sobota 24. března 2018

Velikonoční událost





A je to tady, dnes jsme se nám otevřela očekávaná velikonoční událost a bude se házet kostkou...





Košík č. 1...


Košík č. 2...


Košík č. 3...


Košík č. 4...


Další bordýlek do kumbálku v apartmánu, tentokrát s velikonoční tematikou...




Tapeta + Podlaha...




Předlohy...



Košík č. 5...


Košík č. 6...



Pozadí na profil - hlavní odměna za posbírání všech věcí v této události...




6 nových účesů... jeden se nám někam zatoulal, tak snad se ho taky dočkáme...




Poslední účes, který jsme nějakou dobu postrádaly, se nám objevil jako dárek i se slušivým náhrdelníkem...




Předlohy nám dohledala Siberika a velké díky za zmapování celé akce patří Elyn !


HODNĚ ŠTĚSTÍ


73 komentářů:

  1. Ale .. není toho nějak hodně na Solitaire? I když, dlouho nebyl ... ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale víš co mi je divný? Proč 5 outfitů a 6 účesů? ... A ještě navíc ten nábytek. Že by do destinace s nábytkem dali jako hlavní odměnu účes? To mi trochu nesedí ... Většinou dají třeba tapetu nebo tak něco, co se k tomu zkrátka tématicky hodí, ale tady prostě nesedí počet outfitů ku počtu účesů. A, pokud se teda nemýlím, v mapě s kostkou je vždy jeden účes jako odměna na konci. Takže, kdyby byli teoreticky na nás hodní, vyšlo by to tak, že by bylo sest destinaci - pět s oblečením a účesy za každou + jedna s nábytkem (?) Jen mi tam prostě nesedí těch 6 účesů, ale i přesto jenom 5 outfitů .. snad jste to z meho zmatečného pochybování pochopili :D

      Vymazat
    2. Nemám tušení, co nám z toho nakonec vyleze, ale nejvíc mi to zkrátka sedí na ten solitaire. Tentokrát nám těmi počty-nepočty pěkně zamotali hlavu :D

      Vymazat
  2. Nebývá každý březen/duben už několik let fashion week - krabice? i když tady to taky nesedí no :) a ještě 3x3.. posledně tam v jedné "tabuli" byla hromada nábytku .. asi se necháme překvapit :) ale nevím jestli to oblečení a vlasy za dia stojí :) myslím si, že máme hezčí kousky v šatníku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslím, že je většina věcí víceméně tuctových, zkrátka takové to nenadchne, neurazí. Jinak fashion weeks už byly formou kolekce a nevypadá to, že by se něco dalšího chystalo. Tady ale člověk nikdy neví a třeba nás ještě něčím překvapí ;)

      Vymazat
  3. Dlouho nebyly zahrady naposledy snad opakování Hunger Games a to je už nějaký doba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Jestli myslíš házení kostkou, tak na tu to nevypadá, je tu 6 účesů, to znamená 6 hlavních odměn a v zahradách bývá jen jedna hlavní odměna za dokončení všech destinací. Podle množství věcí bych to tipovala na solitaire, ale mohly by to být i tabule, ty teď nedávno ale byly. Brzy se to dozvíme ;)

      Vymazat
  4. Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    Corporate event magician & Corporate Magician

    OdpovědětVymazat
  5. on instagram write something about machine? :/ it is going to be dice event

    OdpovědětVymazat
  6. A nebude to zbieranie vajíčok v aréne - darčeky? To by celkom sedelo na to množstvo odmien.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to kostka, do dárečků by toho právě bylo moc málo. ;)

      Vymazat
  7. Ano, měla jsem pravdu, oujeeee!! :DD vidíte, nikdo mi nevěřil, málem mě ten váš pesimismus nakazil, ale pořád jsem věřila v mojí variantu a vidíte? Je to tak!! XD kostky jsou tady!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tentokrát moje solitairová prognóza naštěstí nevyšla, tak snad příště :D :D :D. Tebe oficiálně jmenuji vrchním odhadcem :D

      Vymazat
    2. Anoo :33 ❤️ přijímám :D :))

      Vymazat
  8. Konečně nějaká dobrá akce, na rozdíl od solitare si tady aspoň můžu nabrat zásobu sm :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak se mi ulevilo. Člověk tady střádá zelenej kamínek ke kamínku a potom ti sem hodí solitaire a máš zase prd. Zlatá kostka :D

      Vymazat
  9. na druhej strane na kopec tých úžasných vecí nedosiahnem, lebo sú vo vzdialenejších miestnostiach :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si vybrat místnost, kde se ti věci líbí nejvíc a ty ostatní přeskočit ;)

      Vymazat
  10. Bajecna akce opravdu se povedla,preji vsem velke velikonocni stesticko a taky si nahrabem smarose:D

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně jak jsem doufala! Tři pro mě nejatraktivnější destinace hned za sebou! :D teď si ještě vybrat, jestli mám obětivat nábytek na úkor 2. a 3. účesu, nebo se snažit probojovat až do čtyřky xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tady teď špekuluju, jak to udělat a co nejvíc z toho vytěžit :D

      Vymazat
    2. Tak já jsem to nakonec zkusila ve 4. :)

      Vymazat
    3. Pardon, ve druhé :DD už jsem z toho celá zblblá

      Vymazat
    4. Taky jdu zkusit 2 potom je v plánu 5 :D

      Vymazat
  12. A kontrolní otázka - ty účesy dostaneme formou získání jedné z náhodných truhlic, a nebo musíme nejprve vše z destinace sesbírat a až teprve pak účes získáme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, účes je normálně v truhle.

      Vymazat
    2. Tak to je podstatně lepší :) :D a nevíš náhodou, v jaké by se měl nacházet? Třeba v poslední? Nebo je to čistě náhodné?

      Vymazat
    3. Tak to je super, díky moc za info Ivi ♥. Já myslím, že to bude náhodně rozhozené, žádný extra systém bych v tom nehledala.

      Vymazat
    4. Nejsem si teď moc jistá, v jedné místnosti byl myslím v poslední tuhle, ale v jiné zase někde uprostřed.

      Vymazat
    5. Já tušila, že v tom nebude žádná posloupnost. Díky Ivi ;)

      Vymazat
    6. V prvni destinaci byl v poslední

      Vymazat
    7. Super holky, kdo bude vědět, tak to sem hoďte, ať to trošku zmapujem ;) Díky ♥

      Vymazat
  13. And of course, the ugliest hairstyle is in the first garden, so annoying...

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. hello, the hairstyles can be found in the boxes as well ?

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrá akce. Moc dobrá. Jsem šťastná, že to není solitaire. Dokonce tak šťastná, že jsem v tom už utratila 6 dia, co jsem si vytočila na kole minulý týden.
    Líbí se mi asi všechny modely i nábytek, ale překreslení za originálem opět pokulhává, i když není tak zlé, jako jindy.
    První šaty třeba v originále vypadají cihlově červené, skoro až oranžové, zatímco překreslení je rudé.
    Třetí šaty jsou asi ještě horší. Sněhobílý originál nám po přemalování poněkud zašedl, navíc místy dost připomíná igelit, nemůžu si pomoct.
    Šaty z šestého košíku si komentář nezaslouží, to se vážně nepovedlo. Ani barva, ani tvar. Na druhou stranu, jak už jsem napsala, všechny jsou hezké. (Kdyby člověk neviděl originály, ani by si nestěžoval :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ta šestka je vážně příšerně překreslená. Už když jsem to vytahovala, tak jsem si říkala, proboha, kdo tohle kreslil a to jsem ještě neviděla předlohu. Ne vždy se zadaří :D

      Vymazat
    2. Fakt nejvíc mě mrzí ten igelit u třetích šatů. Ty jsou v originále naprosto dokonalé. Překreslení je nositelné, ale prostě to není ono.
      Ovšem nábytek se povedl, tak aspoň někde si člověk spraví chuť :) Teprv dneska jsem si ho prohlížela detailně, tak můžu hodnotit. A dávám pět a půl pračky Whirpool :D

      Vymazat
    3. Mě nejvíc nadchly ty puntíkaté šaty. Ty jediné se povedly překreslit snad líp, než je originál :D

      Vymazat
  17. Nesouhlasim me se zase libi ale sto lidi sto chuti,no ne jinak zamne akce super:D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má být, kdyby se nám všem líbilo to stejné, tak chodíme v uniformách :D

      Vymazat
  18. Holky, vy které jste měly štěstí a trefily se na účes - můžete se podělit v které truhle jste ho měly? Zatím víme že v první místnosti je účes v truhle poslední. Mělo by to být pořád stejné :) Nebuďme hamižné a podělme se o zkušenosti ať neplácáme moc dia :)

    PS: klidně piště i šaty :) - červené jsou v 2. truhle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo bude vědět, holky, pište to prosím sem do komentářů. Předem moc děkuji :) ♥

      Vymazat
  19. Ráda se podělím, holky. Účes v druhé místnosti je také v poslední truhle :)

    OdpovědětVymazat
  20. Dle mého budou účesy všude v posledních truhlách, ale raději nebudu dělat ukvapené závěry :D :)

    OdpovědětVymazat
  21. Irma má asi pravdu. I v páté místnosti je v poslední truhle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen by mě zajímalo co bude ve čtvrté v poslední 🤔

      Vymazat
    2. Jak budete vědět, tak hoďte echo ;)

      Vymazat
    3. Máme tip na bulharskou stránku, kde najdete všechny truhly "otevřené" v každé místnosti. Podělíme se :P ale doufám, že to nebude Isabelle vadit :) http://angelsonladypopular.blogspot.cz/2018/03/event-easter-adventures.html (Neděkujte mě ale Tysh, ta se o svůj poklad podělila)

      PS: je tam i kolekce co bude dnes - v komentářích je pak co je v ní (jedná se o opakování)

      Vymazat
  22. Oblečení teda nic moc, ale aspoň se tu dá nasbírat hodně smaragdů :)

    OdpovědětVymazat
  23. Všimli ste si že chýba jeden účes? Je ich 6 ale v miestnostiach je len 5

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, jsem zvědavá, odkud a jestli vůbec na nás někde vykoukne. :)

      Vymazat
  24. Tak nakonec půjdu pro nábytek a na třetí destinaci s igelitem se vykašlu :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dnes konečně udolala účes ze dvojky a teď rychle do pětky :D

      Vymazat
    2. Aha :D tak to já jsem účes ze dvojky měla už nějaký čtvrtý den a dneska se mi po téměř třech dnech konečně podařilo udolat i ten vchod u čtyřky, který mě pořád ne a ne pustit dovnitr :DD tak snad už budu teď zbývajících šest dní jen vyzobávat spokojeně nábytek :)

      Vymazat