čtvrtek 1. března 2018

Kolekce 8. BŘEZNA









Předlohy outfitů z této kolekce dohledala Siberika ♥




43 komentářů:

  1. trojka je muchomůrka xDD na 99, 9% to bude na MDŽ ale typ akce netuším vůbec, teleport, ostrovy, kolekce, dárky... Ale vše bylo nedávno takže nevim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě by to chtělo Křemílka :D Taky netuším co to bude, ale není žádná hlavní odměna, tudíž bych to tipovala na kolekci ;)

      Vymazat
  2. Tak opět, ať nejsem za nosiče nepravdivých informací, jedno procento si nechám..:D na 99% kolekce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooj ak to bude kolekcia, tak to sa brutalne tesim, konecne si nakupim a nemusim spotrebovat vela DIA. Iba tak trosku.

      Vymazat
    2. Vzhledem k absenci hlavní odměny a množství barviček bych to taky tipovala na novou kolekci ;) Už se těším :D

      Vymazat
    3. Pobavilo "trojka je muchomůrka xDD na 99, 9%" :D

      Dlouho nebylo bludiště, to by fajn.. ale ani Solitaire nebyl.. i by to do toho seskládat šlo

      Vymazat
    4. To jo, ale chybí mi tu jakákoliv hlavní odměna. Necháme se překvapit ;)

      Vymazat
  3. Nemohl by to být třeba zase teleport?, i když takové oblečení většinou nebývá v teleportu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenašla jsem žádné hlavní odměny, nejspíš to bude kolekce ;)

      Vymazat
  4. No hairstyles, clearly not a teleport event.

    OdpovědětVymazat
  5. Ať je to další kolekce prosím, ať nezískám místo krásného oblečení tu puntikovanou hrůzu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať je to další kolekce, prosím, ať si můžu koupit puntíkatý klóbrc!
      :D

      Ale proti gustu... ;)

      Vymazat
    2. Měla by to být kolekce a ten klóbrc je náhodou super :D :D :D

      Vymazat
    3. Jo, však já chci ten puntíkatý klóbrc! Miluju ho! :D

      Vymazat
    4. Mně se líbí celý ten komplet, miluju retro :D

      Vymazat
  6. mna by skor zaujimalo ci to daju uz zajtra alebo az pondelok,kedze zajtra mali povodne skoncit darceky ale odoberu ich az sobotu cize asi az pondelok je suuuper ze uz davaju tri akcie len keby nebolo tolko opakovaciek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to viděla spíš na příští úterý, přes víkend akce nespouští a ve všední dny preferují spíš ty úterky a čtvrtky. Uvidíme ;)

      Vymazat
    2. no ako tak vidim kedy konci kolekcia ethno chic tak to dokonca uz zacinam vidiet az na ten stvrtok ... tak jo co uz pockame si

      Vymazat
    3. Tak já o kolekci přišla, byla jsem bez počítače a když sem dnes celá natěšená hupsnu, tak je po ní :( Mám já to ale štěstí :D

      Vymazat
  7. I just hope it's not a collection with the stupid trophy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I also hope so. We have good club trophies and I don´t want to give away.

      Vymazat
  8. Na instagrame medzi pribehmi je ze zajtra bude darcek lev 3.3. prihlasit sa a dostanes :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na instagramu nová inspirace ty šaty? Ty jsou luxusní ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem spoiler přidala i sem ;) Díky za info ♥

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Na kostku bych to neviděla. Pořád mi z toho vychází ta kolekce, ale necháme se překvapit ;)

      Vymazat
  11. Oo ku*va, já už na nákupy v kolekcích přestávám mít smaragdy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, vždycky každý třikrát obrátím v ruce, než ho za něco utratím :D

      Vymazat
  12. Toto hádanie akcií ma neskutočne baví :D očividne žiadna hlavná odmena, takže asi kolekcia (nejako sa v poslednej dobe s nimi roztrhlo vrece ale nesťažujem sa :DD) a veľmi pekné, ženské kúsky, za mňa ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zradil počítač a nemám z ní nic. Myslela jsem, že nám ji nechají trošku dýl. Na druhou stranu jsem díky tomu ušetřila pár smaragdů :)

      Vymazat
  13. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28576638_353125885192788_8739724680067199229_n.jpg?oh=7ba6ab6be1ceec82937f2819ec4caac2&oe=5B4E3FC3
    o tomto nevies nic ci sa len hraju alebo by sme mohli dufat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to na Instagramu koukala a vůbec netuším. Budeme doufat, že nic nedělají jen tak nazdařbůh a něco z toho se pro nás chystá ;)

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Siberika what's your name in the game?

    OdpovědětVymazat
  16. Dear Prikazna, you know me. My name is Aistė_ from Lithuanian LP. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Thank you again, my dear Siberika ♥ I didn´t have a computer now. I'll add your original right now. THANKS ♥

    OdpovědětVymazat