čtvrtek 7. září 2017

Týdny Módy - New York


Škatule, škatule, copak z tebe vypadne? 



Předloha nalezena - outfit nám dodaly týdny módy New York a značka Tommy Hilfiger (velké díky Siraele za pomoc při hledání)...



Nábytek a Doplňky do apartmánu...



Tapeta + Podlaha...


HODNĚ ŠTĚSTÍ


40 komentářů:

  1. Nespletli si New York s Dallasem? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to přijde spíš jak Woodstock, ještě joint nám chybí :D

      Vymazat
  2. Big Gift action... another 4 weeks without getting something :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maybe the box give us something. Don´t lose hope. Good luck ;) ♥

      Vymazat
  3. Okey, okey, tohle by šlo. Asi ví, že nám předchozí akcí moc na ksichtu úsměv neudělali ... Gauč, tapeta, podlaha, možná nějaký stolek, křesílko, koberec ... Jo, rozhodně tam jsou použitelný věci. Té botaniky je tam na mě možná až moc, to se hodí spíš do francouzskýho stylu a ne do moderního mrakodrapu, ale stejně sem za tohle vděčná. I oblečení s účesem se velmi vydařily, to teda jo, tentokrát se mi líbí i ty mírně vyšinutý doplňky a sukně :DD jo, je to moc pěkně překreslený a hlavně je vidět, že to zase jenom nedoflákli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím tvé nadšení :D, ač nejsem sběratel bordelu do apartmánu, tohle se mi líbí, pravda s tapetou a podlahou si mohli trošku víc pohrát, ale nábytek a doplňky beru, botanika mi nevadí, trošku to tu šeď oživí. Outfit se mi taky líbí, mám ráda boho styl, barvy sice trošku divočina, ale proč se občas nerozšoupnout a účes je bomba, jdu si to zkusit učesat, doufám, že to potom rozčešu :D :D :D.

      Vymazat
  4. Tak tapeta a podlaha jsou vcelku pěkné. Kytky vyrábějí kyslík, takže se nám ladynky aspoň neudusí. Docela se mi líbí houpačka, i když nechápu, co bych s ní dělala v obýváku, pěkně na zahradu na strom pomaže, nábytek půjde spíš někam do retro koutku včetně toho radiátoru, který mi připomíná náš starý komunistický panelák :D
    Ale bez čeho se skutečně neobejdu, co musím mít i kdyby na sůl nebylo, i kdybych za to měla dát poslední diamant, který mám, to je kolo zavěšené ze stropu. Tento designový skvost mi zkrátka nesmí chybět v mém panoptiku bláznivin, které si chystám v posledním nezařízeném pokoji :D

    Oblečení snad ani komentovat nebudu. Woodstock to docela vystihuje. Nejsem fanynka :D Účes je pěkný, ale jsem z dárků a hudebních cen na nějakou dobu zásobená, takže ho oželím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Woodstock můžu, úplně se vidím v těch šedesátkách, jak bych se v tom outfitu vyvalila někam do polštářů (samozřejmě dávám pozor, abych si nezničila účes - ten je fakt dobrej), bafám vodárnu, marjánkový opar všude okolo,... zbytek až po desáté :D. Krabici mám ráda, není to taková ta typická vydřidušárna a člověk může přijít k pár slušným kouskům i bez diamantů. Za mě dobrý, mohlo být hůř ;)

      Vymazat
    2. Tak já su nadmíru spokojená. Otevřela jsem zatím třikrát a mám lustr a tapetu. Foťák ani jeden, což mi vyhovuje taktéž. Místo toho na mě vypadl roztomilý bílý tygřík, čili bonus popularity, což mě těší, smaragdů je málo, aby to člověk pořád kupoval :)
      Takže beru tuhle akci na milost. Teď už jen podlahu, aby se to dalo použít, a houpačku. :D

      Vymazat
    3. :O Tak to já mám prstýnek za foťák a asi 900 dolarů, to jsem taky 3x otevřela. Nechceš si vyměnit škatuli? :D

      Vymazat
    4. Uff, podlaha za 58 dia, že jsem se na to nevy... ale dobrá, mám kromě toho i houpačku, pár kytek, taburetku ze starých knížek, bohužel i to kolo a celkem dvacet fotek, čili jsem se doplazila až ke kabelce. Tu teda spíš neužiju, ale prsten, náušnice, náramek, pásek a náhrdelník si v mém šatníku najdou místo vždycky :) Tak jsem ráda, že Londýn je hnus :D

      Vymazat
    5. P.S:: radiátor mám pochopitelně taky. Panoptikum bláznivin se pomalu plní :D

      Vymazat
    6. Tak to gratuluju :D, potom přijdu na exkurzi, můžeš aspoň vybírat vstupný a třeba se ti investice vrátí :D :D :D

      Vymazat
  5. Jen se zeptám- jak dostanu ten nábytek...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně lehce :D, nábytek na tebe bude vyskakovat z krabice, stačí ji jen každých 6 hodin otevřít a čekat, co z ní vypadne ;)

      Vymazat
  6. Jo už to chápu...Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Předloha tu: https://www.blaiz.co.uk/2016/02/new-york-fashion-week/
    Siraela. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo tohle jsem ještě našla: https://global.tommy.com/int/en/newsroom/archive/2015/hilfiger-collection-spring-2016-womens-collection/c46625

      Mě se to šíleně líbí, tato akce bude drahá... :( Chci sukni!

      Vymazat
    2. SUPER Sirael, moc děkuji, k hledání předlohy jsem se ještě nedostala a tohle mi opravdu moc pomohlo ;) ♥

      Vymazat
    3. Kupodivu jsem to našla hned napoprvé, řekla jsem si, proč to nezkusit. Že jo. :)

      Vymazat
    4. Jasně, zkusit se má všechno a když ti to jde tak dobře, určitě by si v tom měla pokračovat :D

      Vymazat
  8. Moooc se mi libi uces... a sukni bych taky brala... dia mam jen par, takze smolik,ale trefili se mi do vkusu vic nez dost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu i do mého vkusu se tentokrát trefili, ale s účesem jsem se už předem rozloučila.Škoda, že outfit nedali do šťastných karet, tam by byla větší šance :)

      Vymazat
  9. Akce je to krasna,nicmene pouze pro majitelky dia,jak se tak znam budu rada kdyz se dohrabu k naramku a vypadne na me nejaka kvetinka :D kazdopadne na NY mi to moc nesedi, ale nestezuju si je to pekne vypracovane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi sama, já už mám prstýnek (taková první a nejspíš i poslední vlaštovka) :D. Spolékám na škatuli, tak doufám, že mi z ní něco stylovýho vyskočí. Pri mém štěstí bych to tipovala na ten radiátor :D

      Vymazat
    2. :D tak radiator je dobrej ten jeste nemam :D aspon ladyna nebude pres zimu mrznout :D

      Vymazat
    3. To je fakt, "Zima přichází" :D

      Vymazat
  10. Takže já zatím 2 foťáky a prstýnek ... fakt 'super' 👌👏👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemachruj, nemachruj, já pořád prstýnek a už asi 1000 dolarů....fakt bomba (a neumím udělat ty ručičky, co tam máš, sakra) :( :D

      Vymazat
  11. No tak to mě někdo oživte! TEN NÁBYTEK JE NAPROSTO BOŽÍ! Miluju kytky jak doplňky!
    Teď jsem teda pěkně natěšená, co bude přístí týden. O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, jak se nábytkem nikdy moc nezabívám, tak musím uznat, že tohle se povedlo. Taky se mi to líbí a moc, ale raději se moc netěš, ať potom nejsi zklamaná, víš jak to tady chodí :D. Tak snad posunou laťku výš a ne naopak ;)

      Vymazat
  12. Botanika, ty si moja radosť, prečo ťa mám na terase tak „málo”?
    Chcem ťa väčšmi ako ten top, na ktorý zase nedotiahnem, ty zelené peklo v mojom byte...
    Žartujem, mám rada rastliny na LP, 🌹🌺, viem ich doplniť do malej oázy 😸...
    Je to zaujímavé, dúfam viac v nábytok ako v pokrok v zbere lístkov...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi úplný básnický střevo :D, taky mám ráda kytičky a všechno co se jen trošku zelená, tak beru všema deseti ;). Už mi z krabice vyskočil stůl a židle, kytka zatím žádná :(, ale neklesám na mysli, co není, ještě může být :D

      Vymazat
  13. Ty vole, žádnej nábytek!! To si dělaj prdel, ne??! :DD

    OdpovědětVymazat
  14. Takže akcička módní týdny jako každý rok, oblečení se mi teda moc nezamlouvá, ale za to nábytek je úplně dokonalej 😍😍akorát mě mrzí že tati mám jen všechny květiny😕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jsem teda myslela, že bude škatule štědřejší, zatím pořád jen ten jeden stůl a jedno štokrle a konec týdne se blíží :( Tak snad ten příští týden předčí naše očekávání :D

      Vymazat
  15. Mně si škatule taky snaží udobřit :D ale jestli si myslí, že to vylepší africkou maskou a kupičkou knížek, tak to se plete ... až dneska ráno přišla na to, že tapeta je mnohem účinnější způsob omluvy :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyměníme si škatule? Ta moje mrcha se o žádnou omluvu ani nesnažila :( :D Gratuluju k tapetě a pošli mi ty knížky ;) :D

      Vymazat