úterý 12. června 2018

Dárek za věrnost

Některé vyvolené dnes obdrží, nebo už obdržely, tento outfit jakožto "Dárek za věrnost" spolu s poděkováním za loajalitu a blahopřáním k dosaženým úspěchům ve hře od celého týmu Lady Popular...





86 komentářů:

  1. I didnt get��but jeans is very amazing

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It's a gift of loyalty to Lady Popular. This gift will not all be given. Just someone get it ;)

      Vymazat
  2. A dáreček, musím říct, že celkem nositelné kousky, jen nevím podle čeho posuzovali věrnost,když ho nedávali všem, no já měla štěstí,dáreček mám , jen mě mrzí, že některé ladynky ho nedostaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kritéria, podle kterých posuzovali komu dárek ano a komu ne, jsou mi také záhadou. Myslím ale, že je to dáno délkou hry. Co jsem tak vysledovala, dostaly ho většinou lady, které byly registrované už do staré verze hra Lady popular. Je to ale jen můj subjektivní dojem. Já dárek nemám, starou verzi hry jsem nikdy nehrála a do hry jsem přišla až když už do této verze nebyla možná registrace. Třeba se toho podle komentíků ostatních dopátráme ;)

      Vymazat
    2. já starou verzi nehrála a dárek mám, tím to nebude. možná spíš, kdo haje x let, nebo je nad určitý lvl. těžko říct.AmyFF

      Vymazat
    3. Ten level je taky možnost, vidíš, na to jsem úplně zapomněla ;)

      Vymazat
    4. Starou verzí to nebude, já ji hrála a nedostala jsem níííc :D
      Ale stejně nemám ráda růžovou a nesnáším roztrhané džíny :D Jen by mě zajímalo to kritérium, stejně jako ostatní...

      Vymazat
    5. To by mě taky zajímalo, když už si myslíme, že to máme, objeví se něco, co je s tím úplně v rozporu. Prase aby se v tom vyznalo :D :D :D

      Vymazat
  3. také ho mám. není to nic,z čeho bych si sedla a řekla waaaau, ale není to ani nejhorší :)AFF

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárek je to náhodou pěknej, za mě taky žádnej wau efekt, lepší by bylo pár dia na účet, ale lepší než nic ;) Gratuluju ♥

      Vymazat
  4. No ja som ho nedostala asi som si nakupila malo dia tento rok no co uz :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nebude tím, já dia taky nekoupila a dárek mam...

      Vymazat
    2. Nic si z toho nedělej, já dárek taky nemám a to už se tu počítám mezi artefakty :D Jak jsem psala výš, myslím, že to má co do činění s celkovou délkou hry. ;)

      Vymazat
    3. Kristi, taky myslím, že s nákupem diamantů to nemá co do činění ;)

      Vymazat
  5. No to sou teda hodní, jediné nositelné, aspon pro mě, jsou ty kalhoty jenže podobných mám již několik :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se říká, darovanému koni na zuby nekoukej, určitě lepší, než motykou mezi voči :D :D :D

      Vymazat
  6. no jsem tam uz tri roky tak jsem zvedava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že už by si ho dostala. Holky ho měly hned ráno.

      Vymazat
  7. No tak ja hram hru necele dva roky tak to bude asi naozaj malo .... takze gratulujem ku krasnemu outfitu lebo mne sa naozaj paci.

    OdpovědětVymazat
  8. Takže dárek jsem dostala a abysme se aspoň trochu pohly, tak tady napíšu všechno, co mě napadne, že by to mohlo ovlivnit :D třeba dojdeme k tomu, že to dali náhodně (bylo by jim to podobný :D )
    Hru hraji od listopadu 2012, ve staré LP jsem byla zaregistrovaná (nehrála jsem ji aktivně). Můj lvl je 37. Zasnoubená jsem 1103 dní. Jsem prezidentkou klubu. Diamanty jsem letos koupila. VIP dárek nemám ani jeden, věrnostní kartu jsem několikrát získala. Kolo mám na dni 59. Do lunaparku nechodím, v aréně prakticky nevyzývám, pracovat lady nedávám, hodnotit ostatní chodím jenom občas :D Nikdy jsem nestála na žádném pódiu, nemám žádné trofeje.

    napište, kdo jste se v něčem našly a dárek taky máte :) docela mě ten klíč zajímá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akurát, že som hrala aj starú LP a mám po zásnubách. Ana89

      Vymazat
    2. Taky hraju od 2012 včetně staré LP, zasnoubena sem rok a půl, lvl 45, dia sem nekoupila víc jak rok, prezidentka nejsem, dřív jo, žádný vip nemám, kolo mám asi 25 den :D trofej nemám tak nevím, podle mě je to tou délkou hry..

      Vymazat
    3. Ja mám koleso od začiatku hry a hrám vyše 7 mesiacov takže mám asi dajak 227. deň sa mi zdá :D

      Vymazat
    4. :D Zuzi, díky moc za vyčerpávající seznam a kompletní přehled tvého působení ve hře. S tím už se dá pracovat a třeba na něco přijdeme :D Já hraji od června 2014, do staré lady v té době už nebyla možná registrace, můj lvl je 38 (tím to teda nejspíš nebude), nějakou dobu už jsem taky zasnoubená, ale večírek jsem ještě neměla, jsem prezidentkou klubu, diamanty jsem letos nekoupila, tudíž i VIP dárek je v mém případě bezpředmětný, kolo sabotuji, do arény taky chodím jen sporadicky, do lunaparku nechodím vůbec (sakra já to flákám), hodnotím taky jen občas, ale pár trofejí z pódia a za apartmán mám :))) Dárek nemám :D

      Vymazat
    5. Hraji od října 2013, jsem lvl 23, diamanty nekupuji, nemám ani přítele, aréna max 14 výzev denně, kolo točím momentálně 65 den, karty ve svém levlu mám komplet a módní stroj denně :)... jo a dárek mám... :D Hezký večer přeje Klementajn :)

      Vymazat
    6. Gratuluju k dárečku, Klementajn a díky za doplňující informace ;) ♥

      Vymazat
    7. Zdravím, ja hrajem od jesene 2012 ešte za čias starej LP, Na novú som sa registrovala ešte prvým dňom. Lvl podľa mňa nieje dôležítý skôr dlžka hrania hry. Mám LVL.33, nezasnúbená, nikdy som nekupila diamanty. Na SK verzii sa volám Majka147

      Vymazat
    8. Majka147 a zabudla som dodať že ja som darček dostala

      Vymazat
    9. Díky moc za informaci, Majka, a gratuluji k dárečku ;) ♥

      Vymazat
  9. Mne sa tieto kúsky páčia :) Hoci nie som prívržencom ružovej, fakt som nečakala darček.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, já jsem také dostala dárek. Možný klíč k získání: Hrála jsem aktivně starou LP, jsem v klubu Víceprezidentkou, zásnubní večírek mám úspěšně za sebou. Občas si vyzvednu z trezoru diamanty a ve hře jsem každý den :D Miliu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, snažíme se to tu rozlousknout, ale najít klíč bude trošku oříšek. Každá informace nám může pomoct, co tak ale čtu, tak je nejspíš rozhodující délka hraní. ;) Díky za tvé info ♥

      Vymazat
  11. Docela by mě taky zajímalo, podle čeho vybírali, ale oni nám to stejně asi neřeknou, protože by to pak museli dát víc lidem. :D Jediný co mě ale mrzí je to tričko, zjišťuji, že mám málo triček, který se hodí pod svetříky, kabátky (aniž by někde vyčuhoval rukáv).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však my na to určo přijdeme, neboj :D . Outfit mě taky mile překvapil, hlavně zpracování, tentokrát si s tím celkem pohráli a neodfláknuli to (jak v poslední době bývá zvykem) :D

      Vymazat
  12. No mě by zajímal teda taky a velmi :) Dárek jsem nedostala.

    Zkusím vypsat jako Zuz, ale logiku v tom nevidím zatím žádnou. Podle mě to bude "ententýky dva špalíky" ....

    Hraju od 1/2015, starou LP jsem nehrála, lvl 43, zasnoubená 787 dní, viceprezidentka. Dia kupuju tak nějak průběžně většinou když chytím 100% HH, VIP dárky nějaký mám, věrnostní karty mívám taky. Kolo 312 dní (vždy to mám od dovči k dovče), do lunaparku chodím sporadicky, do arény chodím většinou jen když je limitka. V práci sem nebyla snad rok a posledních pár měsíců nemám moc čas, takže hodnotit a komentovat chodím jen malinko. Žádný trofeje ani pódium nikdy a ani sem se nikdy nepokoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na tom hodně podobně, já pořád sázím na tu délku hraní. Začla jsem hrát v červnu 2014, ty ještě cca půl roku po mně. Na to bych se asi zkusila zaměřit. Vím, že holky, co hrajou dýl než já, dárek dostaly, jen by mě zajímalo, jestli někdo dostal dárek po nás (tzn. po druhé polovině roku 2014). Dáme inzerát: "Haló, haló, má někdo dárek a hraje dobu kratší než 4 roky?" :D

      Vymazat
  13. Na facebooku Lady Popular sa píše, že to dostali ako odmenu hráčky ktoré hrajú aspoň 4 aj pol roka, takže je to naozaj tou dĺžkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže všechny, co jsou tady od +- ledna 2014 by dárek měly mít?

      Vymazat
    2. Tak tím je to dané, já hraji od června 2014 a dárek nemám. Tudíž to musí být ještě o toho cca půl roku dřív, jak píše Zuzka. Já věděla, že se toho jádra pudla nakonec dopídíme :D Všem moc děkuji ♥

      Vymazat
  14. Hrám dlhšie než 4 roky,hrám od roku 2012 a nič som nedostala,zaujímavé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, takže teorie o délce hry padá...

      Vymazat
    2. Sákryš a já o komentář výš jásala, že v tom máme konečně jasno. Nejspíš těch kritérií musí být splněno víc a délka hraní je jen jedním z nich. :(

      Vymazat
    3. Jedna holčina někdy od zimy (? asi) 2014 a dárek dostala... Tak mi řekněte, co to je za bordel v tý hře! *naštvaný emotikon* :D

      Vymazat
    4. No toto *naštvaný emotikon* :D :D :D

      Vymazat
    5. kamarádka, která se hrou začala tak jako já, takže má účet založený +- stejně dlouho, ale nebyla tady dobrej rok, tak taky nic nedostala. Klíčem tedy pravděpodobně bude nějaká kombinace.
      Aktivita padá, protože holky co jsou tu denně nic nemají, dia asi taky nejsou relevantní. Teorie o zasnoubení/večírku je taky scestná. Ovlivnitelnost na základě přimutí/odmítnutí spolupráce na beta verzi mobilní aplikace není podstatná.

      No takže bych to viděla asi na generátor náhodných čísel, aby jsme si měly co závidět :D Docela mě to mrzí, holky, co jste nic nedostaly, protože ani nevíme, jak se to rozdělovalo, kdyby to bylo na rovinu, tak se s tím dá smířit. Kdyby se to dalo, tak vám všem svoje růžové sáčko kdykoliv půjčím :) bohužel tahle možnost není.

      Vymazat
    6. Já to vidím tak, že to závisí na kombinaci délky hraní, ta musí být víc jak 4,5 roku, a současně na pravidelnosti přihlášování do hry. Pokud holky hrají dobu delší jak 4,5 roku, ale zároveň mají delší prostoje ve hře a po čase se k ní vrátily, dárek také nedostaly. Zjištěno na základě odborného výzkumu :D :D :D

      Vymazat
    7. tak někdo tady psal, že musíš být aktivní 4,5 roku, tak jestli to vážně počítají, že po aktivně odehraných 1643 dnech ti to dají? :D docela psycho. Každopádně jsem ráda, že se odměny dočkáte všechny :)

      Vymazat
    8. Hey, I have the gift!
      - I started playing LP more than 6 years ago.
      - I log in daily (1014 days)
      - I'm lvl 40
      - I'm engaged for 655 days.
      - I buy few diamonds (only by cell phone)
      - I don't participate in the podium.
      - I'm not president or vice president. I'm just a regular member of my club.

      I think the game chose me, because of my playing time and log in the game every day



      Juliet Starllys (BR - main account // English/International - new account [created 239 days ago])

      Vymazat
    9. Zuzi, tak to je vážně psycho. Jsem zvědavá, jestli to opravdu všichni postupně dostanou :D

      Vymazat
    10. Bianca, thank you very much for your information and congratulations on the gift ♥ I also think it depends on the length and regularity of the game. ;)

      Vymazat
  15. Já by jsem to zřejmě nevynosila tak dobře vzhledem k tomu že mám pořád šaty nebo sukně ale kousky nositelné.. určitě mi ale nechybí a nepotřebovala bych je. Nedostala jsem

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj madie :D �� Tu je Taly :D Podľa mňa pekné kúsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Taly, outfit se jim povedl ;)

      Vymazat
    2. Áno, ja hrám len od novembra takže nič nemám :D ale nevadí, outfitov bude ešte veľa :) :D

      Vymazat
    3. Údajně prý dárek dostaneme všechny, po dosáhnutí hranice 4,5 roku hraní LP ;)

      Vymazat
  17. napadlo.. má někdo, kdo nedostal outfit, menší id číslo profilu, než cca 100 000? třeba je to nějak podle toho :)

    OdpovědětVymazat
  18. ne, ani tak to není.. tak možná to je podle počtu odehraných dní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. do třetice :D změna k původnímu.. podle zase toho id čísla zatím to vychází (a podle počtu dní už určitě ne)

      Vymazat
    2. Tady nikdy nevíš, Van, třeba to berou jen podle ksichtu :D :D :D

      Vymazat
    3. to je možný :D i třeba kdo se hezky oblíká a tak :D

      Vymazat
  19. Ahoj, podle podpory dostaly dárek aktivní hráčky, které hrají déle než 4 a půl roku. My co hrajeme kratší dobu, dostaneme obleček po odehrání této doby....
    Takže se na něj také můžeme těšit, nebudeme ošizené :-)
    nna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..aha, tak zatím je to do id asi 150 000 :D

      Vymazat
    2. Super, tak to se i my ostatní můžeme těšit, že na nás jednoho krásného dne taky vyskočí :D Díky moc za informaci nna ;) ♥

      Vymazat
  20. Hrám dlhšie ako 4,5 roka, ID mám medzi 85-90tis a darček som nedostala :) tak nejako mi to nevychádza...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zabudla som... hrám aktívne denne, okrem krátkodobých výpadkov ako dovolenka a pod.

      Vymazat
    2. Spekuluje se o tom, že pro získání dárku je nutné hrát opravdu denně po celou dobu. Zatím to ještě není potvrzeno, ale vše tomu nasvědčuje. Některé holky opravdu hrají déle než zmiňovaného 4,5 roku a dárek nedostaly. Je potřeba zjistit proč tomu tak je. Snad se pravdy dopátráme ;)

      Vymazat
    3. Zdravím. Hraji hru od roku 2012. Účet jsem měla i na staré verzi(dost jsem oplakala jeji smazání). Diamanty jsem si za celý čas koupila jen jednou. Cca 3 roky jsem hru nehrála. Párkrát jsem se byla mrknout a zaregistrovat se na novou verzi, ale to byll jen malokdy. Třeba jen třikrát, čtyřikrát do roka. Aktivně jsem začala opět hrat tuším někdy kolem roku 2016. Kolem moc netočím. Do Herny občas zajdu. V aréně někdy vyzívám. Hlavně při události. Supermodelky vyhledávám málokdy. Focení se občas účastním. V klubu jsem řadová členka. Jsem level 23..do 24 mi chybí pár bodů.
      Dárek jsem dostala. Na svém českém účtě.
      Hraji ještě na slovenské a mezinárodní verzi cca 3 roky s levelem 19.

      Vymazat
  21. Ahoj holky a Isabelko. Já tento dárek také nedostala. Myslím, že nejsem jediná Ladynka kdo ho nemá. Jako mrzí to, ale já dlouho nehraji, tak to bude asi tím.Jinak nevím čím jiným by to mělo být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostoje ve hře v tom určitě budou hrát značnou roli. Nic si z toho nedělej, já dárek také nemám ;)

      Vymazat
  22. Mne sa max pači ta kabelka :D .. ake darcek som nedostala ale to hram od 19.11.2017, level som takmer 27, koleso 131 den, aktivna som, kazdy den som tam, kupujem mozno raz za mesiac cez sms par diamantov ked potrebujem na akciu :D, priatela mam uz z druhej skupiny atd... cize fakt neviem cim to bude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude tím, že hraješ teprve chvilku ;) Já hraji od července roku 2014 a dárek také nemám. Prý ho dostaly holky, které začaly hrát ještě půl roku přede mnou, tudíž konec roku 2013 nebo začátek roku 2014. Tam někde je nejspíš pomyslná hranice k získání dárku. ;)

      Vymazat
  23. Napsala jsem na ticket a North mi odepsal že to byl dárek pro hráčky které jsou aktivní 4,5 roku. Jen je mi záhadou jak je možné že to nedostaly hráčky které tu jsou od 2012, jak jsem četla výše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zakopaný pes bude nejspíš v té "aktivitě". Myslím, že bude záležet na poměru mezi počtem dnů, ve kterých byl účet lady aktivní a mezi počtem prostojů ve hře (lady neaktivní). Jinak si to nedokážu vysvětlit ;)

      Vymazat
    2. Aktivne hracky, ktore mali 4 a pol roky dostali darcek. Dalsie, dostanu, ked uz maju taku aktivitu.

      north

      Vymazat
    3. Taky si myslím, že to tak bude ;)

      Vymazat
  24. Neteř už pár let skoro nehraje a outfit byl.. já na com verzi obvykle několik měsíců se ani nepřihlásím, lvl 13, popka minimální a ten outfit získán taky.. podle toho to v aktivitě být úplně tak nemůže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi hlava nebere, úplná záhada hlavolamu toto :D :D :D

      Vymazat