středa 20. září 2017

Podzimní kolekce


Máme tu zbrusu novou Podzimní kolekci, tak hurá na to a všem příjemné nakupování...


Pro inspiraci jsem z nové kolekce splácala těchto 6 outfitů...






23 komentářů:

  1. Supr,miluju nakupování a ještě víc podzimní kolekce ty se vždy povedou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to pořádně užij ;) Já se chystám vykoupit vše za dolary, aspoň budou nějaké bodíky k popularitě a pár kousků za smaragdy si taky ulovím :D

      Vymazat
    2. Já u všech kolekcí co jsou tak vykoupím vše za dolary :D

      Vymazat
    3. Taky to tak dělám, za oblečení je hromada bodů, které se hodí do popularity ;)

      Vymazat
  2. Tak tohle je paráda. Po dlouhé době kolekce, která stojí za to. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé kousky se vážně povedly a jsou i dobře kombinovatelné s věcmi, které už máme v šatníku. Jen by těch věcí mohlo být mnohem víc. Kde jsou ty časy, kdy měl obchod 6 stránek, z toho 5 jen za dolary, zbytek za smaragdy a 3 položky za dia, to se to nakupovalo. Postupem času nám to zredukovaly na tyhle předražené "minikolekce", ale aspoň něco. ;)

      Vymazat
  3. Sorry, ale je to sračka. Nic nového, pořád to samé, stokrát na stejný způsob, okopírované ... jediný zajímavý prvek, plášť s pejskem, je samozřejmě za dia, džíny bych si na sebe nevzala ani na pohřeb, nebo jsou absolutně vyšlé z módy ... trička jen ustřižené hadry na tělo, nic vypasovaného, pěkného a lahodícího mému oku. Jediné + vidím v botičkách, ve kterých rozhodně alespoň 2 páry zakoupím. Osobně také postrádám doplňky, co se šperků týče až po deštníky, klobouky či více kabelek ... zase se nás zkrátka snaží utáhnout na vařené nudly ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádná hitparáda to fakt není, ale pár kousků se mi vyloženě líbí. Hlavně rolák, sukně a krátká bunda (viz. 1 outfit na obrázku) a ani kabelka s kožešinou není úplně k zahození. No co si budeme povídat, největší radost mám z toho, že můžu nasbírat nějaké body k popularitě. Vše za dia si můžou strčit do špic, nestojí mi za to ani ta chlupatá koule na vodítku. :D

      Vymazat
    2. Sračka? To jako fakt? Furt si tady všichni stěžují když dají do hry něco co se absolutně nedá normálně nosit a když dají konečně normální pěkné oblečení, tak je to okopírovaná sračka. :D A ještě k tomu, když nic tak podobného v šatníku snad ani nemáme, halenky ani květované krajkové džíny... Ale tak každý má svůj názor žejo.

      Vymazat
    3. Je moc dobře, že má každá z nás jiný vkus, bez toho by se ztratila veškerá rozmanitost a kdyby se nám všem líbilo to stejné, tak by na světě byla hrooooozná nuda :D

      Vymazat
    4. Ano, čteš dobře ;) na první pohled mi to přišlo celkem fajn, ale při bližším prozkoumání, kdy jsem zjistila, že nejlepší kousky jsou opět za dia a nám nechali jen ty spolu navzájem nekompatibilní, jak je jejich dobrým zvykem, tak mě chuť na nakupování dost omrzela ;)
      a není to snad okopírované? Nechci dělat scény, ale například tu černou bundu s kamínky již v šatníku mám, džíny s kamínky taktéž, jen s tím rozdílem, že jsou bez ozdob . . . A co se týče modro bílé halenky, podobný kus topu jsme mohli vyhrát v tetrisu Jachta. Ano, přijde mi to už jako dost ohraná písnička, a jestli si myslí, že to dotáhnou k dokonalosti opeřeným kabátem nebo botanickými džínsy, tak tím u mně rozhodně nezabodovali. Celkově už spoustu věcí z kolekce mám i z dřívějších akcí a snad kromě těch krajkových džín a pár vkusných doplňků nebudu muset zbytečně utrácet :)

      Vymazat
    5. Všimla jsem si kopírování už u více akcí, nejspíš si chtějí ulehčit práci a upravují už nakreslené části outfitů.

      Vymazat
  4. No za me teda zadna hitparada, to pekne je jak jinak nez za smaragdy a ten zbytek se hodi leda tak na body do popky.. mozna nektere botky ujdou, ale mam pocit ze takovych uz mame tuny... jenom mi nekdo reknete co ma znamenat ten modry kabat s cimsi jako perim a ty barevne kalhoty, to vazne nekdo nosi? :D asi uz posledni dobou nechapu modu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku zase nahoníme popku a ono se to v tom bordelu v šatníku ztratí :D. Nějaké lepší třídění by se nám tam rozhodně hodilo, třeba podle nejpoužívanějších kousků, na to by se naši milí kreativci měli zaměřit příště, místo vymýšlení blbostí, jako jsou klubové talenty. A nebo možná raději ať nic nového nevymýšlí, beztak by na tom zase chtěli vydělat, my bychom mohly skončit se zamknutým šatníkem a pro přístup bychom musely vhodit dia (tak teď doufám, že to nečtou, aby mě tady někdo neukamenoval za napomáhání, kdyby k tomu opravdu došlo). :D :D :D

      Vymazat
    2. Bodíky do populky se hodí vždy ,takže si nestěžuju a některé kousky z kolekce se mi celkem líbí,když už to koupím kvůli bodům ,tak to alespoň jednou použiji a pak to bude trčet v šatníku, jako ostatně spousty dalších věcí. Isabelko, já bych je radši k výmýšlení novot moc nenaváděla, víš jak ty jejich zlepšováky většinou dopadnou:D

      Vymazat
    3. No právě Val, taky mi to došlo a místo šatníku si příště zamykám pusu. :D

      Vymazat
  5. z této akce se mi nejvíce líbí ty rifle s tou karjkou a pár kousků botiček...jinak jak jsi už psala dříve bývalo o hodně víc k zakoupení než nyní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brala bych pořádný obchod, třeba nám zase nějaký vrátí do hry ;)

      Vymazat
  6. Taky z téhle kolekce neskáču přemety radostí ale aspoň je něco nositelný ne jak z krabice, která se opravdu nepovedla. Škoda, že je většina opět za smaragdy nebo hůř - za dia (ale i vývojář musí jíst) ale stejně to za ně nestojí tak proč si dělat vrásky. :D Jinak nevím zda mám blbé rozlišení barev nebo jsem slepá ale proč má ta chlupatá koule černý jazyk to netuším :D jinak botky (ty lodičky) nejsou k zahození a zbytek za dolarky se hodí k popce ... Navíc další plus téhle kolekce je, když se nám to nelíbí - neutratíme a můžeme si koupit něco na sebe v reálu :D to je přece fajn ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve všech bodech obhajoby se s tebou ztotožňuji :D Jo a to malý chlupatý je podle jazyku čau čau, ten má modro-fialový jazyk, nikdo sice neví proč, ale je tomu tak ;) :D

      Vymazat
    2. Teď mě tak napadá, jestli on nesežral krávu Milku :D :D :D

      Vymazat
    3. Super :D já už se lekla že blbě vidím :D

      Vymazat
    4. Neboj, nevidíš blbě :D :D :D

      Vymazat