pátek 13. dubna 2018

Viktoriánská událost



A máme je tu! Ostrovy už čekají, na účesy nás lákají  :)))

Přehled všech sedmi účesů bez příkras...



Květiny v mé mysli...





Jsem tak nóbl /otevře se 21.4./...





Krajkové sny /otevře se 23.4./...





Slunečníky jsou zpět /otevře se 25.4./...





Stuhy mě dělají šťastnou /otevře se 27.4./...





Dokonalá shoda /otevře se 29.4./...





Viktoriánské nebe /otevře se 1.5./...






Předlohy od Siberiky ♥





HODNĚ ŠTĚSTÍ




32 komentářů:

  1. Mapy pěkně na píču 👌😂😂

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že zrovna mapy, asi si vyberu jednu destinaci, u které se mi bude líbit účes a tu vyklikám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš zvolím stejnou taktiku, ta se mi osvědčila i dřív ;)

      Vymazat
  3. Pomoz mi, jak můžu využít této události a nemám žádné diamanty, chci vyhrát alespoň jeden účes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je zůstat v pouze na jednom ostrově.. nejlíp prvním a tukat pouze tam.. při štěstí máš největší pravděpodobnost, že ho dotukáš až na konec. Další ostrovy se otvírají co 2 dny.. takže akce bude tak 10-12 dní... a jestli bude 1 ťuk zdarma co 4h tak zvládneš 6 ťuku za den (s budíkem) :D Hodně štěstí

      Vymazat
    2. Jak už psala Maggie, jedna možnost je klikat jen v jedné destinaci a snažit se doklikat až k účesu. V případě, že netoužíš po hlavní odměně, je tu i druhá možnost a to hupsat z jednoho ostrova na druhý a z každého si odnést něco. Jiná rada není a je na tobě pro který způsob se rozhodneš ;) Hodně štěstí ♥

      Vymazat
  4. Kdy bude událost přidána do hry? Dnes?

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vlasy v Dokonalé shodě? Brečím 🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se zase líbí ty z "krajek" a ze "slunečníků". A nebul, já je taky mít nebudu :D

      Vymazat
  6. Not really addicted to this clothes and hairstyles, but the action is awful!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I like hairstyle number 3 and 4. I also don´t like islands (maps). :(

      Vymazat
  7. Ten 1. účes se mi ani trochu nelíbí, chtěla bych získat ten účes z krajkových snů a samozřejmě se mi ještě moc líbí ty poslední dva, ale ty jsou nedosažitelné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První je otřesný, ten se vůbec nepovedl a s "krajkami" naprosto souhlasím, ten je super a ještě se mi líbí ten ze "slunečníků". Poslední dva jsou krásné, ale překreslení je trošku kýčovitější a asi bych je moc nevyužila ;)

      Vymazat
  8. Já tak "miluju", jak pokaždé mají účesy jiný odstín xDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky nechápu, všechny účesy, co jsem dala na blog, mají stejnou barvu (tmavě hnědá), ale vypadá to, jako bych použila 2 různé odstíny :D

      Vymazat
  9. Zminula som asi 200 diamantov ale už mám polku tých ostrovov kompletnú. Odporúčam investovať do tých slnečníky sú späť alebo dokonalá zhoda. Tie účesy sú ešte krajšie než vyzerajú na fotkách :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účes ze slunečníků je dle mého bezkonkurenčně nejlepší a vypadá opravdu realisticky. Ten z dokonalé shody mi přijde lehce kýčovitý, je to spíš taková helma :D

      Vymazat
  10. I so surprised that the best outfit and the best hairstyle (in my opinion) are together in Sunshades. I'll save my diamonds until it opens since I'll probably need them to finish it LOL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I fully agree with you. I'm also waiting for a parasols :D

      Vymazat
  11. Ja osobne jsem velmi potesena fakt se jimto povedlo wow:D:D:D vsem preji hodne stesticka:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akce mě osobně nezklamala, některé účesy jsou dokonalé a ani šaty nejsou k zahození, jen ten typ akce. Super by bylo, kdyby nám to dali do teleportu. Jinak moc děkuji a i tobě přeji hodně štěstí ;) ♥

      Vymazat
  12. https://i.pinimg.com/564x/c1/ca/e0/c1cae0f49efc805b01a9df85965c5635.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/9c/f7/e7/9cf7e7ec3b3dedb13388c5c8d862e4da.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/7c/62/96/7c6296788f5d548af21b6cb90cfc2316.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/7e/6c/ec/7e6cec9f021a94cba6e412b9154d713e.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/46/c3/7c/46c37c303c30daa047cc763d2923a890.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/8c/01/6e/8c016e388ae4d8e861ae868ad4a15251.jpg
    https://i.ebayimg.com/images/g/nXUAAOSwh1paD5BX/s-l500.jpg

    OdpovědětVymazat