pátek 8. září 2017

Kolekce ŠKOLA


Tak dnes se nám do hry vrátila tahle stará "Školní kolekce"...


A tady jedna naše klubová fotka, vyhrabala jsem tuhle nostalgickou vzpomínku na staré dobré časy roku 2014, kdy nám tato kolekce byla představena jako čerstvá novinka...


HURÁ na nákupy !!! 

18 komentářů:

  1. Ta kolekce mi přijde hrozná.. Celou dobu šetřim smaragdy a pak sem hodí něco takového :D ps: máš super blog <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hrozná :D, ale budiž jí omluvou, že vznikla už v roce 2014 a od té doby došlo k podstatnému posunu, co se kvality zpracování týká. Jinak moc děkuji, jsem ráda, že se blog líbí ;) ♥

      Vymazat
    2. Ja som náhodou celkom spokojná keďže v 2014 som ešte nehrala. Páčia sa mi blúzky, goliere, sukne a predovšetkým priateľné ceny :D

      Vymazat
    3. V té době si v kolekcích nakoupil každý, dnes už je většina věcí za smaragdy a diamanty :( Super nákupy přeji, zlato ;)

      Vymazat
  2. Je příšerná ale co... alespoň něco... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nahodou budme radi, tohle je podle me jedna z lepsich kolekci te doby :D je tam par veci co se daj zkombinovat a nosit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozitivní přístup, tak to má být, jen už teda nemám co nakupovat, tak si to pořádně užij i za mě. ;) :D

      Vymazat
  4. Akce bez diamantů, co víc si přát, vy remcalky :D dobrá, není to žádná hitparáda, zvlášť pro nás, co jsme škole, naštěstí, dávno odrostli, ale kousky jsou nositelné, překreslení je kvalitní a ceny lákavé.
    Podívejte se na dnešní kolekce. Překreslení odfláknutě, hlavě, aby bylo v co nejvíc barvách, je jedno, že nejdou k sobě, ale jen ať je z toho co nejvíc diamantů. Chramst!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amen :D. Souhlasím s tebou, i když pořád trvám na tom, že je to hrozný :D Já ovšem nejsem moc objektivní, pro mě to jsou starý hadry, který už mi 3 roky zabírají místo v šatníku, nemám co nakupovat, díky tomu jsem frustrovaná a všem vám závidím tu pravou nákupní horečku :( :D

      Vymazat
    2. Ale jo, je to hrozný, obzvlášť ty límečky a šátkokravaty, či co to vlastně je :) Na druhou stranu halenky, sukně, šaty unosíš. A ten zbytek slouží prostě jako laciný zdroj popky. A ani jeden kousek za dia :D

      Vymazat
    3. Přesně tak, každej bodík k popce dobrej ;)

      Vymazat
  5. No Diamonds, this is a surprize :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes. It's an old collection. Now there are collections only for diamonds.

      Vymazat
  6. I see this collection for the first time and it's amazing, such a beautiful clothes for school and without diamonds 🌹, btw Isabella can you tell me which version do you play and your lady's name, and thank you 💋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Previously such collections were all. Now is all collections only for diamonds. I play Czech version and my name is Isabella 1 ;) ♥

      Vymazat