úterý 15. května 2018

Holografická událost



Asi jsme moc zlobily, protože nám to šoupnuli do tabulek 3x3. Nedá se nic dělat, jdem na to aspoň kouknout...


Tabulka č. 1... hlavní odměna se tváří jako účes, ale je to doplněk, který najdete v šatníku...


Tabulka č. 2... tentokrát je hlavní odměnou opravdu účes, ač se tak moc netváří :))) Najdete ho v salónu krásy v šestnácti barvách...



Tabulka č. 3... hlavní odměnou jsou lesklé rtíky č. 1 (to je lesk jako blesk)...



Tabulka č. 4... hlavní odměnou jsou lesklé rtíky č. 2 (tady jsme o poznání přitvrdily a budeme se lesknout jak psí kulky)...



Tabulka č. 5... hlavní odměnou je lesklá růž na líčka a jestli dobře vidím, napatlali nám ten lesklej sajrajt i na bradu (budem házet pěkný prasátka)...



Tabulka č. 6... hlavní odměnou je speciální makeup (vycházet jen s tmavými slunečními brýlemi, v opačném případě by nám mohli snoubence zabásnout za domácí násilí a těžko budeme vysvětlovat, že jsme se tak zprznily dobrovolně)...



Jak jste si jistě všimly, ve hře máme i pár nových lesklých pyšťourů...




Předlohy od Daisy ♥





HODNĚ ŠTĚSTÍ



51 komentářů:

  1. Podle mě to bude kolekce, s tím že ty vlasy, jsou 'falešné vlasy', a budou ke koupi v kolekci, tak jak to jednou už bylo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to spíš tipovala na házení kostkou, je tam jeden účes (hned ten první barevný), ten bych viděla jako hlavní odměnu. Ten 3. modrý není účes ale doplněk v šatníku. Jinak je to 6 outfitů a 1 účes. Fakt nemám tušení, co z toho bude :)

      Vymazat
    2. Taky myslím, že bude kostka.. nějak to na ni sedí .. i když dlouho nebyly karty ale ty se na to nehodí :) ani jedno nechci protože se zas nikam nedostanu a nic nedostanu...

      Vymazat
    3. Ještě to může být takové to "putování" s barevnými kostičkami na vytukávání a účes finální odměna na konci.. to by bylo lepší :)

      Vymazat
    4. Uvidíme, co se nám z toho vyklube ;)

      Vymazat
  2. Ou shit, tak to je libec! 🙏💓 To oblečení je naprosto boží, dlouho jsem o něčem takovém snila. Vsadila bych ale, že to budou zase 3x3 tabule :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě překvapilo, jak jsou ty metalické části outfitů povedené. Vypadá to, že si s překreslením dal konečně někdo práci ;)

      Vymazat
  3. To se mi líbí, je to takové na oživení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu se mi to taky líbí, i když stále dávám přednost těm princeznovským záležitostem :D

      Vymazat
  4. Nadhera ty vlasy potrebuju :D šatičky taky výjmečně krasne , tak nezbyva nez doufat ze nam hodi neco , kde se da par kousku ziskat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vraj by to mala byt kolekcia,ale dufam ze nebude vsetko za diamanty :(

      Vymazat
    2. K akci budou patřit jen ty 1. a 3. vlásky (1. je účes, 3. je doplněk v šatníku) ;)

      Vymazat
    3. Kolekce by byla ta lepší varianta, hlavně ať to není nic horšího ;)

      Vymazat
  5. to bude nějaká kolekce alá neonové barvy v módě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem o tom slyšela, tak uvidíme, snad z toho bude pár kousků dostupných i bez modrých kamínků ;)

      Vymazat
    2. Bude to mozno ta kolekcia a ten uces a licenie budu v salone krasy k zakupenia,uz to tu tak bolo ked bola ta kolekcia Popove hviezdy ak sa dobre pamatam

      Vymazat
    3. Na to už jsem úplně zapomněla, vidíš :)

      Vymazat
  6. Podle mě to kolekce prostě nebude, tipuju to na tabulky nebo Tetris.

    OdpovědětVymazat
  7. Podla LP instagramu žiadna kolekcia, ale udalosť

    OdpovědětVymazat
  8. Je nejaký typ na to aby sme mohli predpovedat že kde by mohlo niečo byť? (ako pri teleporte) Som sklamaná že je to 3x3... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bohužel nefunguje žádný návod. Takže šťastou ruku a hodně štěstí :) ♥

      Vymazat
  9. moc mě mrzí, že jsou to tabulky...nemám na ně štěstí :(

    https://i.pinimg.com/originals/d2/3b/56/d23b5694b2d16ad25d22880763d40dd2.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/42/f2/12/42f212368888f7a9542d22b718d8ca32.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/78/da/27/78da27accfdb34da466ad07043d5a099.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/e6/dd/42/e6dd425bb06e434d5fbbdb15a5d84995.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/88/ef/09/88ef09f5b1963fc88154b78ccbcbf795.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/d2/3b/56/d23b5694b2d16ad25d22880763d40dd2.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/22/fb/a7/22fba708a05f60670cbd5b88bb5f8b7c.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super práce, Daisy, díky moc, hned to jdu zpracovat ;) Jinak typem akce mi taky neudělali radost :(

      Vymazat
  10. I really hate the LP staff! Lips as prizes! Unacceptable!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I was also surprised. What else is waiting for us here :D

      Vymazat
  11. Achjo a ja tak chtěla uces z druhe tabule :( ty tabuke jsou fakt za trest přitom tak pěkně veci by se dali ziskat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten účes v té dvojce zase není tak daleko, třeba ti štěstí bude přát ;)

      Vymazat
    2. Kedze sa tabula resetuje kazde 4 hodiny,máme viac než 80 pokusov,lenže to by sme museli klikat úplne každé 4 hodiny (a to sa asi nedá...)

      Vymazat
    3. Tak na to se jim vyprdnu :D Ale je pravda, že šance něco získat se tím hodně zvětšila.

      Vymazat
    4. Já jsem toho schopna jen přes den :D

      Vymazat
    5. Já jen když si vzpomenu :D

      Vymazat
    6. Já jsem minule klikala i v noci, to jsem to blázen, ale teď už se na to vykašlu

      Vymazat
    7. Tohle už mám taky za sebou, dnes jsem třeba klikla zatím jen jednou. Když jsme u toho, mohla bych kliknout teď :D

      Vymazat
  12. Mě je to vlastně jedno, mě se to stejně moc nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ja chcem hlavne uces z dvojky ked uz nic ine...na tabulky nikdy stastie nemam rovnako ako na solitaire a ostrovy a tak sa mi niektore veci strasne pacia :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šance na účes je vcelku vysoká. Do druhé tabulky se dá dostat i bez použití diamantů, jen to chce trošku toho štěstíčka ;)

      Vymazat
    2. no zatial to stastie nemam a to som klikala aj o polnoci aj o 4tej rano kedze mam maleho co sa mi budi :D a mam stale len kabelku :(

      Vymazat
    3. Aspoň něco, i kabelka je dobrá ;) Já zatím nic :D

      Vymazat
  14. Tak nevím ,neříkám, že to není pěkně překreslené, ale nějak to není úplně můj šálek kávy, pár kousků bych možná využila, jako např.šaty z první tabule, ty černé kalhoty ze čtyřky, ten černý top z druhé tabule, jinak je to na mě moc lesklé , co se týče účesu, tyhle vícebarevné moc nemusím, a leské rtíky, to bych měla obavy ,že při mluvení budou kolem mě lítat blesky:D a co kdyby nějaký ten blesk zasáhl mého snoubence, co bych si bez vyžírky pak počala,že:D ještě bych si musela zvykat na nového:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já mám vytipovaných pár kousků a ty duhové záležitosti taky nejsou nic pro mě. Musí se jim ale nechat, že jsou jednotlivé kousky opravdu realisticky překreslené. Tohle je úplně jiná liga, než předešlé akce. Se rtíky bych se bála vyjít z apartmánu, už vidím, jak se mi na to lepí mušky a jiná havěť :D Bez vyžírky bys hlavně nevěděla, co si počít se všemi dolary a smaragdy :D

      Vymazat
  15. Ako vyzerajú tie pery v iných farbách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny jsou lesklé :D Omlouvám se, ale tohle fakt vytahovat nebudu, je to spousta práce ;)

      Vymazat
    2. Nevadí,aj tak dakujem :)

      Vymazat
  16. Jak jsem správně předpokládala, tabule ... Naštěstí pro mě mě osobně oslovila pouze první destinace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, to já bych si v každé něco vybrala. Ale vzhledem k tomu, že mám zatím boty a kabelku z té první, nepočítám s nějakým převratným posunem vpřed :D

      Vymazat