čtvrtek 7. června 2018

SCI-FI Solitair


Do hry by se nám také měl vrátit solitaire z července roku 2016...




Tato akce je na blogu již zpracována, tudíž vám níž hodím odkaz...


http://lpisabella.blogspot.com/2016/07/nova-akce_21.html



Červnové spoilery z Instagramu stále zůstávají ve hře...







50 komentářů:

  1. Not really excited... after all it's just an emeralds eating event...

    OdpovědětVymazat
  2. That event will come ? SCI-FI Solitair ?

    OdpovědětVymazat
  3. Don't is my cup of tea. Nothing pleases me... 😞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Solitaire I don´t like but punk action looks interesting ;)

      Vymazat
  4. Jo, jo, jo! Na ten punk se strašně moc těšim! Účesy teda nic moc, ale to oblečení a boty, to stojí za to😍❤
    A sci-fi? Ne, díky, ještěže přišlo zrovna tohle, teď když šetřim smaragdy. Aspoň nebudu v pokušení je utratit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned mi bylo jasný, že tě oblečení nadchne :D Když pominu ty dvě trička s poníkama, tak jsou ty hadříky vážně boží. Účesy se mi nelíbí, ty se moc nepovedly a sci-fi solitaire jim sabotuju. Jen mám trošku strach, do čeho nám ten punk hodí. Nějak od toho nečekám nic dobrýho a vidím to buď na solitaire nebo na tabule 3x3. Ještě by to mohla být kostka. Uvidíme ;)

      Vymazat
    2. Izi, také si myslím ,že to dají do akce ,kde se bez dia nedá ani rána, no směřuje mě to k těm tabulím 3x3 ,myslím si, že solitaire to nebude, zvlášť jestli budou opakovat ten scifi, ještě mě napadlo, že by to mohlo být takové to bludiště, jak se leze do těch mistostí nebo zahrad a tak:Dnebo ,že by další teleport, ale to bych asi upadla:Dtak hodní na nás nebudou:D

      Vymazat
    3. Taky jsem dost zvědavá do čeho nám to daj. Docela bych brala i tu kostku, ta tu dlouho nebyla :D

      Vymazat
    4. Teleport to určitě nebude, Val, a přesně jak píšeš, pokud bude opáčko sci-fi, nepředpokládám, že do solitairu dají i tohle (i když, tady je všechno možné) :D Něco mi říká, že se bude rozhodovat mezi tabulema 3x3 a kostkou (to je přesně to, jak se leze do těch místností). :D

      Vymazat
    5. Kostka by byla určitě menší zlo, než tabule, tam se aspoň dají doplnit smaragdy ;)

      Vymazat
    6. Jo, kostka by se mi teď vyloženě hodila :D O prázdninách budu plánovat párty, tak každý smaragd je dobrý a tam jich vždy získám hodně :D Naopak 3×3 by mi dost zavařilo :/

      Vymazat
    7. Já už jdu při kostce jen po smaragdech, snažím se vyzobávat místnost po místnosti, zbytek jim většinou nechávám :D

      Vymazat
    8. Jo, je fakt, že já to často dělám taky :D Ale pokud to klapne, tak tentokrát je o co stát

      Vymazat
    9. To máš pravdu, tentokrát půjdu i po hadříkách :D

      Vymazat
    10. Ano! Je to kostka! Díky Bože!

      Vymazat
  5. ty slouneční brýle z prvního obrázku patří k věrnostnímu dárku z příspěvku výše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jen jsem je zapomněla přehodit. Díky za upozornění ;)

      Vymazat
  6. Jé budu venčit čuníka:), ovšem zaleží na tom jestli náhodou nebude jen za dia,což by jim bylo podobné, to pak nebudu venčit nic:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dřív mazlíci nebývali za dia ale za hromadu smárů mam psa co stál asi 300 sm :D

      Vymazat
    2. Snad ne, Val, taky bych to tipovala na hromadu smaragdů, potřebují, abychom utráceli i za čunčecí hadříky, ty nám teprve pěkně osolí :D

      Vymazat
  7. tak solitare si můžou strčit někam to byl propadák už prvně :D Punk je super ty šaty jsou krásný,přesně pro mě :D účesy stojí za houby snad všechny , podle pozadí a toho skútru či co to je hádám že se bude jednat o dárky :D a co se týče prasete tak neodolam, ale aspon to snad vynese náký bodíky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím propadákem plně souhlasím, už tenkrát ten solitaire stál pěkně za prd. Jinak co se punku týče, sázím na tabule 3x3 nebo kostku. Na dárky bych to asi neviděla. Uvidíme, snad se toho dočkáme ještě tento týden ;)

      Vymazat
  8. na solitaire se moc netěším a plánuju na něm příliš neutrácet :/
    ta nová "punk" kolekce se mi dost líbí :) ačkoliv ty účesy se jim teda nepovedly
    posílám předlohy ... myslím, že většina hadříků je z kolekce Moschino - jaro/léto 2018
    https://www.beautydea.it/wp-content/uploads/2017/09/Moschino-sfilata-ss-2018-1000.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/bd/45/bb/bd45bba101374f8cf1b141846bc4b5f9.jpg
    https://fashionjournal.com.au/wp-content/uploads/2017/09/Moschino2_2.jpg
    https://media.gettyimages.com/photos/model-walks-the-runway-at-the-moschino-ready-to-wear-springsummer-picture-id852048152?k=6&m=852048152&s=612x612&w=0&h=VEE8QvrxEFdKU-Kzm7Izp3Il_mJE3UG8U2jBCz7ZI2g=
    https://i.pinimg.com/originals/bd/94/d6/bd94d68b1cbdb562ae95912a07a6b1b6.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/9c/26/12/9c26129ae2884a3892fb1a9c1c6e88c3.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účesy mě teda zklamaly na plné čáře. A že by se k tomu daly vymyslet krásný hára, klidně bych brala i nějaký to číro. :D Za předlohy moc děkuju, jsi zlato největší ♥♥♥

      Vymazat
  9. Konečně kolekce pro mě :3 snad na nás budou hodní a nehodí nám to moc drahé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to kolekce nebude, to bychom to měly moc lehké. Nejspíš nám to hodí do nějaké akce, ale zatím netuším do jaké. Můžu jen hádat a napadají mě tabule 3x3 nebo házení kostkou. Uvidíme, snad to rozjedou ještě tento týden ;)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Taky si myslím, buď to nebo tabule. Uvidíme ;)

      Vymazat
    2. Já vím, ale tady nikdy nevíš, v poslední době je to tu značně nepředvídatelné :D

      Vymazat
    3. Ale i počtem kousků oblečení by to zhruba odpovídalo. Vychází to na cca 5 kusů oblečení v každé truhle + v každé destinaci je truhel 6, tudíž v destinacích zbyde místo ještě na 1 predmet, a tím poslední dobou bývají právě účesy, tedy v tomto případě nejspíš 4 účesy, pozadí na profil a póza. Možná bude konečnou odměnu představovat to prase :DD

      Vymazat
    4. Taky bych to tak nějak viděla, Irmi, určitě lepší než tabule. Dnes po teleportu by nám to mohli rozjet, tak uvidíme ;)

      Vymazat
    5. Ano, přesně jak jsem předpokládala :)

      Vymazat
    6. A máme to tady, budou smaragdové žně :D

      Vymazat
  11. A TEN ČUNÍK, toho normálně přidají do zveráče i se shopíkem? Od lvl 40+ třeba? NEBO TO ZASE BUDE ČASOVANÁ LIMITKA!? >:( Ty punkový věci nic moc - jako nějaký kousky super, o tom žádná, ale ta růžová a mordá? (˘.˘) Účesy se mi moc nelíbí. (Ale ten poslední ti hrozně sluší ♥.♥!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, ten poslední účes je z nich bezkonkurenčně nejlepší, díky za kompliment :D Co se čuníka týče, ještě vůbec netuším, jak a kdy nám ho naservírují. To bude asi překvápko do poslední chvíle :D

      Vymazat
  12. No, nevím, jestli tvůrce někdy byl na punkové akci, ale ty šatičky neviděly punk ani přes černý brýle natož naživo :D
    Haha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to tak nazvala sama, přišlo mi to k tomu punku asi nejblíž, zatím ovšem nevím, jakým způsobem chtějí tuto akci pojmout tvůrci :D Všem nadšeným příznivcům punku se tímto způsobem omlouvám za své připodobnění, ráda se nechám poučit ;) :D

      Vymazat
  13. Ako som si myslela tak aj nam dali to bludisko ...suuupeeer....poďte ku mne zelene kamienky....tesim sa :-)

    OdpovědětVymazat
  14. To prase je vcelku k ničemu, když stojí 50 smaragdů a dá jenom 3 loyalitu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to bohužel s každým novým mazlíčkem, kterého nám do hry přidají. Na druhou stranu se dají získat bodíky za nákup oblečení pro čuníka. ;)

      Vymazat