čtvrtek 3. května 2018

Kolekce Avengers Squad



Nákupní horečka začíná, právě se nám otevřely 2 nové obchůdky a přináší nám hadříky v nejpříjemnější možné formě. Tak hurá na nákupy, máme tu kolekce "Dámy x NeDámy" :))) ...






Outfit č. 1...




Outfit č. 2...




Outfit č. 3...





A opomenut nezůstal ani náš milý vyžírka...




Outfit č. 1...




Outfit č. 2...




Outfit č. 3...




19 komentářů:

  1. Volám, sláva, vyslyšeli mě a udělali z toho kolekce pro lady a vyžírku :D hurá :D a i bez dia se dají pořídit pěkné kousky oblečení, tentokrát se překonali, takže si po těchto dvou kolekcích dovedu představit obsah dárků, na něčem se napakovat musí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím tvé nadšení, Val, mé srdéčko plesá nad těmi pudrovými šaty za dolárky. Větší radost mi už ani udělat nemohli :D Teď šetřím na hadříky pro tu naši kouli na noze :D :D :D

      Vymazat
    2. Souhlasím, překvapivě supr věci za doláče ;))

      Vymazat
    3. Hlavně to nezakřiknout, holky :D

      Vymazat
  2. Opravdu? Opravdu jsou ty jediný věci, který chci za dia?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc mrzí. Nezkusíme napsat na podporu? Mohli by nám dát věrnostní slevu :D

      Vymazat
    2. No jasně, to se vždycky hodí :D a rovnou by nám mohli dát slevu na všechno, ne? :D

      Vymazat
    3. No jasně, když už, tak už :D

      Vymazat
    4. Přesně, aby to vůbec mělo smysl :D

      Vymazat
  3. Teda jako kolekce na avengers mě to zklamalo, čekala sem nějaký superhrdinsky kostýmy tohle je dost slabý. Ale jako kolekce to není tak špatný Šaty jsou pěkné, a to triko pro snoubence s motivem capitana ameriky miluju :D nicméně kolekce jsou docela malé už mam vykoupeno, ale bodíky se hodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naopak spokojená, bála jsem se, aby to zase nebylo přehnaně scifi. Takových věcí už mám plný šatník a nevyužiji to. Tohle mi naprosto vyhovuje. Pro tebe určitě něco vytvoří zase příště ;)

      Vymazat
    2. Asi jsem konzerva,ale jsem ráda, že jsou v kolekcích normální kousky oblečení a jsou i dobře kombinovatelné a na kolekci mi prijdou i slušně překreslené i barevnost mi vyhovuje, já moc ty různé superhrdinkovské oblečky nemusím a v šatníku jich mám docela dost a málo co z toho využívám . Ale chápu, že někdo to má zase opačně.

      Vymazat
    3. Každá jsme prostě nezaměnitelný originál, holky :D ♥

      Vymazat
  4. Ja ako milovník iron mana by som snubencovi kúpila len to tričko s tým cieľom kruhom uprostred čo vypada ako oblukovy reaktor a vobbbbec všetko čo sa k Tonymu starkovi tak hodí a pre dámy beriem všetko.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z kolekcí jsem nadšená, vše je nositelné a dobře kombinovatelné i do normálních outfitů. Jinak Tony je bezkonkurenčně nejlepší, o tom žádná ;)

      Vymazat
  5. Doufala jsem, že udělají kolekci na Avengers, a proto jsem ze začátku zajásala. Bohužel jsem se superhrdinských kostýmů nedočkala a většina toho, co souvisí s "marvelovkami", je za dia. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tímhle zase udělali radost, já už mám těch superhrdinů plnej šatník, jen mi to tam zabírá místo. Kdyby to šlo, tak ti vše pošlu :D. Ne vždy se naši kreativci zavděčí všem, tak snad příště bude něco ostřejšího i pro tebe ;)

      Vymazat
    2. Super, mám ti napsat adresu? :D Ale kolekce je to docela slušná, to ze mě jenom mluví milovník Marvelu. :D

      Vymazat
    3. Jasně napiš, pošlu ti to "pépéelkem" :D

      Vymazat