úterý 15. května 2018

TVÁŘE SVĚTA


14 komentářů:

  1. And again and again... the most beautiful one cost diamonds...

    OdpovědětVymazat
  2. obočí se povedlo ale ty ostatní části se mě teda moc nelíbí, ale nejspíš jde jen o zvyk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě jsou tyto části nekombinovatelné se staršími částmi obličeje, což mě mrzí. Nutně bych potřebovala nový nos, ale zároveň nechci vypadat jako od Picasa :D

      Vymazat
  3. Obočí jedno fajn, huba taky jedna fajn, ale jinak hrůza ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě jedno velké zklamání, pokud nemáš v plánu si udělat komplet nový ksicht, nedá se to skoro s ničím starším zkombinovat.

      Vymazat
  4. No já s jedním nosem vypadám jak princezna Penelopka (prasečí nos) a s druhým jak Voldemort... a ten co tam už byl jsem zas jak Jackson... Pusu ala kačer taky zrovna neunosím.. a u očí mi příjde že když jsou v náhledu s nějakýma velkýma řasama tak na jednom oku mám řasu nahoře a na druhém dole.. divné :D Obočí je asi jediné nositelné ale kolikrát za rok měním obočí? Jednou max a to ještě na tématické focení s klubem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě pobavilo, Voldemort, Jackson :D :D :D Úplně s tebou souhlasím, já potřebuji nos, ale ne za cenu, že budu vypadat jak kříženec pygmeje a Dolly Buster po faceliftu :D

      Vymazat
  5. Moc jsem se těšila na obličeje, ale nové části nejsou moc kombinovatelné se staršími (jak jsem předvídala). Navíc stojí hrozně moc smaragdů / dia a některé kousky jsou opravdu otřesné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, pokud si neuděláme komplet nový výbrus obličeje, máme holt smůlu. Nic k sobě pořádně nesedí.

      Vymazat
  6. Mně se to nelíbí, asi zůstanu u starého a ty rty dělají čím dál víc větší, zachvíli budou snad až přes nos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohly bychom tady potom udělat přehlídku zrůdiček. :D

      Vymazat
  7. No tohle nekupuju , uz mam dlouho jeden oblicej na kterej sem zvykla a moje ladyna aktualne plastiku nepotrebuje , jinak ty ceny sou hrozný to bych prisla o vsechny SM :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to stejně, holt zůstanu u svého starého dobrého ksichtíku a o novým nosánku si zatím nechám jen zdát :D Třeba jednou...

      Vymazat