pátek 1. září 2017

VIP Dárek - ZÁŘÍ


... aneb jak z nás vytřískat víc jak více :)))


Odměna za útratu 200 dia...




Odměna za útratu 400 dia...




Odměna za útratu 700 dia... součásti odměny jsou - šaty, boty, náramek, náhrdelník a náušnice...


18 komentářů:

  1. Super,založilaa jsem si nově také blog o LadyPopular a chci se zeptat kde hledáš ty ofity na svůj blog? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co konkrétně by si chtěla vědět? :)

      Vymazat
    2. No jak si udělala ten hezký archiv já ho mám oškliví že tam mám jen měsíce ale ne akce :D
      :)

      Vymazat
    3. A s těma hadříkama už vím :D

      Vymazat
    4. Archiv se mi dělá sám, nejspíš záleží jakou šablonu pro tvorbu blogu použiješ ;)

      Vymazat
  2. jo, tak to mě dostalo XDDD jasně, utratím 400 dia, abych dostala za moje prachy to, co můžu dostat v dárcách XDD good job! jo, ty šaty jsou sice pěkný, ale šaty za 700 dia!?? to si radši useknu obě ruce ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se pobavila a to jsem myslela, že už všechny trumfy vystříleli :D Holky, nesmíme je podceňovat :D :D :D

      Vymazat
    2. Já mám ale štěstí :D Fialový šaty! Oni vědí, že fialová už mi leze krkem :D Jen se teď modlím, aby tam někdy nedali účes. Nebo nedej bože mazlíka koně... Doufám, že tvůj blog nečtou, Bell :D

      Vymazat
    3. :D :D :D Fialovou taky nemusím a stejně jako ty si myslím, že na hadříky moc holek neutáhnou. Účes a mazlík je mnohem větší lákadlo. ;) Chtělo by to tady přístupové heslo nebo aspoň skener oční sítnice :D

      Vymazat
  3. Is this a joke or something? This is the worst addition to the game, they're starting to be really, really greedy, awfull! By the way, thanks for the info! Greetings

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I agree with you, it's ridiculous and stupid. And BTW, you´re welcome ;)

      Vymazat
  4. Tak tvurci opet pobavili :D kdyby ty odmeny aspon byly neco poradnyho, ale ukazte mi na nekoho kdo tu za mesic utrati 700 dia :D to ani pri planovani vecirku tolik nepadlo, nevim kam bych to v tej hre jako davala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, kdyby to bylo třeba 50, 100, 200 dia, tak budiž, ale 700 ??? V týmu tvůrců je nejspíš nějakej šílenej megaloman :D (už jim tam z toho asi pomalu začíná hrabat) :D

      Vymazat
  5. Ty šaty jsou jako hezké jo..ale jako... XDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou super, barva teda není nic pro mě, ale zpracování se opravdu povedlo, o tom žádná. Ale za 700 dia ??? Zajímalo by mě, kolik holek do toho půjde :D

      Vymazat