pondělí 2. dubna 2018

Pražský Solitaire



A máme tu náš smaragdožroutský "Solitaire"... Tak nevím, zda si nemám brát osobně, že zrovna pro naši stověžatou matičku zvolili tento typ akce... Co tím chtěl asi básník říct... :)))


Balíček č. 1...



Balíček č. 2...



Balíček č. 3...




Balíček č. 4...





Balíček č. 5...




Pozadí na plochu je hlavní odměnou v tomto posledním balíčku ...




Předlohy těchto úžasnýš rób nám opět dohledala Siberika...




HODNĚ ŠTĚSTÍ

60 komentářů:

  1. https://i.pinimg.com/564x/ad/4d/eb/ad4deb1db8bdad184d4b5f533ad91257.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/c2/7f/9b/c27f9b887444596f9ad68b0b09ae982e.jpg
    http://www.redcarpet-fashionawards.com/wp-content/uploads/2017/10/Isabela-Moner-In-John-Paul-Ataker-2017-Princess-Grace-Awards-Gala.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/df/b2/0d/dfb20df9a65971d63104566109f4410e.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/dc/8d/45/dc8d451bcdc21ddeef667f051a247d15.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/b1/dd/12/b1dd1242344400ba794d9eb69f6c0796.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/b7/5b/dd/b75bdd1db91d84d176da5152f4c8c176.jpg

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle bych typovala na barevny kostecky tam byto pasovalo no nechame se prekvapit ale ujdou,vybereme si urcite:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou úžasně překreslené, už se na to těším ;)

      Vymazat
  3. Not a fan of this event but the red one is gorgeous!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I like things like that. I'm looking forward to this event. ;)

      Vymazat
  4. Okey, tak na toto zatím nemám absolutně žádný odhad. Pět outfitů, hlavní odměna tapeta, žádné účesy ... co třeba taková ta mapa s tetrisem, jedna z nejnovějších akcí? Hlavní odměna pozadí, to by sedělo, počet outfitů by teoreticky mohl taky ... Jinak hlavního odhadovače zatím nenapadá nic, kde by stačilo posbírat oblečení k hlavní odměně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem do tebe vkládala veškeré své naděje :D Tetris mě taky napadla a nebo tabule 3x3. Vážně netuším, ale nejspíš se to brzy dozvíme ;)

      Vymazat
    2. Říkám, jediný můj dosavadní odhad je ten Tetris, tak uvidíme, jestli to tak bude :) nicméně by to bylo super, další nediamantová akce. A tabule to podle mě nebudou, to by napovrch muselo vyplout daleko víc odměn ;)

      Vymazat
    3. Koukám, že na instagramu nás ušetřili tápání v temnotách. Tak na ten solitaire taky konečně přišla řada a já už se pomalu začínala těšit na tetris :D

      Vymazat
  5. Paráda, konečně naše Praha :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Isabelko, tenhle komentář nebude ohledně článku.. Ale jsi asi jediná která má s hrou zkušenosti :D nevíš kde se kupuje karta paysafecard? Já že bych si jí koupila a pak bych si koupila dia :D Takže příjdu do obchodu (kde to prý podle mapy mají), dám peníze a řeknu že si chci koupit kartu paysafecard ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej Kiarko, tak to ti bohužel neporadím, promiň. S tímhle nemám vůbec žádnou zkušenost, ale snad se tu někdo najde a poradí ;) Holky, obracím se na vás, nekupoval někdo tímto způsobem diamanty?

      Vymazat
    2. Paysafe je super a bezpečný způsob. Funguje to jednoduše, jak jsi psala, Kiaro.
      Nejčastěji se paysafe prodávají třeba na benzínkách. Já osobně jsem nedostala nějakou kartičku, což by člověk čekal, když se to jmenuje paysafe CARD, ale obyčejnou účtenku z terminálu, na které je 12-místný číselný kód. Když dám zaplatit dia pomocí paysafe, samo mě to nasměruje přesně kam potřebuju, já opíšu kód z té účtenky a je to. Dia se objeví tak do deseti minut max. Déle mi to nikdy netrvalo. Několikrát aktualizuju stránku lady a jsou tam.
      Doporučuju si číslo někam opsat, pokud nehodlám spotřebovat všechny peníze naráz, protože je to taková ta šílená thermoúčtenka, která po měsíci ztrácí barvu, takže bych ji příště mohla najít prázdnou - bílý papír s náznaky něčeho šedého.

      Vymazat
    3. Díky moc, Sigyn, jsi zlatíčko ♥♥♥

      Vymazat
    4. K tomu dodám, že se dají koupit akorát za 100 300 1000 a 2000 Kč takže částky kde ti na balíček dia bude buď scházet nebo dost přebývat :D já ji koupila na benzíne, ale je Teda mnohem lepší vzít platební kartu a zaplatit tim, je to rychlejší, a nemáš pak na kartičce zbylých pár desítek korun za který už nic nekoupís :D

      Vymazat
    5. Super tip, díky Kristi ♥ taky mám zkušenosti jen s platební kartou a tam je to opravdu naprosto bez problémů ;)

      Vymazat
    6. No, rodiče mi nedovolí si půjčit jejich kartu.. A to se nedá nijak dobít?

      Vymazat
    7. Dobít se to nedá, ale když ti zbudou peníze, ničemu to nevadí. Příště zaplatíš tím, co na tom konkrétním paysafe čísle zbylo a když to nebude stačit, nabídne ti to další řádek na zadání dalšího čísla tvé nové paysafe. Takže tu první to spotřebuje do nuly a můžeš ji zahodit a na té druhé ti zase zbude něco, co můžeš použít příště.

      Vymazat
    8. Souhlasím s Sigyn, taky mi na jednom kódu zbyde pár korun a ty dopotřebuji při další platbě. Je to úžasný způsob jak utratit všechnu hotovost :DDDD Kupovala byh přes kartu, ale hře se má karta nějak nelíbí nebo jsem nepochopila všechny údaje, které mám zadat :DDD No co už :D

      Vymazat
    9. To jsou naprosto vyčerpávající informace, díky moc holky ;) ♥

      Vymazat
  7. To pozadí s Prahou je moc pěkné, ale ještě jsem žádné pozadí nevyhrála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezoufej, co není, může být ;) S tímto pozadím se ale už předem loučím. Typem akce má být solitaire a bez použití hromad smaragdů popř. diamantů je takřka nehratelný :(

      Vymazat
    2. To nebudu stíhat vydělávat ty smaragdy, když jich dám kolem 50 za den, a pak zase přijde kolekce, to si skoro nic nepořídím

      Vymazat
    3. Vzhledem k tomu, že ve hře tentokrát nebudou žádné účesy, nechává mě akce chladnou. Rozhodně se nechystám do toho cpát smaragdy ve velkém ;)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ó bóže, nepotěšili mě, ani já je nepotěším, zelené blyštivé kamínky jim házet nehodlám, raděj si je ponechám :D :D :D

      Vymazat
  9. Tak omyl, smaragdy nebudou ušetřeny, jde se na Solitaire :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prdím jim na solitaire, ať si to nechají, šetřím :D

      Vymazat
  10. Len nech to není solitér to ani nehrám lebo ho neviem hrať takže stoho potom nevyhral ani jednu vec :/

    OdpovědětVymazat
  11. Proč solitaire ta nejhorsi kombinace co muze byt tak tohle pokazili no co bude to bude:C:C

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalo se to čekat, solitaire už dlouho nebyl. Můžeme jen doufat, že po skončení této akce zase dlouho nebude ;)

      Vymazat
    2. Rovněž jim na to kašlu. Nehodlám se připravit o všechny smaragdy a diamanty.

      Vymazat
    3. Moje slova, solitaire ať si strčí do špic :D

      Vymazat
  12. Ešte že sa mi tie outfity vôbec nepáčia, nemrzí ma tak, že to bude solitaire :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možno iba tie žlté šaty a zlatá bunda, ale v každej akcii je niečo, čo chcem a nedostanem sa k tomu, tak čo :)

      Vymazat
    2. Mně se tentokrát outfity líbí moc, i zpracování je krásné, jen ten typ akce. Solitaire zkrátka nemám ráda a nehodlám do toho nastrkat všechny našetřené smaragdy. ;)

      Vymazat
    3. Zjistila jsem, že se vyplatí odklikat to žolíky za dia.... ušetří to mnohem víc... ty SM mizí po stovkách v téhle hře

      Vymazat
    4. Díky za tip, Suzi, určitě někomu pomůže ;)

      Vymazat
  13. Tak mám ten bílý kabát, ale mám tak -80 smaragdů a u druhé věci mi zůstala jedna karta, to mě štve

    OdpovědětVymazat
  14. Ty žluté šaty a to pozadí jsou boží♥️, proč to musí být zrovna Solitaire, když konečně vymysleli něco nám blízkého:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pozadí je super, jen je v tom posledním balíčku takřka nedosažitelné (pokud teda člověk nepoužije hromadu smaragdů a diamantů).

      Vymazat
  15. Našla jsem menší podivnůstku a to tuto :D
    Ve hře jsem nenašla nahraný další náhrdelník, ani žádné další boty, ale tady jsou...
    https://2.bp.blogspot.com/-HLK_tU56bf8/WsejND-wbsI/AAAAAAAAdp8/yZmT3W5SJKUWdnrswLfGwSeX2bF0MwutQCLcBGAs/s1600/Lady%2BPopular%2BFashion%2BArena%2B-%2BPraga%2B-%2BAngels%2BOn%2BLadyPopular%2Bby%2BPrikazna%2BS5.png

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude nějaká hloupost, u náhrdelníku není napsáno množství bodů, tudíž je tam uměle přidán v nějakém grafickém programu. Nechápu to, není to apríl :D

      Vymazat
    2. Ale ono tam je opravdu 7 věcí v balíčku :)

      Vymazat
  16. Tak mám první balíček a končím, žere to smáry a pozadí stejně nedosáhnu :D škoda že je to solitare je to celkem povedená akce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím otočila v prvním balíčku asi 3 karty :D Úplně to zapomínám hrát a smaragdy do toho cpát nechci. Solitaire mě už zkrátka nechává chladnou, ať je tam cokoliv :D

      Vymazat
  17. Taky dokončím první balíček ať mám ty šaty a jdu pryč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji k šatičkám, já ze solitairu nemám nic a už ani ty karty neotáčím :D

      Vymazat
  18. Jooj taka som sklamana, aj si zakazdym kupim 50 SM a aj tak meziskam balicek alebo max jeden.....kaslat na to radsej budem setrit na vecierok....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle už mám za sebou, taky jsem dřív kupovala za 50 smaragdů extra karty, aby byla větší šance něco získat a většinou z toho stejně nic nebylo. Strategie se ukázala býti značně prodělečnou, tudíž jsem se na to taky vykvákla :D

      Vymazat
  19. Ahoj hrajem hru lp a nemas este nejaku novu sutaz co je na lp
    a akosa volas na lp

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blogu se pravidelně objevují informace o nových nebo o připravovaných akcích. Stačí sem občas nakouknout ;)

      Vymazat
  20. Ou shit, úplně bez smaragdů i dia mám kabát!! xD lol 😂😂👌

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já úplně bez smaragdů a bez dia a mám prd :D :D :D

      Vymazat