čtvrtek 26. dubna 2018

VIP Dárek - KVĚTEN

Ten kdo se v květnu rozšoupne a utratí 700 diamantů, získá tento outfit...



28 komentářů:

  1. NO TAK TO NEVYPADÁ VŮBEC ŠPATNĚ! (Až na ten červený komplet :D - prosím ať je i v jiné barvě!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý outfit má 5 barev. Jak budu mít chvilku, zkusím to sem hodit ;)

      Vymazat
  2. ten červený outfit mi príde ako zo super hrdiniek z roku 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je opravdu hodně podobný. Jsem zvědavá, co se nám z toho vyklube ;)

      Vymazat
  3. Podle mě to asi tak na 99,9 % bude kolekce, což by bylo super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát nemám nejmenší tušení. V kolekci je většinou takový mišmaš různých věcí, ale tady jsou přesně nakombinované 3 outfity. Necháme se překvapit ;)

      Vymazat
  4. Tak to vypadá dost nadějně. A naprosto jsem se zamilovala do toho posledního outfitu v černé barvě!❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mě moc nebere, něco podobného už mám ze starších superhrdinek a člověk to moc neužije. Líbí se mi ten druhý outfit, ty šaty s doplňky a i barvy jsou tentokrát super. ;)

      Vymazat
    2. Tak to já bych věděla, jak jednotlivé kousky outfitu využít :D Ty mi spíš přijdou takové nudné, asi by se mi jen válely v šatníku a zabíraly místo. No, uvidíme co to bude a co se mi podaří získat :)
      A to retro? Moc nadšená zrovna nejsem. Účes se mi nelíbí ani jeden, ale ty černý šaty s puntíkama nejsou špatný. A pár dalších kousků bych asi taky využila, ale žádná sláva. Ovšem ta auta jsou luxusní!

      Vymazat
    3. Ty černé šaty jsou asi nejlepší, ještě se mi líbí ta rozevlátá červená sukně alá Marilyn a telefon :D Jinak docela bída, ani účesy mě tentokrát moc nenadchly (no jo, pokud to budou dárky, nedá se nic pořádnýho čekat, ty super kousky si nechávají do solitairu nebo do tabulí). Auto by se ale hodilo :D

      Vymazat
    4. Jo, přesně tak. A na účesy já mám většinou štěstí, takže je vždycky vyhrají všechny hned ze začátku. O tyto bych však raději přišla. No uvidíme, třeba to tentokrát bude jinak :)

      Vymazat
  5. Za dva tydny bych cekala darky. Mozna to bude Cast z nich.. nebo to vzdycky nahravaji komplet?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, celou akci vždy nahrají komplet. Teď se nám ve hře objevilo nové retro oblečení i s účesy. Každý outfit má 6 barevných provedení a pokud bude dodržena nějaká posloupnost, mělo by to být spuštěno ještě před těmito třemi outfity (dělají v tom zkrátka bordel :D :D :D ).

      Vymazat
  6. It will the coloured blocks, with 3 lives and like 10 rooms, I think!

    OdpovědětVymazat
  7. První odstavec mluví o návratu do šedesátek, poslouchání rocku a mechanicích, takže bych tipovala něco jako Pomádu?
    Druhý pořádně nechápu (mluví se o dlouhých šatech a krásném vzhledu), ale podle obrázků bych řekla, že návrat nějaký tý krabice.
    Třetí mluví o turstice a lese, ale to fakt nevím, co by mohlo být :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a siluetky u prvního zřejmě napovídají superhrdinky :)
      A možná to oko hlásí příchod nových stínů do salonu, které nám slibují jak dlouho? :D

      Vymazat
    2. Super postřehy, taky jsem to tak nějak pochopila a retro věcičky i s účesy už se dokonce objevily. Jak bude chvilka, přidám to sem ;) Díky za výstižné shrnutí a hezký večer ♥

      Vymazat
  8. Kdy by mely být ve hře ty retro dárky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, ale vzhledem k tomu, že už jsou věci nahrané ve hře, čekala bych je tento týden. Buď zítra nebo ve čtvrtek? ;)

      Vymazat
  9. Já jsem to pracně zadala do překladače a vyšlo tohle:
    tento mesiac, smer 60. rokov, aby jazdila mechanika pri hraní rock.And kto vie ospravedlniteľnejšiu aranžmá pomoc ... Aby sme mohli ísť v čase notoricky známý večerný šaty, klobúk, dlhé šaty a hlavne lesk. .. Nemáte čas snúbiť princ Charming na pomalé, poďme naše turistické topánky, aby trudge cez lesy
    Tak snad to nejak pochopíte i Vy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hodně volný překlad :D, ale hezky to tu v komentářích shrnula Adla ;)

      Vymazat
  10. Ja chcem toho Mustanga(auto-zelené) s tých prvých outfitov 4 a 5. A z tých posledných troch 1. A 3.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, musíš se smířit jen s tím, co ti vypadne z dárku a nikdy neseskládáš kompletní outfit. Mně se naštěstí věci moc nelíbí, tak mi to tentokrát ani nebude vadit ;)

      Vymazat