čtvrtek 31. května 2018

Boho lesní dobrodružství




Tady se dnes bude TELEPORTOVAT !!! Kdo nemá, tak rychle nastudovat návod a jde se na to...


Fialová princezna...






Barevná senzace...






Nádherný vzhled...






Stejně jako ve westernech...






Pozadí na profil - NOC...




Hippie nebo šik...





Sportovní nebo klasika...






Den v lese...


Tapeta + Podlaha...



Pozadí na plochu - DEN...




Součástí akce je tentokrát i kolekce nábytku k zakoupení...




HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥

32 komentářů:

  1. No hairstyles... such a shame... the 6th location is beautiful!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I love the hippie style, but I also waited for hairstyles. It's a little disappointment.

      Vymazat
  2. tak tohle opravdu není můj šálek kávy :D no aspoň mě to nebude nutit nad touhle akcí trávit tolik času jako obvykle xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda boho styl, jen mě mrzí, že tu není žádný účes a hlavní odměny stojí dost za prd :D

      Vymazat
    2. Isabelko, musím říct, že jsem z teleportu mírně rozpačitá, také mě překvapilo, že není ani jeden účes, hlavní odměny nic moc ,některé kousky oblečení vypadají dobře, půjdou snad i kombinovat s tím co už mám,takže se tentokrát posnažím pochytat z každé destinace něco ,celou udělám jen tu poslední, kvuli tapetě, abych alespoň jednu měla.Trochu mě mrzí ,že tentokrát zapomněli na naše drahé polovičky, čekala jsem ,že jedna destinace jim bude věnována.

      Vymazat
    3. Pravdu díš, Val, hodlám k tomu zaujmout stejný postoj, tohle bude akce hup sem, hup tam :D Účesy jsou to jediné, co mě přinutí se prokousat hromadou zbytečných, často nenositelných až nevzhledných hadříků, k hlavní odměně. To v tomto případě odpadá a opravdu si do každé destinace zaskočím jen pro to, co se mi bude líbit. Z časového hlediska mi to určitě vyhovuje mnohem víc. :D Taky jsem čekala něco pro vyžírku, tohle bude nejspíš čistě dámská jízda :D Hodně štěstí ♥

      Vymazat
  3. Tak já vlezla na ten western kuli pozadí na profil, ale ten styl není nic pro mě, bez účesů jako odměn mi ten teleport přide takovej ochuzenej :D ta kolekce nábytku je pěkná, aspoň na bodíky se hodí, ale štve mě že je zas půlka včetně tapety za dia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, bez účesů to není zkrátka ono. Oblečení se mi celkem líbí a ve westernu je náhodou super outfit ;)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Nééé, vážně zrovna přes tuhle akci budu na týden pryč? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně :( takové krásné věci, no snad něco získám.

      Vymazat
    2. Tak mobily, holky, nažhavit wifiny, dokoupit data a jde se na to :D Ono ale není moc o co stát. Oblečení je sice super, ale teleport bez účesů je o ničem. Trošku mě ty hlavní odměny zklamaly.

      Vymazat
    3. Což o to, na mobilu hraju pořád, jen málokdy na počítači, ale teď budem na kurzu. Většinu dne buď pojedeme na kole, nebo budeme na vodě, takže bude minimální možnost být připojená. Neříkám, že mi jde o hlavní ceny, to ne, ale některý ty kousky se mi fakt dost líbí a bude mi líto, když je nezískám :/

      Vymazat
    4. Také ujíždím na účesech, ale tak jednou to snad přežijí.

      Vymazat
    5. Tyro, zkus vedoucímu vysvětlit, že je to otázka života a smrti. Zkrátka si musíš co 40 minut kliknout, jinak hrozí silné abstinenční příznaky a totální kolaps organismu :D :D :D Neboj, určitě budou další a mnohem lepší teleporty ;)

      Vymazat
    6. Gadget, já to bez účesů taky vydržím, jen jsou pro mě takovým hnacím motorem, abych destinaci dokončila. Teď to jen tak rozfrcám a všude zaskočím jen pro nějaký kousek do šatníku. :D

      Vymazat
    7. Tak to by bylo asi hodně zajímavý😂😂😂 Však jo, a stejně ještě budu mít pár dní, abych si tam něco nasbírala :)

      Vymazat
    8. Jasně, určitě ještě něco stihneš ulovit. Držím palce ;)

      Vymazat
    9. Mne sa stalo to, že práve počas môjho sústredka začal ten valentínsky teleport :((

      Vymazat
    10. Taky už jsme párkrát přes teleport jeli na chatu (bez wifi), to je potom prekérka. Člověk se vrátí a snaží se dohnat, co se dá :D

      Vymazat
  6. Aspon ta pozadi.. tech taky neni nikdy dost.. stejne jako ucesu. Liceni a obleceni me jako hlavni odmena neuspokojuje. Jeste tamburina je ma volba cislo 2. Aspon je originalni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tamburína je dobrá, ta se mi taky líbí a ani ten outfit není úplně k zahození. Jinak s tebou souhlasím, jediné co tu za něco stojí, jsou pozadí na profil.

      Vymazat
  7. To je špatné, že tapeta k tomu je za diamanty, to si asi do toho za smaragdy nic kupovat nebudu a nechám to plavat, nemám žádnou tapetu, která by se k tomu hodila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šupsni do poslední destinace v teleportu, tam si můžeš hezkou tapetu i podlahu ulovit i bez dia ;)

      Vymazat
  8. Isabellko, musím říct že tahle akce se mi líbí moc. Jen je opravu škoda. že je bez účesů, a hlavní výhry nic moc. Ale oblečení samotné je naprostá pecka, miluji boho styl. Ale vůbec jsem se nemohla rozhodnout jakou destinaci zvolit, abych ji celou mohla "vybagrovat":D Tak jsem to vzala postupně, ať mám alespoň něco:) A jsem strašně ráda za tvůj web, dělá to hru zábavnější a pro mě je vždy o dost lepší vědět, kde se co ukrývá. Jsi šikovná, že to tak hezky dáváš dohromady. Takže se ti skláním a moc děkuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já moc děkuji za milý komentář, Marabelko, něco takového mě vždy neuvěřitelně nakopne. ♥ Já teď "bagruji" ve westernu, chci ten bílý háčkovaný top, ten mě hned nadchnul a vlastně se mi líbí celý ten outfit. Jinak boho styl je zkrátka boží, s tím nemám nejmenší problém, jen nějaký ten účes kdyby nám sem šupsli. Hodně štěstí ♥

      Vymazat
  9. Mne sa páči hlavne tých posledných 5 destinacii, milujem festivalové looky. O prve 2 sa ani nebidem pokúšať možno v 2 destinacii sa pokusim o tie dvoje retiazky na nohy. Ostatné nechcem. Sklamalo ma však ze tam niesu učesy a hlavne ten ktorý máš na "sportovní nebo klasika" ten sa mi strašne páči. Inak som z akciou spokojna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nejsi jediná, koho zklamalo, že je akce bez účesů, Adrianka. Snad nám to příště vynahradí ;) Mně se asi nejvíc líbí 4. destinace, tam jsem teď a potom asi mířím do poslední pro nábytek. Hodně štěstí ♥

      Vymazat
    2. Ja som vyzbierala 3 a teraz som tiež na 4.destinacii. PS: Najviac sa my tu páči že sa snažiš odpisať každemu a máš to tu naozaj prehľadné. Vďaka tebe viem ktore destinacie si vyzbieram a ktore necham tak. Veľa šťastia aj tebe❤

      Vymazat
    3. Díky za krásný komentář, jsem ráda, že blog slouží svému účelu. ♥ Jinak já finišuji ve 4 a potom jdu do té poslední. Nemám moc času na klikání, tak jsem se rozhodla pro pozadí na profil. Ty využívám nejvíc ;)

      Vymazat