem nepočítám, na motorové dopravní prostředky nemám štěstí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsme na tom stejně Val :D, účes mám taky jen jeden, skůtr nemám a nepočítám s ním (tak naivní zase nejsem), jen ten šátek se mi minule poštěstil a úplně jsem na něj v tom bordelu, co mám v šatníku, zapomněla :D Držím palce ;)

      Vymazat
  7. Uzasna akce, sem rada ze ji opakujou, tenkrat sem si odnesla jen par kousku hadriku :D ucesy bezva, to vozitko taky chci :D na tu dobu je to paradni akce a ty blaznivy cepice proste potrebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čepice jsou super, jednu s tím okem už mám od posledně a jsem moc ráda, že nám tyhle staré evergreeny začali vracet do hry :) Jen tak dál :D

      Vymazat
  8. Holky, dotaz pro ty z vás, které hrajete dlouho.. proč má ten skútr víc barev? Je to náhoda a každá má jiný nebo můžete vyhrát 2 a pak v apartmánu používat kterou barvu chcete... ? V inventáři aut jsme u nikoho neviděla, že by měl 2 skútry... Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě můžeš vyhrát jen jeden skůtr náhodné barvy. Nikdy jsem se nad tím takhle nezamyslela. Na 100 % to ale nevím, bylo by super, kdyby sis garáž natřískala skůtrama a každý den vytáhla jinou barvu :D

      Vymazat
    2. včetně 40% bonusu štědrosti :-)

      Vymazat
    3. Vyhrát se dá jen v oranžové, ale dají se měnit barvy za 5 dia.

      Vymazat
    4. Jo táááák :D Díky ♥

      Vymazat
    5. Vyhrat se da jenom jeden a menit barvu za dia :D stejne to bylo u auta z bond darku kdo pamatuje :D

      Vymazat
  9. ten skůtr je nejprve rudě červený a dá se zbarvovat za pár dia podobně jako někteří mazlíčci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..nebo je to spíš oranžová? nevím :D

      Vymazat
    2. :D A já už si říkala, že by bylo divný, kdyby na tom nechtěli vydělat :D :D :D Díky za info ;) ♥

      Vymazat
  10. Je to úžasný ....ale nejsem moc nadšená chtěla bych nějaký účes ale když tam je tolik věcí tak pochybuji že zrovna já ho budu mít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jo, nesmíš házet flintu do žita ;) Držím palce :)

      Vymazat
    2. Is dostala jsem zrovna účes s ofinou v malém ...:D tak konečně něco a úplně poprvé ještě odchytit ten druhý a mám to :D

      Vymazat
    3. SUPER ♥, no já teď otevřela jeden malý dárek a měla jsem v něm účes i skútr. To byla dobrá haluz :D

      Vymazat
    4. No tak to je opravdu super Is :D moc ti to přeju zrovna jsem dostala druhý účes už jenom ten skůtr :D a šatek se mi taky povedl a dalších 7 věcí ...to je poprvé co se mi nějaká akce povedla

      Vymazat
    5. Bomba, Kami, účesů není nikdy dost :D a šátek je super, jeden se mi poštěstil už při prvním spuštění téhle akce. Držím palce, ať ještě padne i ten skútr ;) ♥

      Vymazat
  11. Pri týchto akciách mám vždy dilemu, aký darček kúpiť, či horko-ťažko šetriť na max. dva veľké alebo nazbierať veľa malých, kde šanca na nejaké oblečko je mizivá(nieto nejaký účes) a radšej očakávať bonusy popularity a miesta do galérie :D Tak či onak, túto udalosť si pamätám, je veľmi pekná, tematická, jesenná, dúfam, že to niečo hodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já při slevě šetřím na velké a po slevě už kupuji jen malé. Tahle strategie se mi už párkrát vyplatila, spoustu účesů mám právě z malých dárků a ve středním jsem nikdy nic pořádného neměla. Jinak s velkými dárky mi hodně pomáhají supermodelky, i když je někdy těžké je v aréně najít. ;)

      Vymazat
    2. Dělám to stejně jak Is :) - a dělá to tak víceméně celý náš klub :) (ty "zběhlejší" hráčky :) )

      Vymazat
    3. Dřív jsem zkoušela různé kombinace dárků, ale takhle mi to přijde opravdu nejefektivnější ;)

      Vymazat
  12. Ďakujem pekne za rady, určite to tak vyskúšam :D a súhlasím ohľadom stredných darčekov, ani ja som tam nikdy nič dobrého nemala :D a ty píšeš, že práve účesy si mala v malých? :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v malých jsem vždy měla nějaký účes, v předchozí dárkové akci "Hořící muž" jsem měla 1 účes z velkého a 3 účesy z malých dárků ;) Střední už vůbec nekupuji. Ve slevě zkrátka nakoupit velké a potom do skončení akce už jen malé :)

      Vymazat
    2. To je irónia, že v malých akurát dostaneš niečo veľké :D Aj keď ja som strašná smoliarka, vždy dostanem max. nohavice, ale ten účes(bez ofiny) by som strašne chcela :) Hádam sa niečo podarí, uvidím vo stvrtok :D Inak nedali tentokrát zľavu nejako krátko? Minule sa mi zdá to bolo dlhšie ako týždeň

      Vymazat
    3. Tak ten účes taky nemám, když dávali akci poprve, dostala jsem jen ten s ofinou. Byla to tuším má první dárková akce na LP a já se snažila kupovat jen velké a střední, což se mi vůbec nevyplatilo. :)

      Vymazat
    4. Tak účes sa mi podarilo získať z malého darčeka :D Som mega šťastná, ešte keby sa mi podarilo získať ten šál :D Dúfam, že si aj ty mala šťastie... :)

      Vymazat
    5. GRATULUJI ♥, já už se smířila s mým štěstím v lásce :D, účes "zatím" nemám, ale vypadla mi hromada hadříků včetně žlutých ementálových kalhot. Doufám, že v apartmánu nemám myši, jinak jsem bez gatí :D :D :D

      Vymazat
    6. Ďakujem ❤ Ale nezúfaj, máme ešte týždeň, určite ti niečo dobré vypadne :D a ak nie, tak lepšie nešťastie v hre ako nešťastie v láske :D A tie ementálové nohavice mám tiež a nemám páru, ako to vôbec nosiť :D

      Vymazat
    7. Nezoufám, já už jsem zvědavá, co nám letos připravili na Halloween :D A když tak nad tím přemýšlím, možná právě na Halloween se nám budou tyhle kalhoty hodit :D

      Vymazat
    8. Tak jsem teď v jednom malém dárku měla účes i skútr, koukala jsem na to a pořád tomu nemůžu uvěřit :D

      Vymazat
    9. Čože gratulujem :D asi ti to chceli vynahradiť :D

      Vymazat
    10. Taky si říkám, že mi najednou nějak podstrojují :D Díky ♥

      Vymazat
  13. Tak a ja sem vylozene nastvana, otevrela sem 5 darku a krom bonusu, par sm a dolaru nemam ani jeden kousek obleceni nebo doplnku. O vlasech nebo skutru se mi muze zdat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máš štěstí v lásce? :D Já teda nějaký hadříky mám, ale účes ani skůtr jsem tam neměla. Neklesej na mysli, ještě není všem dnům konec ;). Teď to roztočím s malými dárky a to by bylo, aby něco nebylo :D Ještě to nevzdávej, držím palce ♥

      Vymazat
    2. Kdyz o tom tak premejslim, ja radsi to stesti v lasce nez uces ci skutr :D

      Vymazat
    3. To je aspoň přístup, lásky vždy vítězí i u mě ;)

      Vymazat
  14. Iss nechci nic říkat ale mám ten účes co si chtěla ty xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to velká gratulace, Batmanko ;) ♥

      Vymazat
    2. Tak už mám účes i skútr z jednoho malýho dárku :D

      Vymazat
  15. No dámy, 4 velké - a oba účesy :) hadříků taky pár pěkných :).. Ovšem na sk verzi - 4 velké, dva malé.. a nic, nic, nikde nic :D :/ - kéž by se to dalo vyměnit :D (na sk verzi jsem "čerstvě" a cz verze už vším překypuje.. = kdo ví, kolikrát to použiju :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teď pustím do těch malých a jsem zvědavá, jestli ještě něco vypadne :D Jinak moje skóre - žádný účes, žádný skůtr, 2 sukně, 1 ementálový kaťata, 1 conversky, 2 košile, 1 šaty. :D

      Vymazat
    2. Isabelko, já ty ementálový kaťata chytla taky ,takže už mám dvoje, jedny od poslednně:D

      Vymazat
    3. :D Čím víc ementálu, Val, tím líp, jen bacha na hlodavce. Já je mám v té žluté barvě, tak po mně půjdou jak po uzeným :D

      Vymazat
  16. 6 malých a jen jedny modré kalhoty a účes s ofinou. Ale tak aspoň něco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak účes byl, gratuluju ♥, já stihla našetřit na 2 velké a 2 malé. Účes nemám, skůtr taky ne, ale nějaký hadříky z toho vypadly, zas jsem musela přifouknout šatník :D

      Vymazat
    2. Oujeee, už mám druhý účes! ❤ teď už jen skútřík a můžu opustit tento svět ❤ :DD

      Vymazat
    3. Z malýho? Super, gratuluju a ještě nic neopouštěj, čeká nás Halloween, tak třeba zatím vyřezávej dýně, ať ti to rychleji uteče :D :D :D ♥

      Vymazat
    4. Jj, oba účesy jsem po dlouhém klikání vytáhla z toho malého :) jsem zvědavá, co se z toho Halloweenu nakonec vyklube, ale tuším, že ať je to cokoliv, tak to vypukne 19tého.

      Vymazat
    5. Já to čekala dnes a houby s octem. Hadříky pro mazlíky si můžou strčit za klobouk, i když každý bod se počítá. Když to nevypuklo dnes, tak bych to taky viděla na ten čtvrtek :)

      Vymazat