čtvrtek 1. března 2018

Kolekce Ethno Chic



Je tu pro nás zbrusu nová KOLEKCE !!! Nejspíš příprava na Velikonoce, budou z nás kraslice :)))




A tady trošku inspirace...



Předlohy nám dohledala Siberika ♥




19 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Waaau mne sa tato kolekcia velmi paci ...a hlavne kvetinky vo vlasoch....a vam????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cokoliv do vlasů beru všema deseti ;) Jen škoda, že je každý outfit pouze v jedné barvě, za chvilku nebude co kupovat. Snad bude brzy další podobně povedená kolekce ;)

      Vymazat
  3. Nádherná už som si všetko vykúpila ♥️

    OdpovědětVymazat
  4. úplná krása docela som sa s tím spokojila nozaj od té predošlé ta byla ohavná a ty oskaři? první nic moc ale ten druhy ?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi kolekce líbí, tyhle folklórní kousky jsou pro nás šatník oživením ;)

      Vymazat
  5. Parádní kolekce! Ani mi nestrkají jiné, hnusné, barevné verze, jupíí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych víc barevných provedení brala, už nemám co kupovat. Používala bych jen ten červenobílý origoš a zbytek by nejspíš ležel ladem, ale každý bod se počítá :D :D :D

      Vymazat
    2. Veru aj by som brala viac kombinácii, lebo vsetky obchody mam vykypene a zvyšovať popularitu treba.

      Vymazat
    3. Přesně to je i můj problém, sbírám bodíky kde se dá. Chtělo by to konečně nějakou pořádnou mega kolekci :D

      Vymazat
  6. Já jsem věcně se smaragdami na nule, skončí jedna akce, našetřím stovku a je tu další obchod a opět nemám nic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z toho nedělej, takových je nás tu víc :D Kdyby aspoň vrátili ty reklamy :(

      Vymazat
  7. https://i.pinimg.com/564x/fb/2b/72/fb2b7243124eb6c97591ab0b6f827253.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/85/0e/fe/850efe3937288d7cc019a1e5d46e194d.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/3e/ec/17/3eec175a53ed700f800573e0f488f61a.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/bd/ff/78/bdff78b8167cba128091669057c3991c.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/2d/00/b3/2d00b379732bb0f97bcfe402419ae98a.jpg

    OdpovědětVymazat
  8. Tak za mě palec nahoru. A tentokrát i za to, že je jen jedna barevná verze. I když modrobílé by to taky nemuselo vypadat zle. Ale jak je znám, jejich další kombinace by byly například:
    žlutá s fialovou
    oranžová s tyrkysovou
    černá s hnědou

    Ne, děkuji, nepotřebuji :D
    Za dia nekupuji, zas tak jatá po těch kouscích nejsem, ale fakt se mi teda líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni to většinou dělají přesně naopak, než by člověk chtěl. Věci, u kterých by měli udělat pouze originál a všechny ostatní verze s barevnými kovy a neladícími odstíny by si měli vetknout za klobouk.
      A pak přijde kolekce oblečení, které by sneslo mega barev a oni dají jen originály. A jak už jsem řekla, kdyby dali i jiné barevné kombinace, dopadlo by to kakastrofálně.

      Takže fakt jsem šťastná, že je jedna verze všeho :)

      Vymazat
    2. Modrobílá by byla taky super, takhle je to ale dokonalost sama a jak známe naše milé kreativce, bylo by nejspíš značně kontraproduktivní, kdyby dostali víc prostoru :D :D :D

      Vymazat