úterý 5. září 2017

Školní život




Tak tímhle mi teda moc velkou radost neudělali...



V 1. místnosti nás čeká outfit, který v seriálu Riverdale patří Cheryl. K outfitu jsem dala i její účes, což je hlavní odměna za sesbírání kompletně všech věcí z celé této akce.... + Jukebox...



V 2. místnosti najdeme roztleskávačku Betty + Výčep...


Místnost č. 3 - Veroničin outfit + Pult...



Místnost č. 4 - doplňky do apartmánu...



Místnost č. 5 - outfit Josie + Podlaha do apartmánu...



Místnost č. 6 - pouze ty, které vlastní snoubence mohou hrát o Archieho outfit...


Místnost č. 7 - a poslední outfit ve hře (zatím jsem nevypátrala komu přesně patří, ale sázela bych na Betty?) + Tapetu do apartmánu...




HODNĚ ŠTĚSTÍ





22 komentářů:

  1. A doděláš sem věci- co můžeš vyhrát?!

    OdpovědětVymazat
  2. Okey, tak to posrali ... roztrousit veškerý nábytek dohromady po pěti destinacích??! To si dělají fakt už prdel, ne?? Takže ne, zase z nábytku budu mít úplný hovno, ačkoliv u první destinace jsem se nezastavila ani na skok .... opět na mě zbyde oblečení pro americkou rajdu a mozkomor. Ne, díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Tak americká rajda a mozkomor mě dostali :D Jinak akce úplně na h...., taky se nikam nedohrabu a popravdě se o to ani nebudu snažit. Zakotvím u své osvědčené taktiky - do blba restartovat jednu místnost, vytunelovat z ní co nejvíce smaragdů a šup do další. To je to jediné, na co je tato akce dobrá. Outfity stejně za nic nestojí a krámů v apartmánu už mám víc než dost ;)

      Vymazat
    2. Ač jsem oddanou sběratelkou čehokoliv do bytu, tentokrát souhlasím s Isabellou. Smaragdy budou mnohem užitečnější, než americká puberťácká hospoda. Vždyť tam se nesmějí do jedenadvaceti podívat na flašku, tak co tam proboha chlastají? Bar, kde čepujou limču? Jako fakt? :D
      americká rajda a mozkomor, to je dost výstižné pojmenování, osobně bych ještě doplnila "místo mozku sval", což ze svýho přítele vyrábět nehodlám ani ve snu!

      Vymazat
    3. Třeba jim tam nalívají Kolaloku a nový slogan "Chceš-li správnou rajdu míti, musíš Kolaloku píti!" nebo "Ten kdo chlastá alkohol, vypadá jak mozkomor!" :D :D :D

      Vymazat
    4. Možná :D bože, tahle akce fakt nestojí za nic ... aspoň z toho kápnou smaragdy ;-)

      Vymazat
    5. Jasně, tady doplníme zelený kamínky a budou jiný "lepší" akce :D

      Vymazat
  3. V první místnosti je ještě v poslední truhle jubox(doufám, že je to tak správně, mám to v apartmánu v zálibě :D) a ano, poslední outfit je Betty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné moc.Tieto akcie mám moc ale moc rada pretoež lahko za den 50 smaragdou sa dá nahrať :)

    OdpovědětVymazat
  5. při hledání Bettynýho outfitu v posledním batohu jsem našla jen toto a myslím, že svetr by mohl být inspirací pro tento outfit → https://i.pinimg.com/originals/bf/84/a4/bf84a4f0fa2d47a76bdb2c3c3ff12eb8.jpg

    OdpovědětVymazat
  6. potom len malá oprava... to nieje "výčap" :D ale kávovar, na taký americký štýl :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to výčep na kávu :D, hlavně že z toho něco teče ;) :D

      Vymazat
  7. Poradíte mi někdo?! :D Jsem ve 3 mís. nemám už žádné knihy, ALE chci se dostat do 4 míst. myslíte že to zítra stihnu, s pěti knížkami (a to ještě ty knížky budu utrácet na tu cestu tam...do té místnosti...natož abych něco z té míst. vyhrála :D Takže mám zůstat v míst. 3 nebo nebo jít do do 4. což stejně asi neudám... Nu...ale vy mi snad poradíte :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zůstaň ve třetí místnosti, pokud tedy nemáš dia. S 5 knihami zvládneš dojet tak do poloviny cesty ke čtvrté knihovně, při troše štěstí na její vstup :D

      Vymazat