úterý 19. září 2017

Black & White



A opět tu máme návrat jedné ze starších akcí a vzpomínku na staré dobré časy...


Tabule č. 1




Tabule č. 2


Tabule č. 3


Tabule č. 4


Tabule č. 5



HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥




18 komentářů:

  1. akce jako před pár lety, žádná sláva a ještě k tomu tento druh akce....čekala jsem něco víc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už pár věcí mám, ale je to aspoň jedna z těch lepších akcí a věci jsou vcelku použitelné a kombinovatelné ;).

      Vymazat
  2. Veci se mi libi.. ale daleko se nedohrabu.. kocicka a druhy uces nebudou. Skoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tabule jsou na prd, taky tomu moc nedávám, 3 věci mám už z dřívějška, tak snad doklepu aspoň tu první tabuli :).

      Vymazat
  3. Ahoj, nemáš nějakou radu jak klikat? je v tom nějaký systém? nebo je to náhodně? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle bohužel žádný systém není, je to čistě jen věcí náhody a štěstí :)

      Vymazat
  4. Ja som práveže strašne rada za túto akciu, na ten drdol som vždy pozerala s obdivom, predtým som nemala možnosť ho získať, lebo som v tej dobe nehrala, preto som rada, že som teraz dostala "druhú" šancu :) aj keď musím zainvestovať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten drdol je vážně povedený, je to jeden z mála účesů, za které ta investice stojí. Držím palce ;)

      Vymazat
    2. Ďakujem,ak aj ty robíš aj tebe držím palce, dúfam, že sa to podarí a strašne sa mi hodí k jedným šatám, čo sa dajú získať pri organizácii zásnubného večierku :D no kým ja ho dokončím, to už skôr pridajú aj svadbu :D

      Vymazat
    3. Jsme na tom stejně, i můj zásnubní večírek je zatím u ledu a jak to tak vypadá, tak tam ještě dlouho zůstane :D

      Vymazat
    4. iss já myslela že si večírek už měla :D

      Vymazat
    5. Ne ne, ještě neměla a při těch cenách na to vůbec nespěchám :D

      Vymazat
  5. Mně se tahle akce líbila už kdysi a byla jsem zklamaná, že jsem se nedopracovala k účesu :( tak se snad poštěstí teď :) i po těch letech je čtvrtá i pátá tabule naprostý skvost, mohli by si tvůrci z toho taky něco odnést a ne jen furt dělat ty strašlivý hrůzy ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si zase odnesu prd, myslela jsem, že dám aspoň tu první a leda houby s octem (houbařská sezona se letos opravdu mimořádně vyvedla, i ta moje) :D Já to říkám pořád, zlatý starý akce i kolekce. Jde to tu od desíti k pěti a je to jen horší, jsem zvědavá, kam až to zajde a vůbec nevím, jestli u toho chci být. :(

      Vymazat
  6. To toto má byť tá Hudobná akcia, ktorú spomínali v Nápovede na Září?
    Keďže ide o staršiu opakovanú udalosť tak nemám páru, čo by mala znázorňovať. Okrem toho Dnes bol pridaný posledný týždeň módy a pokiaľ viem tak ani v piatok ani cez víkend sa nič pridávať nezvykne

    OdpovědětVymazat