čtvrtek 28. září 2017

Týden Módy - Paříž



Máme tu poslední týden s vůní Francie, je tu Paříž, tak si ji pořádně užijte...


Outfit za sběr fotoaparátů (alá luxusní houmlesák), ovšem účes je tentokrát naprostá bomba... (za předlohy k oběma outfitům moc děkuji SS ♥)...



Outfit ze škatule (ten se mimořádně povedl)...



A tohle jsou 4 barevná provedení tohoto outfitu...




24 komentářů:

  1. Účes perfektní, no k tomu se nedohrabu, ten první outfit, tomu teda nemůžu přijít na chuť,kabát takový beztvarý velký, kalhoty se sedem někde u kolen, kabela teda spíš pytel mi příjde velká,skoro jako když v ní táhne lady tunu odpadu:D zato outfit, co může vypadnou z krabice, je přesně můj vkus ,ten bych brala, tak snad na mě bude škatulka hodná a přihraje mi něco fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme na to stejný názor, já si do teď myslela, že ponožky v sandálech jsou doménou především českých turistů. Že z toho v roce 2017 uděláme v hit světových přehlídkových mol, tak to by mě v životě nenapadlo :D :D :D

      Vymazat
  2. No uces je bomba, nad timhle tydnem si pobrecim :D co se tyce outfitu za fotaky tak mi to pripada jak kdyby si ladyna odskocila vynest smeti v teplakach :D ty ponozky do bot me udivili, myslela sem ze je to specialita cechu, ale ono uz se to dostalo na prehlidkova mola :D outfit z krabice bych brala,budu doufat v ty cerne saty :) ale znam sve stesti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď si mě dostala, úplně to stejné (viz ponožky) jsem před chvilkou odepisovala na předešlý komentář a to jsem ten tvůj ještě nestihla přečíst. Bylo to to první, co mě napadlo, my se ponožkám v sandálích všichni smějeme (tata je tak taky nosí a nenechá si to vymluvit a nakonec ho budu muset pochválit, jak je předvídavý a světový) a hle, holky v Paříži se toho vůbec nebojí. Na druhou stranu, tenhle houmles styl vypadá nadmíru pohodlně, můžeš si vyjít na jehlích s otevřenou špičkou i na podzim a nemusíš mít strach ze zánětu močáku. My holky z "dědiny" se máme ještě co učit :D :D :D

      Vymazat
    2. Holky, vždyť ponožky v sandálech už ve světě "frčí" hezkých pár let. Právě ten, kdo se tomu vysmívá, dává najevo, že o módě neví vůbec nic :D Škoda jen, že neletím na to, co je zrovna in a myslím si, že každého věc, jak se obléká, zvlášť v dnešní době. A vzhledem k tomu, že chlapům často zapáchají nohy, tak si myslím, že ponožky a sandály jsou v tomto ohledu pro ně ideální, takže bych za to vůbec nikoho neodsuzovala.

      Vymazat
    3. No vidíš to, já jsem zamrzla u starejch dobrejch silonek nebo ještě líp, jen tak naostro. A jelikož jsem staromil, nejspíš u toho i nějakou dobu ještě zůstanu :D :D :D

      Vymazat
  3. Holky, mě se líbí kabátek i ty ponožtičky, sice bych je nedala do sandálů a ještě do takových, ale jsou super a náušničky krásný a vlásky ani nemluvím, ty jsou boží❤ Jako kaťata nic moc a taška moc velká no, ale půjde to s něčím zkombinovat, to bych se nebála :D a z týdnů mody se mi tedy Paříž líbí nejvíc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kabát je super, o tom žádná, jen to nesmí být dohromady jako komplet. Jinak co se oblečení týká, tak je Paříž bezkonkurenčně nejlepší, o tom není sporu a já pevně doufám, že se nade mnou tenktokrát škatule slituje a nějakej parádní kousek do šatníku přihraje i mně ;)

      Vymazat
  4. Určitě, držím ti palce, i všem ostatním ;) A ještě, nechápu proč dají třpytivé ponožky do třpytivých sandálů, se to pak bije a vypadá to děsně :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i tobě držím pěstičky a neboj, chápat to nemusíš, na to jsou tu jiní povolanější pracovníci módního průmyslu, kteří nejlíp ví, co nám sluší. Od nás se čeká, že to na sebe jen natáhnem, to jak v tom vypadáme, má až druhořadou prioritu :D :D :D

      Vymazat
    2. To máš nejspíš recht :D :D a děkuji Isabelko ;)

      Vymazat
  5. Opravdu moc povedený.
    Moc hezký no spíše božský účes.
    Moc parádní i to z té krabice.
    To za foťáky jako jednotlivé kousky moc fajn jako komplet hnus :D
    Moc hezky si to udělala za to pochvala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paříž zkrátka vede na plné čáře ;) Konečně něco, co se dá i nosit a dobře zkombinovat s věcmi v šatníku a účes, tak ten je božííí. Díky za pochvalu ;) ♥

      Vymazat
  6. Tu sú nejaké predlohy, takže ono to takto dokopy vlastne ani byť nemalo :D


    https://i.pinimg.com/564x/93/d2/b8/93d2b8e1482182dac48bae8598655908.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/da/c0/da/dac0da685cb02c39f9a632e540e4b3a9.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/54/ab/4d/54ab4d207b3af86937aadb1fcf182305.jpg
    https://i.pinimg.com/736x/c9/79/a1/c979a181d6dd61758f3d1ee14dd404ef--gigi-ready-to-wear.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za předlohy, moc mi to pomůže a hned jak se dostanu k pc (momentálně jsem mimo domov), tak to zpracuji ;) DÍKY ♥

      Vymazat
    2. "ss" Really you find real pictures?
      http://www.part.lt/img/6f3a440768e7814f17dbfb70307eb618363.PNG

      Vymazat
  7. Isi nevíš jestli dneska bude nějaká akce je totiž poslední den v září třeba ty karty ???
    Jinač už mám triko a prstýnek a za foťáky naušnice ...........nějak se mi daří :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nevím co bude, ale ve hře se objevil nový outfit, už jsem ho přidala i na blog. Soudím, že to bude nová odměna za útratu diamantů v říjnu. Akce Black & White nám končí 3.10., což je úterý a nejspíš bude nová akce až po jejím skončení. ;)

      Vymazat
    2. Minulý rok bol začiatkom mesiaca aj Oktoberfest - tuším to boli šťastné karty. A čo sa týka solitaire tak ten je myslím na spadnutie, už je to fakt dlhá doba čo sa tento typ akcie akcie neobjavil.

      Vymazat
    3. Solitair taky očekávám v nejbližší době, v úvahu by připadaly i šťastné karty nebo odstřelování kostiček. V úterý po skončení akce B&W budeme mít jasno ;)

      Vymazat
  8. Účes je naprostá dokonalost, ale oblečení hrůza. Aspoň tu Paříž nám mohli udělat hezkou, ale oni ne ... no jo, život je krutý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hadříky z krabice se mi líbí, ovšem to, přes co se musíš dopracovat k tomu bezkonkurenčnímu účesu, tak to opravdu za moc nestojí. Kabát bych ještě brala, ale zbytek není nic pro mě. Od Paříže bych čekala mnohem víc, je ale pravda, že z toho všeho, co nám tu za ty 4 týdny předvedli (nábytek do toho nepočítám), tak je to asi to nejlepší. :)

      Vymazat