čtvrtek 21. července 2016

SCI-FI Solitair


Tohle se mi nějak nechce ani komentovat, ne jen, že akci typu Solitair zkrátka nemám ráda (a smaragdové doly pořád ještě nevlastním), ale hlavně se mi skoro nic z toho nelíbí. Náladu mi vždy u každé akce zlepší účesy, ale v tomto případě neplatí ani to. Tak na to kouknem...

Balíček č. 1

Na vzdory všem předpokladům se mi věci z prvního balíčků líbí asi nejvíc (na tu bídu). Luxusní jsou boty, ty se mi líbí moc, body, kalhoty i pásek se taky povedly, super je jemná pudrová barva celého kompletu, přesně můj šálek kávy. Jen nevím, na co jsou ty zbývající plechové blbosti, jestli měly celý dojem z outfitu povýšit, povedl se pravý opak. Nedoporučuji vycházet za bouřky, pokud tedy nemáte morbidní touhu stát se živým hromosvodem. Účes alá kastról je hnus, víc k tomu nemám co dodat.



Předloha je na tom o mnoho líp, sundala bych kravinu z krku a obličeje a je to super. I ten účes se mi tu líbí.



Balíček č. 2

A máme tu další hromosvodnou kreaci. V tomto případě bych pro jistotu nevycházela ani za příliš slunečného počasí a už vůbec bych se v nich nepromenádovala kolem silnice, nechcete-li mít na triku hromadnou autohavárii díky prasatům, která budete házet řidičům do očí. Na druhou stranu, postavit se na střechu, můžete směle konkurovat všem fotovoltaikám. V tomhle vyrobíte energii pro půlku vesnice. Nijak zvlášť se mi to nelíbí, o účesu nemluvě (tohle si dobrovolně na hlavu nenasadím), malé plus dávám šatům, pro ty uplatnění najdu (vypálím oči té drbně odnaproti).




Za velmi odvážnou pokládám zpěvačku Byonce, která tento outfit oblékla ve svém videoklipu k písni Run the World (Girls), nicméně natáčení přežila bez větší újmy (zřejmě nebyla bouřka) a tak se můžeme z její hudební tvorby těšit i nadále.




Balíček č. 3

Tak tohle je opravdu něco spešl. Tyhle skvosty jsou počinem britské architektky a malířky iráckého původu Zahy Hadid, která je významnou představitelkou tzv. dekonstruktivismu. No mně to spíš přijde, že někdo ví, kde sehnat dobrej matroš nebo silný psychofarmaka. Nebudem si lhát, v tomhle bydlet, tak si taky za chvilku budu potřebovat něčeho šlehnout. Tohle si opravdu nechám ujít.



Podlaha + tapeta...


Nábytek + doplňky...


A zde už reálná předloha téhle psychedelické "nádhery"...

Předloha účesu je vážně bomba, za kterou překreslení dost značně pokulhává. Ten kluk co to česal, je fakt machr (smekám) a vřele doporučuji si vygooglovat i jeho další účesy (stačí do vyhledávače zadat Pavel Ohapkin)...




Balíček č. 4

Tenhle květovaný kýč se mi vůbec nelíbí, ač jsem v něj, po shlédnutí promo obrázků k akci, vkládala největší naděje. Účes alá beranice nezachrání ani ten květník, který nám narazili na hlavu. Víc k tomu ani nemá cenu říkat.


Předlohou je v tomto případě model, který oblékla herečka Mila Kunis ve filmu Jupiter vychází. Film jsem neviděla, nemůžu soudit, ale dle objektivního hodnocení samozvaných kritiků jedné webové stránky to žádná sláva nebude, stejně jako celý tento outfit. 




Balíček č. 5

Nevím proč, ale když jsem tohle viděla, první asociace, která mě napadla byl film Osobní strážce s Whitney Houston (měla bych se nechat vyšetřit). Jednotlivé kousky jsou jakž takž použitelné, teda kromě stegosauřího kabátku a dikobrazí blbosti na hlavně. Svářečský brýle ve výbavě taky ráda oželím, jinak to celkem jde. Ovšem účes alá kýbl, tak to je kapitola sama pro sebe. Ještě upozornění, tady víc než jinde platí "Bacha na blesky!"



V reálu to taková hrůza není, nenadchne, neurazí, jen pevně doufám, že tohle se vážně jednou nebude nosit (obzvlášť ten alobalový ježeček mě děsí).





Balíček č. 6

Halenku beru na milost, ovšem šaty, ty se opravdu nepovedly. Zajímal by mě účel hvězdice, kabelka to nejspíš nebude, možná druh zbraně, která má udržet váš osobní prostor volný. V tomto případě by se ovšem jednalo o velice praktickou věcičku, zvlášť v MHD teď v létě by se to mohlo hodit (asi si to nechám patentovat). Účes se mi jako jediný celkem líbí, ale nepočítám, že bych se k němu dostala.



No a kdo jiný by měl uzavřít naše obludárium, než lady Gaga. S tou hvězdičkou v ruce by z ní byl celkem roztomilý ježek v kleci. Už by ji tam měl někdo konečně zavřít, ty její modely začínají být nebezpečné nejen jí, ale i okolí.



Hodně štěstí ♥

13 komentářů:

  1. Tak na tohle jsem hodně zvědavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja uz to mam je to akce co uz byla pokud je nekdo zvedavy na ladypopular.sk jsem rebelkaLenka

      Vymazat
    2. Ano, je to hodně stará akce ;)

      Vymazat
  2. Nekomentuju.. zachvíli nám dají ufo hlavy. -_-

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Isabellko, každý den kotroluji blog, jestli si už přidala komentáře k událostem, moc mi tu chybí. Máš úžasně zpracovaný blog, hezké obrázky a tvá slůvka chvály i kritiky si velice ráda čtu. Takže tě moooc prosím o komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji milá Zuzi, jsem ráda, že se ti blog líbí. Je pravda, že mi poslední dobou nějak docházela chuť v něm pokračovat, trošku mi chybí zpětná vazba a tak jsem moc ráda, že jsi napsala a že vím, že blog někdo čte. Kvůli časové náročnosti přidávám jako první obrázky a texty potom podle možností dopisuji dodatečně. Vím, že jsem ve skluzu, ale budu se snažit hodnocení doplnit. Ještě jednou děkuji za tvoji zprávu a za pochopení. Is

      Vymazat
  4. Isabello, určitě s blogem nekonči, protože je to nejlepší blog o LP, na který jsem zatím narazila a kdykoliv je nějaká nová akce, jdu rovnou sem a vždy sem odkazuji i holky z klubu a tak :) Ráda čtu tvé komentáře, i když je přidáváš třeba zpětně :) Bohužel nevkládám komentáře, protože mi nevyhovuje tento styl komentování (přidávat komentář pomocí Google účtu, jinak to neumím) a možná to odrazuje i více lidí, nevím. Tak prosím neházej flintu do žita :) Ještě by mě zajímalo, jak bych tě mohla najít ve hře, protože to se mi nepoštěstilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tvůj povzbuzující komentář Leni, opravdu mi udělal velkou radost a dodal chuť dál v blogu pokračovat. Je dobré vědět, že má blog své čtenáře a někomu třeba i pomůže se ve hře trošku zorientovat. Budu se i dál snažit jednotlivé akce mapovat, jen neslibuji, že bude vše hned. Ve hře mě najdeš pod nickem Isabella 1, těším se na tvoji návštěvu ;) Hezký večer ♥

      Vymazat
  5. Krásný večer, opět s radostí pročítám tvé kometnáře k hrůzám, které tvůrci vecpali do hry a nehomu nic než souhlasit.... obzvláště tato akce byla děs. Jsem zvědavá, co na nás nachystají příště... koukala jsem nějaká elektrická kytara no uvidíme...raději bych nějaké oblečky pro miláčky(zvířata) kvůli popce, ne že bych ty potvůrky převlíkala:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsme na tom s těma mazlíčkama vesměs všechny stejně (taky na ně výrazně prdím), ale oblečení bych brala, to je fakt, kde jinde už má člověk tu popku honit a jde to víc a víc ztuha :D Moc děkuji za tvůj komentář, dle mého to tu jde od desíti k pěti, je to vidět hlavně na limitovaných obchodech, v poslední době jediné co za něco stojí, jsou ty staré nákupáky a když nám je teď opakují, je ten rozdíl patrný. Na novou akci jsem zvědavá, já bych naopak nějaký ty "tvrďácký" hadříky brala, tak se necháme překvapit, jen aby z rocku nebyl nakonec popík :D

      Vymazat