čtvrtek 14. června 2018

Odvážná módní cesta



Hurá, hurá, hurá, kostička nás volá a spolu s ní na nás čeká i naše oblíbení smaragdobraní. Konečně doplníme kontíčka, ať můžeme zase vesele utrácet. Pojďte k mamince, potvůrky zelený !!!




Ve hře jsou tyto 4 účesy...





Zahrada č. 1... outfit tvoří šaty, bunda, kabelka, čepice, punčocháče, boty a účes (v poslední truhlici)...



Zahrada č. 2... outfit tvoří šaty, kabelka, boty, čepice a náhrdelník (účes není součástí outfitu)...



Zahrada č. 3... outfit tvoří šaty, rukavice, náhrdelník, čepice, boty a účes...



Zahrada č. 4... outfit tvoří tričko, sukně, bunda, kabelka, boty a účes...



Zahrada č. 5... outfit tvoří tričko, sukně, bunda, čepice, náhrdelník, boty a účes...



Zahrada č. 6... outfit tvoří sukně (je to jedna póza, kterou tvoří sukně + punčocháče + boty + motorka), tričko a náhrdelník (účes není součástí outfitu)...



Hlavní odměna za absolvování celé odvážné módní cesty - Pozadí na profil...




Předlohy nám dohledala Daisy a za přehled rozmístění věcí v jednotlivých zahradách patří velké díky Elyn ♥


HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥

43 komentářů:

  1. To co som najviac chcela je posledne :/ ... no neviem ci tam dojdem, zatial mam kabelku a kozenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí jen přeskočit zahrady, do kterých nechceš a šupsnout jen do té poslední ;)

      Vymazat
    2. No najhorsie na tom je ze chcem uplne vsetko!! :D Az na tie vlasy tie by mi nechybali :D uz mam aj tu ciapku :D

      Vymazat
    3. Keby som vedela poradie veci (saty, doplnky..) kde co je v tych truhliciach aspon :)

      Vymazat
    4. Taky bych nejraději všechno, úplně ti rozumím :D Pořadí věcí bohužel nevím, ale přeji hodně štěstí ;)

      Vymazat
  2. Ano,ano, ano! Kostka! Mé přání se vyplnilo! Na tohle snad použiju i dia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně :D teda vlasy jsou hrozný, jinak vše super :) n.

      Vymazat
    2. Jo, vlasy se mi taky nelíbí, ale ten zbytek, ten za to stojí :D

      Vymazat
    3. Je to bomba holky, držím palce a přeji co nejmíň utracených modrásků :D

      Vymazat
    4. Děkuji :) Koukám, že to dokonce překreslili líp, než jak vypadá předloha!

      Vymazat
    5. Někdo si dal záležet :D

      Vymazat
    6. To teda. A jsem poté se na, že si někdo dal záležet právě u téhle akce😊

      Vymazat
    7. Jo jo, jak se objeví oblečky s nádechem rocku, punku nebo metalu, jsi první na koho si vzpomenu :D

      Vymazat
    8. Jé, to je od tebe hezký😊

      Vymazat
  3. No, to je zase vyžírka smaráčů...pozadí se mi líbí, ale to je asi tak všechno, oblečení podle mě nestojí za nic, účes se mi líbí ten z 5. zahrady...za mě nic moc.../Star

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě naopak, tady mám vždycky smaragdové žně, konečně trošku doplníme zásoby :D

      Vymazat
  4. Ehm, takže na motorku asi nedosáhnu, žee? :DD asi takhle - vyberu hadry z prvních tří destinací, ale k účesu z pětky už se zřejmě nedohrabu :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud tě v těch prvních zahradách nic extra neláká, tak je přehupsej rovnou k té poslední. Já to tak dělám pravidelně a pokud tam půjdeš hned teď ze začátku, máš velkou šanci ji vysbírat komplet ;)

      Vymazat
    2. Mně se ale právě líbí ty první tři :D a hlavně bez dia se pak zaseknu před nějakou zahradou, kde mi nebude chtít padnout dobré číslo, a nakonec nebudu mít ani motorku, ani smaragdy.

      Vymazat
    3. To je dilema :D Já jsem teď v jedničce a asi to tentokrát taky budu brát popořádku, líbí se mi skoro všechno :)

      Vymazat
  5. Nerozumiem prečo je hlavnou odmenou práve toto pozadie. Vyzerá akoby patrilo do celkom inej udalosti. Mohli zvoliť niečo punkové a bláznivé, nie túto letnú taliansku uličku s kaviarničkou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim, taky bych uvítala na pozadí něco punkového,ale co naděláme :D

      Vymazat
    2. To bylo první, co mě napadlo, když jsem to pozadí na profil viděla. Jsem ráda, že nejsem sama :D

      Vymazat
  6. Ty vlásky na obrázku 1 místnost jsou vážn3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou vazne i ve hre za prvni mistnost?

      Vymazat
    2. ahoj vlasky na prvej foto su vazne v poslednej truhlici v prvej miestnosti ja uz ich mam :)

      Vymazat
    3. Ano, Madie, účes je opravdu v první místnosti ;)

      Vymazat
    4. Sam, moc děkuji za info o poloze účesu ;)

      Vymazat
  7. Já do toho dala 9 dia a najednou mi chybí jen šaty! Super, asi jsem si akce tohoto typu oblíbila, boží vlasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji k účesu, Madie, a držím palce, určitě ulovíš i ty šaty ;)

      Vymazat
  8. Jo, jo, jo, jo, jo!
    Nejsem ždná punkerka, takže mě tahle akce nechává celkem chladnou. Navíc ani to pozadí na profil mě neoslovilo. Co jsem ale chtěla moc, byly ty síťované punčochy (až sem :D) a kudrnaté vlasy. Do punčoch jsem se trefila náhodou, vlasy jsem si tu přečetla, kde jsou (moc a moc díky, Miss_Samantha :)) a využila jsem na ně šťastnou kostku zdarma. Jinak jsem získala růžové šaty, které jsou nositelné i jinak než punkově a tunu smaragdů (Ježíšek existuje :D)
    Teď už jen přeskočím všechny místnosti až do poslední, kde jsou zase ty boží punčochy a nepohrdnu ani červenou sukní ;)
    Super, boží, nádhera! Jsem spokojená, jako čáp, co najde vědro slizkých žab :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D GRATULUJI "čápe", jen ať ti nějaká ta slizká žába neuvízne v hrdýlku :D Jinak co se týče poslední místnosti, ta motorka-sukně-punčocháče-boty je jedna póza a v šatníku ji najdeš u sukní. Ještě jsem to nestihla popsat, ale jdu na to, ať v tom není bordel :D

      Vymazat
  9. tentokrát se mi líbí skoro všechno a asi to budu brát popořádku :D
    některé kousky jsou fakt skvělé a moc dobře kombinovatelné :) a navíc konečně doplním nějaké ty smaragdy
    jinak k zahradě č. 4 je inspirací ještě toto ...
    https://i.pinimg.com/736x/ba/ca/2d/baca2dd55f40e2b6a446fe8bdcd96c92.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně, Daisy, taky se mi líbí skoro všechno a pleju zahrádku po zahrádce :D Ještě jednou moc děkuji za předlohy, jsi zlatíčko ♥♥♥

      Vymazat
  10. V jaké truhle je kabelka? (Místnost 1)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přesně nevím, ale tuším, že v té jedničce je hned v té 1. truhle. Ve dvojce fakt netuším, ale třeba někdo poradí ;)

      Vymazat
  11. Mne sa páčia šaty 3, šaty 5 a šaty 6, tyjóó, prečo je tá motorka v poslednoooom???? :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inak v ktorej truhličke sú tie šaty v tabuľke 3?

      Vymazat
    2. V prvej truhle

      Vymazat