čtvrtek 1. března 2018

VIP Dárek - BŘEZEN


11 komentářů:

  1. Tenhle outfit se mně osobně mega líbí, hlavně ty boty 😍

    OdpovědětVymazat
  2. To bylo? Kdy? Byla jsem každý den,a za co byl? Zdarma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj Míšo, o nic si nepřišla. Tohle je tzv. VIP dárek, který dostaneč, pokud v březnu utratíš 700 diamantů. :)

      Vymazat
  3. Tak mne sa toto opat moc nepaci, za 700 DIA by mali vymyslat lapsie outfity!!!!! Este stastie, ze mna sa to netýka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám úplně stejný pocit, za 700 dia by to mělo být něco víc :)

      Vymazat
  4. Až na ty strašný gatě, palec nahoru. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nezískám to a nemrzí mě to, ale kdybych to bylo třeba v kolekci, koupila bych si bundičku a boty.

    OdpovědětVymazat