čtvrtek 15. března 2018

St. Patrick Day


Tak tohle mě opravdu dostalo, dámy :)))




No a nekupte to :)))


38 komentářů:

  1. pro mě nepotřebné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc nemusím tyhle tématické outfity, ale jako zpestření dobrý ;)

      Vymazat
  2. Prvý outfit sa mi vôbec nepáči, nohavice vyzerajú ako disco-guľa a topánky sú pekné ale určite nie v zelenej a ten druhý sa prežiť dá...

    OdpovědětVymazat
  3. I want lara croft to be an easey event, fashion queen seems good, but hair for top 90

    OdpovědětVymazat
  4. Jen ten účes Lary Croft (dlouhý cop). ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten druhý outfit je luxusní! Ten musím mít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se taky líbil, kdybych už v šatníku neměla nejmíň 3 podobné. :D

      Vymazat
    2. Tak já takové štěstí nemám, zatím nemám vůbec nic podobného

      Vymazat
    3. Je dobře, že je tu pro každou z nás něco ;)

      Vymazat
    4. Jo, to rozhidně :) mě se zase třeba nelíbily předchozí dvě kolekce

      Vymazat
    5. Ta červenobílá se mi líbila a o tu druhou jsem přišla :D

      Vymazat
  6. Bojových outfitů už vlastním asi deset. Těsný obleček, jednak pro snadnější pohyb, ale hlavně pro rozptýlení nadrženého nepřítele, nezbytný arzenál, pečlivě upevněný a utažený popruh s kapsami, čím víc částí těla omotaných, tím líp, těžké vysoké boty, kterými nejdřív nakopeme pár zadků a později je vyzujeme a použijeme jako chemické zbraně, a samozřejmě, vrchol všeho, rukavice bez prstů, protože jsou hrozně cool. :D
    Cop se mi líbí. Dovedu si představit, jak s ním, když dojde munice, sešvihám posledních pár nepřátel a jednoho či dva uškrtím. Ale nevím, jestli se bude hodit na běžné nošení. Třeba když se člověk bude chtít posadit. I když, šikovná dáma by ho v takové situaci mohla využít k ledasčemu :D
    Co se čtyřlístkového outfitu týče, ten je pro mě takový "neurazí, nenadchne". Možná ty kalhoty, i když připomínají disko kouli, ale dokážu si představit pár triček, ke kterým by se hodily. Jinak takhle výrazná zelená se někdy těžko kombinuje, takže se silně obávám nevyužití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za naprosto výstižnou charakteristiku těchto outfitů a přesný popis využití jednotlivých částí. :D SUPER :D

      Vymazat
  7. Cop je vážne luxusný :) určite sa však bude dať získať len veľmi ťažko, takže si asi nechám zájsť chuť:(....na druhej strane rukavičky a topánky tiež potešia....čo sa týka prvého outfitu, nie ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se účesu týče, mám ten stejný pocit jako ty. Zadarmo nám ho určitě nedají. Zbytek bych oželela, pár podobných outfitů už mi v šatníku leží ladem. :D

      Vymazat
  8. Omg, ten cop musím mít! 😍

    OdpovědětVymazat
  9. lara aj s ucesom by mala byt kralovna co som pocula cize to zase bude boj prvych 10 len kedy sa jej dockame ... uz cakam tyzden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se můžu s účesem rozloučit :D

      Vymazat
    2. No ja by som mala mat dostatok energie ale ista si budem az v boji len ho nepremeskat

      Vymazat
    3. Tak to máš super, Lilith, já po dárcích nemám skoro nic :D

      Vymazat
  10. Tak po tomto vobec netuzim. Onicom akcia....skoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zajímá jen ten účes alá Lara Croft, zbytek za moc nestojí ;)

      Vymazat
  11. Ježišmarjapanojosefe, ten cop by byl tak skvělej, jen kdyby nebyl dlouhej tři kilometry... :(

    No nic no, útěchou mi budiž, že bude určitě pěkně mastnej :D
    Ostatní hadříky jsou, jak už psaly děvčata výše, neslaný nemastný, i když mě barvy nevadí, takže asi i to tríčo bych možná vynesla. Ale bojových bad girl oblečků, už mám vážně dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sado-maso hadříků už mám taky plný šufle, ale ten culík bych brala :D

      Vymazat
  12. pokiaľ tá Lara bude ako BOJ tak super, teraz po darčekoch, keď som bez dodatočných energií :(

    OdpovědětVymazat
  13. za toto by som nedala ani 1 dia, ak si toto niekto kúpi tak fakt začnem rozmýšľať či je normály...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to ráno koukala jak padlá z višně. Každý rok jsme na svatého Patrika dostaly nějaký dárek a letos si ho můžeme koupit :D

      Vymazat
  14. It really doesnt worth 25 diamonds

    OdpovědětVymazat
  15. Videla som to oblečené na nejakej lady....neverila som, že to niekto kúpi. Hold niektoré lady proste chcú všetky možné kúsky nech vyzerajú hocijako. Ale proti gustu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj šálek kávy to taky není, ale věřím, že své příznivce si i tento outfit určitě najde ;)

      Vymazat
  16. Ak by to stálo napríklad 25 smaragdov, tak pouvažujem nad kúpou ale 25 diamantov... im musí hrabať asi :D

    OdpovědětVymazat