pondělí 4. června 2018

Módní bandité



Nakonec se nám z toho opravdu vyloupla kolekce a účes je za "mírný" poplatek k zakoupení v salónu krásy :)))




Předlohy všech outfitů této kolekce jsou z filmové novinky "Debbie a její parťačky"...








Pár předloh našich outfitů...




Halenky...




Šaty...




Kabáty...






Kalhoty...





Sukně...




Šál + kabelka + brýle + šperky...




Boty...







41 komentářů:

  1. netusim mozno kolekcia ale nepaci sa mi nic T.T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nemůžu říct, že bych z toho byla nějak vodvařená :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Předlohy vzali ve filmu Debbie a její parťačky. Jsou tam vidět i krásný šaty...ale neeeee oni nám musí vybrat to nejhorší, co našli. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, díky za tip, Andrejko. Jak bude chvilka, tak na to kouknu a zkusím nějaké předlohy přidat. ♥

      Vymazat
  4. Množství bych tipla na dárky, ale ty teď byly... Pak ostrovy, kdy to má dorazit? :D
    Jsem ale ráda, že s každou další akcí nám vývojáři šetří účty :D :)
    Siraela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mate mě tam ten účes, kdyby tam nebyl, tipla bych to nejspíš na kolekci. Netuším, kdy to spustí, ale viděla bych to na úterý nebo na čtvrtek? :D

      Vymazat
  5. No tak ty maskace semi libi sem tedy zvedava coto bude jen ucet zeje prazdnotou sem uchyl potrebuju nejakej prasek chichichi:D vsem krasny den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takových je nás tu víc, až nějakej silnej paták seženeš, mysli na mě :D Jinak maskáče jsou bezkonkurenčně nejlepší :D

      Vymazat
  6. no u ostrovů většinou bývá nějaká hlavní odměna a tady vidím jen jeden nový účes, jedině, že by se objevilo něco ještě později, na dárky se mi to nezdá, spíš bych to tipovala na kolekci, trochu opozděnou brzkou jarní ,nebo předčasnou podzimní:D vzhledem k tomu ,že je tam tolik kabátů a šála:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to taky tipovala na kolekci, jen ten účes mi do toho nijak nezapadá.

      Vymazat
    2. Izi, pravdu díš,no ten účes je tam nějak navíc, za prvé je to příšernost a za druhé bych ho zařadila někam na Jamajku :D vůbec mi k tomu oblečení nesedí, jestli on se jim tam nezatoulal z nějaké jiné akce:D teď mě ještě napadlo, že ho třeba dají jako limitku do salónu,ale to pochybuju, že by někdo koupil, brala bych ho jen jako dárek,zadarmo:D

      Vymazat
    3. Už se vidím, jak se v něm vyvalím na terase s ubaleným jointem :D Peas :D

      Vymazat
    4. Jak to budem mejt? To je žhavý tak na deratizátora a silnou vapku :D

      Vymazat
    5. A vážně jsou ty dredy účes, nebo nám to přistane do doplňků jak minule ty modrý vlasy?

      Vymazat
    6. Tentokrát žádnej dopněk, opravdu je to účes v salonu krásy, Zuzi :D

      Vymazat
    7. jo, už jsem na to koukala :) upřímně mě mrzí, že se nemění ta barva šátku, některý ty barevný kombinace jsou vážně strašný komba... škoda. Já tady ty kuriozity ráda sbírám, nikdy nevím kdy se mi to na jakým focení může hodit :) tak uvidím, co z toho vyleze.

      Vymazat
    8. Snad se to dozvíme už tento týden ;)

      Vymazat
  7. I think it Will be map event or gifts...altought gifts was very not long Time ago...but we Will seen...P.S Hairstyle is very amazing...and yeah...Maybe Will be coloring blocks because is only One hairstyle...but in in coloring blocks event not clothes with more colors...only in One color

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I don´t know what is it. Looks like a collection, but what about hairstyle? We'll see ;)

      Vymazat
  8. No ja si tiez muslim, ze to bude kolekcia a ten uces man daju mozno do inej akcie a este si myslim ze tento mesiac man daju bludisko na ktore sa velmi tesiiiim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoilery jsou zajímavé, jsem zvědavá, co nás tento měsíc čeká ;)

      Vymazat
  9. Ten první a poslední obrázek je nejlepší 😍

    OdpovědětVymazat
  10. podľa mňa to je jasná kolekcia... a ten tzv. účes bude iba nejaký doplnok, alebo klobúk :D lebo ten vyzerá hrozne :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych to viděla na kolekci, ale ten účes je opravdu účes. Není to doplněk ani klobouk ;)

      Vymazat
  11. Z tých spoilerov sa veľmi teším na tie rockerske kúsky so špicmi.❤Tie su strašne krááásne. A táto debbie bude kokekcia je to už na fb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už se těším na červnové novinky, jsem zvědavá, čím nás tento měsíc překvapí ;) Růžové šaty a kožená bundička ve spoilerech jasně vedou :D

      Vymazat
  12. To bude asi kolekce a myslím si, že ten účes k tomu nepatří, vypadá spíš jako kdyby patřil k jiné akci. (možná hořící muž?).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účes k tomu patří, v tom filmu ho má na sobě Rihanna https://4.bp.blogspot.com/-g_MDfwDbxcs/WB95UC3OCEI/AAAAAAAABSw/eoY0Z0l1Xac1gzID7foBRtTtAKUd9MBAQCLcB/s1600/oceans80002.jpg

      Oblečení bude jako kolekce, otázkou je, jak bude k dostání ten účes, jestli bude ke koupi v salonu, nebo udělají nějakou speciální nabídku...

      Vymazat
    2. Ano, účes k tomu určitě patří a souhlasím s tím, že nám ho nejspíš na určitou dobu naservírují za "mírný" poplatek do salonu krásy :D Necháme se překvapit ;)

      Vymazat
    3. Izi , 13 dia ,říkáš mírný poplatek:Dještě ,že mojí lady nesluší:D no hlavně teda se mi ani nelíbí, dia pošetřím na něco lepšího:D

      Vymazat
    4. To "mírný" je v uvozovkách, Val, hned mě totiž napadlo, že za to hrozný vrabčí hnízdo určitě budou chtít nějakou nesmyslně vysokou sumu. :D

      Vymazat
  13. Aaach to prasiatko je dokonalé..ale určite bude stáť hoodne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to tipovala na pěknou hromádku smaragdů. Bude k němu i obchod s čunčími hadříky, tak předpokládám, že ho nechají dostupné pro všechny ;)













      Vymazat