sobota 30. září 2017

VIP Dárek - ŘÍJEN

Kdo utratí v měsíci říjnu 700 diamantů, může se těšit na tento outfit...


25 komentářů:

  1. Je moc hezký ale byla bych ráda kdyby to byl dáreček ale pochybuju :( Každý měsíc by mohli by dárečky :)
    Docela mně štve že jsem zatím utratila jenom 7 sm protože si je nemůžu koupit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak záhada vyřešena, jak jsem si myslela, je to odměna na říjen za utracení 700 dia. :)

      Vymazat
  2. Moc hezký a asi ano bude to V.I.P dárek.
    Můžu se zeptat kde jsi to našla? :)
    Kdyžtak mi to napiš do zpráv n LP.

    OdpovědětVymazat
  3. Ugly and boring, it isnt worth 700 diamonds.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to opravdu dárek za diamanty na anglické lady je už aktivní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že na cz i sk verzi už je odměna taky aktivní. 1.10. připadlo na neděli, tak se dalo předpokládat, že to bude další VIP dárek za útratu diamantů za měsíc říjen. Zajímalo by mě, jestli v září někdo na odměnu dosáhnul. :)

      Vymazat
    2. V září tam jsem viděla asi 15 ladynek, které měli ty fialové šaty za 700 dia, takže ano :-)

      Vymazat
    3. Fakt? :O Tak to se tvůrcům hry zavedení VIP dárků nakonec vážně vyplatilo :D

      Vymazat
  6. Those vip gifts are made to scam ladies that buy diamonds! Totally a waste!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Making money is the purpose of VIP gifts. It's only up to us, buy diamonds or not. ;)

      Vymazat
  7. Já ty fialové šatičky taky mám ;) a tyhle jsou taky super, parádní oufitek❤ Já si dia kupovat můžu no, ale ostatních mi je líto, je pravda, že by mohli něco pro vás zavést, třeba dárky za utracené dolary :D :D to by bylo fajn si myslím, chichi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluju k šatům ;), jinak si myslím, že lítost tu není na místě, většina z nás si diamanty taky může koupit, ale raději svoje peníze investujeme do něčeho jiného. Je to jen otázka priorit :)

      Vymazat
    2. Taky si říkám no. Jako 700 dia za měsíc do hry nestrčím i když je kupuju. A 700 mi třeba vydrží i přes půl roku. Tvůrcům už asi fakt hráblo. :( I když mě dost překvapilo, na kolika ladynkách jsem ty šaty viděla...

      Vymazat
    3. Jasně, je to každýho věc, ale 700 dia za měsíc už je pěkná pálka, to si raději koupím něco hezkýho na sebe v reálu (jsem holt ženská marnivá) :D

      Vymazat
  8. Krásný outfit, ale jen blázen by za jeden komplet utratil 700 dia. Přijde mi to trochu jako takové 'lákadlo' pro snoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já před vývojáři hry fakt smekám, pokud to funguje, byl to od nich nejspíš mistrovský tah. Otázkou je, jak dlouho to nadšení holkám, co jsou ochotny za to ten obnos utratit, vydrží (proto je potřeba na tom co nejvíc vytřískat teď ze začátku) :D. Ale popravdě jsem nevěřila, že se najde někdo, kdo do toho za tu cenu půjde.

      Vymazat
  9. Taky mě překvapilo na kolika ladynkách jsem viděla fialové šatičky za utracené dia a myslím ,že případě dalšího VIP darků to bude to samé,bohužel pokud uvidí kolik lidiček je ochotných do toho investovat a že se jim to opravdu vypací, tak se už nebudou snažit vymyslet i něco pěkného pro ty ,které nejsou ochotny takové sumy do hry rvát.Můj názor je ten ,že se z hry stává dobře výdělečný kšeft pro tvůrce,chápu, že z něčeho žít musí, ale tohle mi příjde fakt už přes čáru a souhlasím s Irmou ,taky bych 700 dia za jeden outfit nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je to vlastně přirozený vývoj, rozjet novou a zatím neznámou hru, kdy všechny věci dají zdarma či za hubičku, nalákat co nejvíc hráčů z celého světa (popř. vytvořit na hře lehkou závislost), pomalu ale jistě přitvrzovat a udělat ze hry extra výdělečný počin. Je to geniální obchodní strategie a není ojedinělá. Tímto způsobem dnes funguje většina nejen online her. Jó zadarmo dnes ani to kuře nehrabe. Musíme doufat, že zůstanou příznivě nakloněni i nám ostatním, kteří zastávají střízlivější způsob hry, snaží se držet v mezích dolarů a smaragdů a spokojí se s málem. Úplně odstavit nás snad nemůžou, to by jim tu nikdo nezůstal :D :D :D

      Vymazat
  10. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvRcXQE0q8KqwHB0qJHSptE_PVCp7zvD4Nxi7d4Q85esuROFDrLA

    OdpovědětVymazat
  11. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvRcXQE0q8KqwHB0qJHSptE_PVCp7zvD4Nxi7d4Q85esuROFDrLA

    OdpovědětVymazat