pátek 1. června 2018

VIP Dárek - ČERVEN + Den Dětí

Ten kdo v červnu utratí 700 diamantů, získá tento "duhový" outfit (zapomněli nám k tomu přibalit nosorožčí roh nebo hrnec zlata, tohle je na reklamaci :)))




K dnešnímu Dni Dětí jsme všechny obdržely dva vskutku "užitečné" dárky (aneb plyšáků a mega lízátek není nikdy dost)...








21 komentářů:

  1. Nedostali sme toho medvěda už loni? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo první, co mě napadlo. Nějakýho podobnýho už tam myslím máme. :D

      Vymazat
    2. ano už vloni jsme dostali medvídka, tenhle je trochu jiný a má mašličku:Dproto nám šoupli asi ještě to obří lízo, no se trochu bojím, že se mi teplem rozteče ve skříni:D

      Vymazat
    3. Já na to lízátko jen koukla a začaly mě bolet zuby. Měli by k tomu dodávat i nějakýho levnýho zubaře :D

      Vymazat
    4. Minulý rok sme dostali také malé dievčatko do apartmanu v ružových šatach.

      Vymazat
    5. No vidíš, na to už jsem úplně zapomněla. A přitom je to taková užitečná věc, v kumbálku mi vymetá pavučinky :D

      Vymazat
  2. No ja takeho maca este nemam takze mna veeelmi potesili..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, navíc co je doma, to se počítá, aneb darovanému koni na zuby nekoukej ;)

      Vymazat
  3. This bear is different from the old one

    OdpovědětVymazat
  4. Hrome, co ty boty! Taková duhová kopýtka.

    OdpovědětVymazat
  5. Izi, to je trefné, ještě ten růžek na hlavičku a můžeme si připadat, jak ti duhoví jednorožci z kresleného seriálu:D to už i ten top mohli rovnou udělat duhový, by to mělo šmrnc:Dale kopýtka na nožky mě totálně odrovnaly, jsem si chvíli myslela,že špatně vidím:D být ta duhová podrážka o kousek vyšší, tak si ladynka může vymalovat byteček i bez štaflí:Dještě jabloň do zahrady a můžeme v nich česat jabka a v pohodě na ně dostaneme:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo by mě, kdo tuhle šílenost vymyslel, ten člověk určitě kouří dobrej matroš :D :D :D Ten bílý top je jediná nositelná součást outfitu. Za 700 dia mi to přijde hodně uhozený, představovala bych si něco stylovějšího a ne hadříky z animáku :D.

      Vymazat
    2. Okamzite mi naskocilo: Rainbow dash. Miluju poniky, ale tohle se nepovedlo. Plysaka beru.

      Vymazat
    3. Přesně a já si pořád nemohla vzpomenout, jak se ta hvizdovina o ponících jmenovala :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Musela si, zkus kouknout do šatníku. Je to v doplňcích. ;)

      Vymazat
  7. pri pohľade na tie topánky si hovorím: PREČO?!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Vaše dáma má krásné oči. který oční stín je na nich?
    Ukaž mi?

    OdpovědětVymazat