čtvrtek 3. května 2018

HARRY´S WEDDING



Klóbrc sem, klóbrc tam, co já s nima udělám. Nejspíš je zašantročím někam hluboko do šatníku a zkusím na ně zapomenout. Tahle kastroloidní přehlídka mi moc velkou radost neudělala a to jsem se na ně docela těšila. Kdyby nám k nim alespoň nakreslili i nějaký vhodný účes, najít něco nevyčuhujícího nebo něco v čem nebudu vypadat jako vodník česílko  je takřka nadlidský úkol. :)))




Ač se to nezdá, i na tento účes jsem musela použít gumu, pod kloboučky mám tudíž "kupírovaný" kus hlavy. Anglická etiketa je mi cizí, snad nebudu muset někde smeknout :)))




25 komentářů:

  1. Bez prdele, tohle bude mega!!! Za mě suprové překreslení šatů s pózami, úžasný neonový komplet a hrozně moc pěkné doplňky do apartmánu! 💓 Sice mě trochu děsí typ akce, jelikož dárky jsou teď a teleport byl nedávno, ale tohle se jim musí nechat, je to překrásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, jsem na to taky moc zvědavá, ale stejně jako tebe, i mě děsí jen pomyšlení na typ akce, který nám pro tuhle nádheru zvolí. A i já se domnívám, že dárky a teleport můžeme předem vyloučit :D Brala bych kostičky, haló slyšíte mě vy tam nahoře? Chceme kostičky !!! :D

      Vymazat
    2. Kostičky jsou to jediné, co bych zkousla! Nebo Tetris 🙏💞

      Vymazat
    3. Já myslela Tetris, říkám tomu kostičky :D

      Vymazat
    4. Ahaaa, já zas myslela, že myslíš ty mapy 💁😂😂

      Vymazat
    5. Ne, ne, mapy ať si strčí za klobouk :D

      Vymazat
    6. Mapy, ne ,ty ať si nechají, přesně Isabelko:D ,tetris by nebyl zlý, ale proč by jednou nemohly být plesovky v teleportu, ten bych brala všemi deseti a třeba ty pózičky by mohly být jako hlavní odměna za vysbírání položek v dané destinaci a taková kolekce plesových šatů by nebyla k zahození také, spíš se obávám, aby to nebyly obavané tabule 3x3.

      Vymazat
    7. Taky jsem pro teleport, ale s tím moc nepočítám. No, jsem na to zvědavá :D

      Vymazat
    8. maybe board game for dress with pose, another dress and mexican coat

      Vymazat
  2. A viete aka akcia straaaasne dlho nebola, no predsa skatule :-)....ale to by ma strraaasne sklamalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, krabice už nebyla ani nepamatuji a to nám ji sem jednu dobu servírovali každou chvíli :D Ta to snad nebude.

      Vymazat
  3. No ale myslim si, ze to bude 3x3 :-)

    OdpovědětVymazat
  4. The ponytail hairstyle, the paiting on her shoulder and that mannequin with a hand in the air are from a teleport event, I hope they are going to reintroduce it!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I'm speaking about those ladies in the tent

      Vymazat
    2. Really! I didn´t notice that. Thanks for the information, Andrew. :)

      Vymazat
  5. Jsem zvědavá, jak to bude vypadat bez toho filtru. :D A taky doufám, že ty krásný kousky nezprasej do nějaký debilní barvy, ve které to bude vypadat příšerně. (Ty překreslený postavy vypadají hrozně Stardollácky.) U pusinek (snad i nosanů a kukuče) doufám, že nebudou vypadat křivě (jak je zvykem) a budou použitelný s nějakýma staršíma částma obličeje. (Což je taky zvykem > Máš novou pusu? Super, ale starej nos ti k tomu pasovat nebude.. :):):)) Jo, a ty klobouky mě trošku děsí. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, jak nám ty části obličeje budou pasovat ke stávajícím součástkám, nutně bych potřebovala novej chobůtek, tak snad nebudou na krámě jenom tlamičky :D

      Vymazat
  6. Ty klobouky mi dost připomínají královnu Alžbětu :D a kdyby k tomu dali pěkně barevné kostýmy a kabáty, jaké ona nosí, vůbec bych se nezlobila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ně upřímně zvědavá, vůbec by to nemuselo být k zahození ;)

      Vymazat
  7. To je jako všechno ty 4 klobouky nebo to ma naky pokračování ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš je to všechno :D Pochopila jsem z toho, že je to takový upomínkový předmět k právě připravované svatbě prince Harryho :D Každopádně by nás v květnu měly čekat ještě nějaké společenské šaty, ale jestli to bude mít souvislost s touto svatbou, to vážně nevím. ;)

      Vymazat
  8. ty klobouky se mim osobně moc nelíbí, není to můj styl :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem od toho víc, klobouky by byly super, kdyby nám k tomu přihodili i kompletní outfity a sedící účesy ;)

      Vymazat