neděle 17. června 2018

Kolekce před létem



A je to kolekce !!! Jde se nakupovat !!!




Outfit č. 1...




Outfit č. 2...




Outfit č. 3...






Outfit č. 4...






Outfit č. 5...



39 komentářů:

  1. košili musím mít...doufám kolekciii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že to bude kolekce ;) Nějak se nám s novými obchody poslední dobou roztrhl pytel :D

      Vymazat
  2. Ta košile je super a docela se mi líbí i ten první top. Jinak nic moc. Nenadchne, neurazí. Jen menší dotaz. Z jaké akce jsou ty první vlasy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty první vlasy patřily k "assassinskému" outfitu, který se dal loni koupit ve VIP obchodě. Hodím ti sem odkaz ;) http://lpisabella.blogspot.com/2016/12/blog-post.html

      Vymazat
    2. Loni? "Přidáno 27. prosince 2016" 😂😂 Děkuju :) Ty vlasy jsou fakt boží :)

      Vymazat
    3. No vidíš to, mám v tom hokej :D

      Vymazat
    4. Tak stane se :D
      Každopádně fakt miluju tu kostku (punkovou akci), už jsem získala cca 450 msaragdů!

      Vymazat
    5. Punková akce je boží, kamínky se z ní sypou jedna radost :D

      Vymazat
  3. No, většina nic moc, ale rozhodně asi nelepší barvy. Nechci vůbec vidět, jak to zase zprasili do té hnusné růžové, fialové a podobně. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát to prasili pěkně :D Taky nejsem příznivkyně těch jedovatých barevných odstínů, do kterých to tam nasázeli, proto jsem do spoileru nakombinovala to co se líbí mě a bylo z toho nejpoužitelnější ;) Jak bude chvilka, hodím sem i zbytek :)

      Vymazat
    2. No tak to je fakt hnus. :) Já nechápu tu jejich úchylku, dávat všechno do 6 barev ???? Oni jako nevidí, že to je úplně fuj a ble? :D

      Vymazat
    3. No pokud to bude kolekce, musí se jim nechat, že myslí na naše popularity, bez těch příšerných barevných kreací by nebylo co kupovat a tudíž by nebyly ani bodíky :D

      Vymazat
    4. Možná proto dělají teď tolik kolekcí? (S tím mě už taky pěkně serou! :D) (A proč ten první top jak není v černé barvě???????????? >:( )

      Vymazat
    5. V černé bohužel není na skladě :( :D

      Vymazat
  4. Oooo mne sa velmi pacia tie prve saty, siltovka a urcite kosela tu aspon jednu musim mat teda ak to bude kolekcia ....tesim sa opat si navysim popularitu aj ked nacapali divne odtiene....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych brala kolekci, věcičky jsou úplně super a každý bodík k popularitě se počítá. Některé barvy bych taky vynechala, na druhou stranu když se to dobře zkombinuje, dají se vytvořit zajímavé outfity ;)

      Vymazat
  5. Veru mas pravdu da sa v hre vselico a vseliako skombinovat ....uz aby sme mali tie vecicky dostupne...:-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to tipovala na úterý nebo na čtvrtek. Vůbec bych se ale nezlobila, kdyby nám to spustili už dnes :D

      Vymazat
  6. Když jsem tyhle věci poprvé viděla v červnovém spoileru tak jsem tak nějak doufala že to bude nějaká gangsterská kolekce i pro pány, škoda :D ale vypadá to pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadá to nejhůř, já se bála, že to bude mnohem horší :D Pro snoubence tam zatím nic není, ale třeba se ještě něco objeví dodatečně ;)

      Vymazat
  7. Upřímně nevím, co si mám o tom oblečení myslet, asi jsem konzerva , ale příjde mi, že je to zase vzorově přeplácané, možná některé kousky v kombinaci s něčím jednoduchým a hlavně jednobarevným:D, půjdou použít, uvidíme ,co se z toho vyklube, momentálně si myslím, že kolekce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to na kolekci, jinak já jsem taky spíš konzerva, graffiti není zrovna můj šálek kávy a vážně nepotřebuji být počmáraná od hlavy až k patě, ale kombinovatelný to určitě je. A když už nic, budou aspoň bodíky ;)

      Vymazat
  8. Košeľu obviazanú okolo pása z prvého outfitu a šaty z posledného by som určite využila, každopádne zvyšok asi veľmi nie, takže ak by to skutočne bola kolekcia, aspoň by som neminula veľa zelených potvor a mohla ďalej usilovne šetriť na večierok. :D
    Inak súhlasím, v poslednej dobe nám skutočne servírujú mnoho kolekcií, čo je v princípe skvelé, len to nám, čo pripravujeme večierky, veľmi do kariet nehrá. :D
    -Denise

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mně se takové množství kolekcí a akcí moc nehodí do krámu, potřebovala bych chvilku oddech :D

      Vymazat
  9. What event will be this? or a store at Mall??? and when will come out, this week maybe???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I really don´t know, but I think it will be a collection. I hope it will be this week ;)

      Vymazat
  10. Mne se to libi. Propracovane nakreslene, kombinovstelne.. barvy.. no vime svoje.. a vetsinu veci bych na lady klidne oblikla. Top jsou samozrejme saty,ale zavazanebtricko a kosile kolem pasu jsou taky bozi. Hlavne aby to nebyly ostrovy a hlavni odmena ksiltovka nebo tak neco:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš s ostrovy, Leni :D Já pevně doufám, že to bude kolekce a že si pořádně zanakupuju, už šetřím :D Jinak se mi věci taky líbí, podle mě jsou dobře kombinovatelné s čímkoliv jednobarevným. Určitě bych to nenechala takhle v kupě (graffiti tričko, graffiti gaťata a graffiti bunda), to je pěknej cirkus, ale sám o sobě je každý kousek super ;)

      Vymazat
  11. Myslím se že ostrovy nebudou vzhledem k tomu že jsou teď rozjeté 2 typy akci takže to vidím na obchod

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych z ostrovů neměla strach, napovídá tomu i absence hlavních odměn. ;)

      Vymazat
  12. Wau paci sa mi to! Tie topanky su skvele zidu sa :) pekne kusky, az na tie posledne saty :D tie az tak velmi nie, ale zvysok by som vedela vyuzit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně se zrovna ty poslední šaty líbí, myslím, že si tady každá najdeme to svoje a to je moc dobře ;) ♥

      Vymazat
  13. Is, nedá mi to!
    Číslovky jsou skloňovatelné, tedy "se 6 outfity"!
    Častá chyba, na supr blogu je jí škoda :D

    OdpovědětVymazat
  14. No je to kolekcia a presne to co som najviac chcela je za diamanty, citim normalne podraz! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Waw
    It's nice we must to buy it ��

    OdpovědětVymazat
  16. No co bych chtěla je opět za dia, některé kousky opravdu nejdou k mému vkusu, zvlášť ty kšiltovky vypadají otřesně snad se všema vlasama co mám :D nejvíc se mi líbí asi ten první outfit, škoda ty košile dia proto kupovat nebudu :D šaty taky nejsou úplně nepoužitelný :D nicméně zůstávám pozitivní a sem ráda že přibývají body do popky :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tenisky - 1 outfit Košile - 1 outfit ,roztrhane rifle ,kabelka kolem ruky jsou bezva

    OdpovědětVymazat