středa 2. května 2018

Retro přehlídka aut



Dárky, dárky, dárečky, pro holky a chlapečky :))) Máme to tady, holky...


Nové retro účesy bez příkras...





K účesům tu máme 6 outfitů, každý v šesti barevných provedeních. Je to teda pěknej cirkus, nějak jsem to tam napasovala, ale nic mi k sobě pořádně neladilo :)))...




Outfit č. 1...




Outfit č. 2...




Outfit č. 3...




Outfit č. 4...




Outfit č. 5...




Outfit č. 6...





Ve hře nás čekají i tito dva mazlíci...



A když kýč, tak pořádnej, s tímhle tetováním si z fleku můžeme hrát na starý námořníky  (příště nám přihrajte i flašku rumu) :)))...





70 komentářů:

  1. Wow, tak na oblečení pro něj se fakt těšim! Ale i na ten koženej outfit pro lady :D A ty auta vypdaj luxusně! Jen retro mě zrovna nenadchlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, to pro toho chlapa se mi asi líbí nejvíc :D Jinak co se retra týče, přijde mi dost retro hlavně to překreslení. Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale co akce tak jsou věci kýčovitější a kýčovitější. Pomalu ale jistě se vracíme do doby kamenné k počátkům hry. :D

      Vymazat
    2. Jo, to máš asi pravdu, taky si toho začínám všímat. Ovšem občas se jim něco i povede a to pak stojí za to :D

      Vymazat
    3. To máš pravdu, ale většinou ty povedené věci skončí v akcích typu solitair nebo tabule :D

      Vymazat
    4. Bohužel. Ale sem tam je i povedená kolekce a v naprosté většině případů jsem byla unesena z dárků :)

      Vymazat
    5. Kolekce někdy opravdu stojí za to, určitě se vyplatí si pro tyhle světlé vyjímky něco málo našetřit ;)

      Vymazat
    6. Jo, to teda, zvlášť když se mi občas náhodou fakt trefí do vkusu :)

      Vymazat
    7. Já už jsem zvědavá na ty večerní róby, co by nás měly čekat v příští akci. Snad budou aspoň trošku dostupný i pro nás šetřílky ;)

      Vymazat
    8. Přesně, taky jsem dost zvědavá. Řekla bych, že to nebude jen tak :D

      Vymazat
  2. Dárky??? A nábytek tentokrát žádný?????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nábytek tentokrát nejspíš nebude :)

      Vymazat
    2. Ale je tam ještě nějaké tetování, jak zase bude chvilka, tak to sem dodám ;)

      Vymazat
  3. Líbí se mi účesy i ta supr vozítka, oblečení z retra je kýč, přijde mi, jako by jsme se vrátili zpracováním někdy do roku 2014 🤦 ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nejsi sama, taky mi připadá, že to překreslení jde od desíti k pěti. Vozítka beru, účesy dobrý, nijak extra mě ale neohromily a oblečení to je teda bída :D

      Vymazat
  4. Holky, mě už přijdou kýčovité i ty vlasy :D hi... auta budou nejspíš zase dárky, že.. a brala bych nějaké letní oblečení pro chlapa :D Z retro oblečení se mi některé kousky líbí, ten retro telefon je náhodou super :) a ty horní kraťasy už podobné mám...no nic, nechme se překvapit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na 99,9 % to budou dárky :D Jinak mi přijde, že věci (včetně účesů) do Dárků a do Teleportu vždy jen odfláknou a se vší parádou se nám to servíruje jen když je Solitair a Tabule. Má někdo stejný pocit? :D

      Vymazat
    2. Taky si říkám, mě přijde, že se vlasy začínají objevovat stále podobné(některé víc nafouklé nebo odfouklé :D) No nevím nevím.. stejně tam zase budu mít nějaké blbiny, jak jinak a do mích barev se to nikdy netrefí :D hl.to co by se mi líbilo, mi nikdy nepřistane, jedině že bych utratila tak 500dolarů :D No nic, hodně zdaru holky při lovu... :D :D ;)

      Vymazat
    3. Všechno se nám tu nějak začíná opakovat, jak kdyby docházela inspirace. Barvy už ani neřeším, mně co vypadne, tak je to vždycky každej pes jiná ves a tentokrát je to teda extra cirkus :D Snad ta příští akce bude našemu očku lahodit mnohem víc ;) Lovu třikrát zdar zdar zdar :D

      Vymazat
  5. účesy jsou ůplně kýčovité ale i to retro...auta dobrý, pár kousků pěkných co bych chtěla by se našli ale je skoro nemožné je získat natož v barvě kterou chci P.S chtěla bych ty černé sukně bomba je ta větší, potom nějaké ty šátky, ostatní sukně, brýle, topy, ...zbytek prosím ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Auto beru taky, o to se asi strhne největší mela, jen jestli jich mají dost na skladě :D

      Vymazat
  6. No potěš dárky, no poslední dobou je moc nemusím ,většinou ani ve velkém nic pořádného nechytnu, takže jsem docela ráda, že do nich nacpali ty retro věcičky, podobných kousků mám v šatníku docela dost a řekla bych ,že i lepších, co bych teda brala je ten telefon:),přijde mi ,že na to retro použili už dávno nakreslené věci jen jim daly jiné barvy a potisky a některé mírně upravili,např.kraťasy už v šatníku mám a ta halenka od 1.outfitu je také jedné, co mám hodně podobná, stejně jako puntíkaté šaty. S oblečením pro chlapa se vytáhli, podle mě jsou to jedny z nejlepších kousků, co na chlapa stvořili,konečně normální kalhoty bez děr a bezva bundy i boty vypadají dobře, brala bych ,kdyby z toho udělali kolekci, stejně jako z těch třech outfitu pro lady i ty jsou povedené, uvidíme ,co se z toho vyklube.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, posledně jsem ve 4 velkých neměla lautr nic, takové dárky ať si nechají. Telefon je super, už jsem tu někde psala, že bych ho brala všema deseti, je to zase úplně něco nového a neokoukaného. Jinak se tu spousta věcí hodně opakuje a ty retro hadříky jsou vážně jen přešité modely z dob dávno minulých (kraťasy i košili na uzel už mám taky v šatníku). Zato hadříky na snoubence, to je úplně jiná liga. Vzhledem k tomu, že se inspirovali hrdiny Avengers, čekala jsem od toho větší scifi kýč, ale tohle mě opravdu mile překvapilo. Věci jsou vkusné a hlavně nositelné. Uvidíme, co si pro nás připravili ;)

      Vymazat
    2. Holky, souhlasím s váma ;) Taky bych brala ten telefon... ale nejspíš budu mít smůlu. A je pravda, že jsem vždy auto měla v malém dárku, takže přemýšlím, že si velké ani kupovat nebudu, pač minule jsem v nich nic moc neměla. No nic, držím vám palce :D ;)

      Vymazat
    3. Taky přemýšlím nad změnou taktiky, vždy jsem kupovala velké, ale po fiasku s Benátkama se mi do nich ale vůbec nechce. Děkujeme a tobě taky hodně štěstí, zlato ;) ♥

      Vymazat
    4. Já budu kupovat jen malé, minule to ale ani s nima nebylo nijak slavne. Spoustu krámů do apartmánu, nějaké doplňky na sebe, jediné, co stálo opravdu za to, bylo pozadí na profil. Avšak vzhledem k tomu, že mám jen 80 emergií, nemám moc na vybranou xD

      Vymazat
    5. Mně přijde, že posledne v těch Benátkách nebylo nic ani ve velkém, ani ve středním, ani v malém nebo jsem jen já měla extra smůlu :D :D :D

      Vymazat
    6. Isabelko, to mě přijde vždy, při každé dárečkové akci, ať vemu jaký chci dárek ,tak v něm nic moc není,vždy si říkám, kdo do těch dárků ty věci míchá:D,za tu dobu ,co hraji,jsem snad 2 krát zažila ,že byly dárky více naplněné a to při první dárečkové akci vůbec a pak jak byly jednou ty plesové dárky,jinak mám taky extra smůlu:D

      Vymazat
    7. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama, Val :D Nebo to možná není podle namíchání věcí v jednotlivých dárcích, ale o tom, kdo ten dárek kupuje :D Třeba si říkají, že tak úúúžasné lady jako jsme my dvě už nic víc nepotřebují :D :D :D

      Vymazat
  7. Gifts are absolutely my least favorite event! Especially since they started having more gifts that give you none of the event prizes! And there's nothing you can do to even the odds so I get very frustrated! So glad at least this time I'm not that interested in anything -- except I would love a car. ;) And the shoes and hairbands are cute. More excited about the non-retro outfits and clothes for the fiance. My first opportunity to shop for my guy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I don´t like these retro things. It's a redrawn older dress, so I'm disappointed. Dresses for fiance are great and I'm looking forward to it. Good luck in new events. ;)

      Vymazat
  8. Ja chcem toho Mustanga❤(zelené auto)❤❤

    OdpovědětVymazat
  9. Takze po akcii Benatky, kde som minula kooopec Dia a nic z toho uz neurobim taku istu chybu aj ked su tam uzasne auta ..... bude mmi jedno, ze naskrabem na jeden maly darcek....si tie handry mozu nechat aj tak su onicom....:-) joj ako ma tie Benatky nahnevali....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch mi vůbec nemluv, Benátky mě taky na dlouho vyléčily z "dárkování". Měla jsem 4 velké dárky a ani v jednom nic pořádného. Poprve se mi stalo, že jsem v dárcích nezískala ani jeden účes. Jestli je jejich cílem odradit od hry co nejvíce hráček, myslím, že se jim to tímto způsobem podaří :D

      Vymazat
  10. Jako není to nic světoborného, ale rozhodně bych nějakým tím účesem nebo autíčkem nepohrdla. Však nějaké ty kousky se dají taky nosit, a aspoň budeme moct vylepšovat popku ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aneb darovanému koni na zuby nekoukej, moje slova ;)

      Vymazat
  11. Tak retro není nic pro mě, účesy se mi moc nelíbí, šaty jsou na mě hrozná divočina :D ale ty auta se mi líbí, brala bych do garáže novýho mazlíka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, novej mazlík by se hodil jako sůl :D

      Vymazat
  12. Já zase budu mít to štěstí a vyhraji všechno v zelené, ty zelené outfity to je fakt to nejlepší co může být

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zas štěstí na fialovou (něco jako pro tebe zelená), kdyžtak to vyměníme :D

      Vymazat
  13. A účesy se mi líbí 2.,3.,4.,6., myslím, že bych je využila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohlo to být lepší, ale každej účes se určitě využije ;) Kdybych si měla vybrat, tak za mě rozhodně 1., 4. a ani ta pětka není k zahození ;)

      Vymazat
    2. Mně se moc nelíbí ty krátké účesy a kudrnaté a takové, do kterých špatně sedí náušnice a tyhle by se mi moc líbily

      Vymazat
    3. Taky mám raději delší účesy, ale tady ten krátký není úplně nejhorší ;)

      Vymazat
  14. Neviete prosim aky bonus pridavaju auta? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bohužel nevím, ale třeba nám to někdo poví ;)

      Vymazat
  15. Tak s těmi mazlíky mě dostali. vůbec nevím zda to je o klice,což asi ano,vyhrála jsem obě auta.Jedno dává styl 3 hodiny a to druhé styl a kreativita na 5 hodin.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jakých dárkách si měla ty auta??

      Vymazat
    2. Tak to velká GRATULACE a díky za info o bonusech, které autíčka dávají ;) ♥

      Vymazat
  16. Ahoj, měla jsem ve velkých dárcích. V první nic, v druhém to zelené Shelby,to dává ten styl na tři hodiny. Pak,třetí, čtvrtý,pátý účesy a v posledním šestém to červené auto Cheva, nějak tak, to dává ty dva bonusy na pět hodin.:)

    OdpovědětVymazat
  17. Z šesti malých dárků 1 účes (ten třetí tady), jinak dva topy, jedny boty a mašle ... Celkem zklamání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nakonec neodolala a dala jeden velký. Měla jsem v něm účes a lodičky, takže jsi na tom s těma malejma pořád líp jak já s velkým :D

      Vymazat
  18. Za mě dárky opět zklamání, měla jsem 4 velké a z toho ,jedna úzká sukně, jeden top, dvoje puntíkaté boty, účes ,ten druhý tady a tetování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na dárky po Benátkách zanevřela, tudíž jsem na lady vlezla jednou denně na 10 minut, vyšel mi z toho jeden velký a v něm jeden účes a lodičky :D

      Vymazat
  19. za mě také zklamání měla jsem velky a nejaké malé a pouze jeden učes 3 a jedna puntíkatá sukně ta 1.... jako opravdu zklamání moc jsem chtěla ty černé sukně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dala přednost letnímu počasí a nic moc jsem tudíž nenasbírala. Tak tak mi to vyšlo na jeden velký a v něm jeden účes, který se mi nelíbí. Jak tak koukám, většina nás je tu na tom dost podobně :D

      Vymazat
  20. Já jsem taky zklamaná, na to že je tam 6 účesů, moc tam teď účesy napadaly, auto opět není a zase na to že je tam vždy tolik oblečení, tak toho moc z dárků není

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že to od těch Benátek jde s dárky dost z kopce. Nejspíš našim kreativcům přišlo, že toho asi dostáváme moc, tak nám příděly pěkně skrouhnuli (hlavně co se účesů týče) :D

      Vymazat
  21. S těmi účesy to lehké není,sice jsem získala všech šest,ale oblečení žádné,tapety taky ne,nějaké bonusy smaragdy.Radost mám s obou aut a i účesů a to jsem měla 12 malých,6 středních a 6 velkých.Nikdy jsem na akce jako Benátky štěstí neměla,jen teď,asi náhoda myslím.Ale jinak vůbec,samá smůla,tak mám radost.

    OdpovědětVymazat
  22. Za mě Mega zklamání, z 9 dárků co sem měla mám akorát 2 účesy co mi vůbec nesedí, náramek, boty a šátek, jinak sami bonus a dolary, to už je nekolikatata akce po sobě co mě tak vypekli, příště už se tak nenamaham se zbíráním dárků...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já veškerou snahu vzdala už po Benátkách a podle toho taky to moje sbírání vypadá :D. Připadá mi, že se nám snaží znechutit i tyto dříve oblíbené akce. Snad tam nahoře někdo brzy dostane rozum, jinak to tu za chvíli můžou zavřít. :D

      Vymazat
  23. No holky.. tohle zklamání jsem ještě nezažila, měla jsem 4 velké, 1 střední a 5 malých dárků, ani jeden účes a ani jedno auto.. jen nějaké nekombinovatelné oblečení :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je ale opravdu smůla! :(

      Vymazat
    2. Já to říkám, podle mě už od těch Benátek rapidně snížili možnost získat účes z jakékoli velikosti dárku. Jinak si to nedokážu vysvětlit. S takovou se jim ta naše LP komunitka brzy rozpadne, tohle vůbec nedělají dobře.

      Vymazat
  24. 7 malých a jen ve dvou po jednom kusu oblečení, jinak nic - jen bonusy a milion míst na alba. U mě s touto akcí skončili.

    OdpovědětVymazat