čtvrtek 21. září 2017

Dárek



ale co ten klóbrc ???



27 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Přesně tak ale podle baretu asi fashion weeks-paříž

      Vymazat
    2. Podle spoileru ale budou v Paříži dva jiné outfity, takže tohle bych tipovala na něco jiného ;)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jo jo, vyklubal se nám z toho krásný dárek, ale záhada klobouku zůstává :D

      Vymazat
  4. Tohle je podle mě děs. Vůbec se mi to nelíbí. Trošku se mi líbí ta košile, kdyby na ní nebyla ohavná mašle byl by to podle mého názoru super kousek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím problém nemám, takhle dohromady ne, ale jinak se jednotlivé věci dají kombinovat s čímkoliv jiným a bude to super, jen si s tím trošku pohrát a navíc, jak se říká, darovanému koni na zuby nekoukej ;) :D

      Vymazat
  5. Tak je to darek neberte to :D bylo hur, vzpominam na cepici co nam dali, ktera vypadala jako pytel na odpadky, nebo ten klaunskej kostym :D tohle je proti tomu nadhera a nektery kousky jsou celkem pouzitelny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, přesně takhle se na to dívám i já. Klidně víc takových dárků :D

      Vymazat
  6. Asi mám divný vkus :D Jiný, než většina lidí. Mně se tenhle dárek líbí. A líbí se mi velmi :) I když je to Bulharsko, mně to poněkud připomíná Francii. Jasně, že ta červená není úplně typická francouzská barva, ale ten styl mým očím vyloženě lahodí. Kousky jdou hezky k sobě a zároveň jsou kombinovatelné s ledasčím. Boty jsou moc hezký, i když bych dala přednost hladkým a malinko nižším, ale i tyhle jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala výš, mně se to taky líbí ;). Ať si kdo chce, co chce říká, je to fakt dobrý :D

      Vymazat
    2. Musím říct, jsem mile překvapena, že to dali jako dárek , Sigyn, nemáš divný vkus, oblečení se mi také líbí, ať to vemu jako celek,tak i využitelnost jednotlivých kousků samostatně,tentokrát musím snad i tvůrce pochválit, což se stává málokdy:)

      Vymazat
    3. Tak vidíš Sigyn, s "divnovkusem" je nás mnohem víc :D Díky Val, že si nás v tom nenechala ;)

      Vymazat
    4. Mě se to taky líbí, teď si to sice nenatáhnu, protože to má půlka hry... ale později to navleču k tomu super účesu z krabice Miláno ! :D

      Vymazat
    5. To já si ten stejnokroj hned hrdě natáhla (to víš, nerada vyčnívám z davu, jsem stydlín od přirození) :D :D :D

      Vymazat
  7. Co je s tím kloboukem?! Kde je? :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych taky ráda věděla, čekám, kdy a kde se nám ve hře objeví ;)

      Vymazat
    2. To možná bude trochu divné..ne?! já si myslím že klobouk bude buď zítra...nebo nikdy...a nebo za hooodně dlouhou dobu :DD

      Vymazat
    3. Zítra asi ne, o víkendu zatím nikdy nic nepřidávali (teda aspoň co pamatuju) a taky by mě zajímalo, odkud se k nám zatoulal :D Budeme se muset nechat překvapit ;)

      Vymazat
    4. No co...uvidíme :D A jen tak mimochodem.. jak se jmenuješ na LP?

      Vymazat
  8. Máš chybu ;* ´ale co ten klóbrc ??? ´ klóbrc ?

    OdpovědětVymazat
  9. Teď mě tak napadlo, jeslti klobou nebude odměna za utracené diamanty v říjnu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky možnost, jen nevím, kdo by kvůli té hučce tolik utrácel :D

      Vymazat