středa 11. dubna 2018

Jarní osvěžení


Do hry se nám vrátil jarní teleport z roku 2015...

1. Bavte se na slunci...






2. U bazénu...






3. Dívky chtějí slunce...






4. Překonejte horko...






5. Pojďme na slunce...




Tapeta + Podlaha...




Pozadí na profil...






20 komentářů:

  1. tie prvé a tretie šaty vyzerajú fakt úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. We still didn't got the new make-ups... but the teleport it's perfect!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I have this teleport already done and I would prefer something new ;) I don´t know when the new makeup will be, I'm curious too.

      Vymazat
  4. Isabellka, pisala si, ze teleport je z roku 2015, v archive ho vsak nevidim, nevies kde by som mohla zistit, co sa tam nachadza, kedze hru som zacala hrat az 2016....dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://zuzanah-lp-events.blogspot.sk/2018/04/jarni-osvezeni.html
      tu to mas krasne ukazane :)

      Vymazat
    2. Holky, tento týden nestíhám, ale už jsem věci z teleportu doplnila. Veru, blog jsem začala dělat až v roce 2016 a v archivu je jen pár akcí. Rok 2015 tudíž nemám zmapován a tyto starší akce musím složitě zpětně dohledávat a upřímně se mi do toho nikdy moc nechce :) Děkuji za pochopení a trpělivost ♥

      Vymazat
  5. http://happinesssmile10.wixsite.com/ladypopular/single-post/2015/04/23/New-event-spring-splash
    Veronika S. třeba tady

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeeej ďakujem krásne ....takže určite to vidím na destináciu č. 4 a 5 .... ostatné sa mi zdajú oničom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si můžu nechat zajít chuť, akci mám komplet hotovou. Jinak za mě je nejlepší asi účes z destinace č. 1. Ten jsem i nejvíc využila :)

      Vymazat
  7. Tak fajn, jediný, co opravdu chci je ten druhý účes. Až ho získám, budu šťastná a budu jen tak sbírat sem tam něco z ostatních tabulí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív asi dávali na teleport nějak víc času, zjistila jsem, že už to mám komplet vypleněné z dřívějška :D

      Vymazat
    2. No, tak to gratuluju :D Já už jsem si své splnila - získala jsem ty vlasy. Teď se asi zaměřim na černé kraťasy a žabky z třetí tabule a budu mít komplet hotovo :D

      Vymazat
    3. Díky :D Já už ani nevím, že ty věci v šatníku mám, jsou zarunděné někde na konci seznamu :D

      Vymazat
  8. isy nevíš kde bych našla ten krátký účes ve všech barvách?

    OdpovědětVymazat