čtvrtek 1. března 2018

OSCAŘI



U příležitosti předávání Oscarů se nám tu vylouply naše "oblíbené" tabule 3x3... a mně se to konečně podařilo dát dohromady :)))


Tabulka č. 1...


Tabulka č. 2...




Tabulka č. 3...



Tabulka č. 4...




Tabulka č. 5...





Nábytek + Doplňky...



Tapeta + Podlaha...



Pozadí na profil...





Tabulka č. 6...





Nábytek + Doplňky...




Tapeta + Podlaha...



Pozadí na profil...





Pár předloh závěrem... (našla nám je Siberika a Suzi Chan) ♥



A opravdu velké DÍKY patří Elyn ♥


HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥


65 komentářů:

  1. Ty jo, oni to budou resetovat co 4 hodiny a účes co se mi líbí je druhý? No to je bezvadný!

    OdpovědětVymazat
  2. The 2nd hairstyle is "feeding" my heart...

    OdpovědětVymazat
  3. http://img.huffingtonpost.com/asset/crop_399_506_2812_4756,scalefit_720_noupscale/59285278150000210015b99a.jpeg
    https://www.mercurynews.com/wp-content/uploads/2017/04/afp_n78ls_3.jpg?w=620
    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/12/04/10/46F3E58B00000578-0-Sensational_Zendaya_only_upped_the_style_stakes_on_Sunday_night_-m-330_1512383782656.jpg

    OdpovědětVymazat
  4. jeden chybí že? Ale je to krásný...

    OdpovědětVymazat
  5. Ten nábytek je ultra bozi 😍😍 kez by ho dali do teleportu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nábytek moc neprožívám, ale jsou tam super kousky ;)

      Vymazat
    2. Ale i ty ucesy a obleceni, omg 😍😍😍 už si nemyslím, že je druhy účes nejnezci :DD

      Vymazat
    3. Po vyzkoušení taky často přehodnotím svůj názor. To jsme my vrtkavé ženy :D

      Vymazat
  6. Jo účes číslo 2 se mi taky líbí nejvíc, ale teď je to víc dosažitelné, když věcí v každé tabulce je 5 a resetují to po 4 hodinách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super, značně to zvedne naše šance a ta dvojka není zas tak daleko ;) Držím palce ♥

      Vymazat
  7. Ahojky, dal by sa spravit i navod na tuto udalost? Ako teleport. Len sa pytam :) je to dost tazke nieco trafit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ale asi ne, to muže být úplně všude, mě to vždycky dost naštve, když mám 2/3 a pak to na poslední pokus netrefím

      Vymazat
    2. Na tohle bohužel žádný návod neexistuje a pokud ho někdo najdete, tak sem s ním :D Tento typ akce je bohužel opravdu jen a jen o štěstí :) Holky nezoufejte, jsme na tom všechny stejně a šťastnou ruku přeji ;) ♥

      Vymazat
    3. Já mám jediný návod, nebo spíš radu. Ale je to taková pitomost, že na ni snad musí přijít každý, tak ani nevím, jestli to mám psát. :D
      Pokud nemám dia a chci ušetřit smaragdy, použiju čtvrtý a pátý pokus (ty za smaráče) pouze v případě, že mám z prvních tří pokusů aspoň jeden kousek oblečení/nábytku.
      Příklad:
      první kliknutí - smaragd
      druhé kliknutí - peníze
      třetí kliknutí - smaragd

      tak potom už nemá cenu vyklikat si 4 smaragdy, když stejně, i kdybych našla dva kousky oblečení, mám smůlu, protože šesté kliknutí je za dia a ty já prostě nemám.

      Zrovna tak, když najdu v prvních třech pokusech jeden kousek a na čtvrtý (smaragdový) pokus najdu zase smaragdy nebo dolary, popáté už neklikám.

      Říkala jsem, že je to konina, na kterou přijde každý, ale třeba se najdou i tací, kterým to dosud nedocvaklo :D

      Vymazat
    4. Dělám to úplně stejně a určitě není od věci to tu zmínit. To co někomu přijde jako samozřejmost, může jinému hodně pomoci. Díky za uveřejnění, Sigyn ;)

      Vymazat
  8. Ten 4. účes je boží♥️, ale nevím nevím, jestli se někam dohrabu, tabulky mi vůbec nejdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si moc šancí nedávám, já mám spíš to štěstí v lásce :D

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Super, díky moc, Suzi, od té jediné mi chyběla předloha ;) ♥

      Vymazat
  10. Tak tady mě vážně mrzí, že se nedostanu do poslední tabulky.
    ANO, JSEM POSEDLÁ NÁBYTKEM! MÁ S TÍM NĚKDO PROBLÉM!
    Pardon, to mi jen tak ujelo :D
    Jinak účesy jsem vyzkoušela a sluší mi, kupodivu, první dva. Tak si tak říkám, že bych to mohla bez dia zvládnout, když ztrojnásobili počet pokusů, jestli dobře počítám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím problém určitě nemám, JÁ JSEM ZASE POSEDLÁ ÚČESY A VŠÍM DO VLASŮ !!! MÁ S TÍM NĚKDO PROBLÉM !!! Každý holt máme nějakou tu osobní úchylku a nikdo nejsme dokonalý :D :D :D Ty pokusy jsou bomba, tak snad se k něčemu dopracujem ;) Držím palce, Sigyn ♥

      Vymazat
    2. Kde se daji vyzkouset ucesy dopredu? To by mi pomohlo :)

      Vymazat
    3. Dopředu to jde jen v grafickém programu ;)

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  11. Já si říkala, že ta 1. vypadá jak Moana. :D Ale co to má společného s Oscary? Netuším... Zrovna dneska jsem minula o jedno ten vršek, pěkně mě to štve, ale zase oceňuji tu 4 hodinovou resetaci. I když, já bych raději po 6 hodinách. No co už. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mi záhadou, kde se mezi těmi róbami vzala ta kreslená postavička :D Některé myšlenkové pochody našich kreativců nám nejspíš zůstanou záhadou :D

      Vymazat
  12. Může to být klidně i vedle sebe jako v řadě

    OdpovědětVymazat
  13. achjo, zase nic nezískám.. ani jednu tabulku jsem nikdy nedala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neklesej na mysli, času pořád dost a naděje umírá poslední ;) Držím palce ♥

      Vymazat
  14. Achjo já nemám prostě nic, ať se ta tabula vyměňuje klidně po 4 hodinách, i tak nic nevyhraju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť akce teprve začala, nezoufej, času ještě pořád dost ;)

      Vymazat
  15. Tak teda mám dva kousky, zatím. Fakt by to chtělo vyšpekulovat nějaký systém, jakým to v tabulce nejčastěji mají. Dobrá zpráva ale je, že jsem zbytečně neutratila příliš smaragdů - většinou se mi prostě na první tři kliknutí nepodaří odhalit nic jiného, než smaráče a dolary :) A klikám poctivě, večer naposledy těsně po půlnoci, ráno pře osmou, aby mi neunikl žádný pokus, tak doufám, že aspoň jedny vlasy dostanu. I když bych fakt chtěla ty druhé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně z první tabulky chyběl ten pugét do hlavy a kleknul mi počítač, konečně se ho podařilo zprovoznit a akce i kolekce k MDŽ jsou v ř..., no nemám já to štěstí :D

      Vymazat
  16. Krásne.. no ja mám výbornú smolu.. keby mi to niekto vyhral :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z toho nedělej, jsme na tom úplně stejně, já zase byla skoro 14 dní bez pc :D

      Vymazat
  17. Ja vždy na tých tabulkách zminiem toľko diamantov kvoli tým účesom a to už som v tej poslednej tabulke že už mám o chvílu i ten VIP darček za tých 700 diamantov :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Já nam zatim 3 věci z první xddd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já 4 z té první a tím jsem i skončila, skoro 14 dní jsem byla bez pc. Holt pech :D

      Vymazat
  20. už mám celý 1. a chybí mi boty z druhého ale moc mi to nejde už jsem chtěla být na konci 3 :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju, já skončila v 1. tabulce a bez účesu :D

      Vymazat
  21. Mně to teď taky vůbec nejde a čekala jsem, když mám šest pokusů za den, že mi to půjde líp a budu už tak ve třetí tabulce a jsem ve druhé a ještě z toho nic nemám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z toho nedělej, já skončila v 1. tabulce a zradil mě počítač. Skoro 14 dní jsem byla bez něj a z první tabulky mi chyběla jen jedna věc do účesu :D

      Vymazat
  22. Holky, nestěžujte si, já jsem dneska dojela teprve do druhé XDD a upřímně, jestli se mi podaří získat účes, tak budu moc šťastná, protože jsem se NIKDY k žádné z hlavních odměn u tabulek ani nepřiblížila, natož, abych nějakou nedejbože vyhrála, takže už teď je to pro mě úspěch! :DD

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem vyhrála minule tu jednu, ten vysoký culík mě motivoval

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motivace je potřeba, snad nás budou motivovat čím dál tím víc ;)

      Vymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Z druhé tabulky mám zatím dvě věci, tak jsem zvědavá, jestli to dotáhnout za ty tři dny do konce xdd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není féééér, teprve teď tady čtu, kdo co má a já mám prd :D

      Vymazat
  26. Tak mám i nakonec druhou tabuli, jsem na začátku třetí, tu druhou jsem dala o hodně rychleji než tu první, ale asi 2 věci jsem dala za pomocí diamantů z kola štěstí a dnes jsem dala dvě věci po sobě, vždycky se mi začne dařit až ke konci

    OdpovědětVymazat
  27. Z té třetí by mohly být aspoň ty šaty, ten účes ve trojce je moc pěkný, ale to už nestihnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je v tabulích super výsledek, dostat se až do té třetí. Já většinou skončím v první, max ve druhé ;)

      Vymazat
  28. Chybí mi už jen jedna věc do účesu, tak snad to zmáknu. Držte palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dodatečně ti je držím :D :D :D Písni, jak to dopadlo ;)

      Vymazat
  29. já už jsem se prokousala do 4 ale zatím nemám nic ve 3 jsem se hrozně zdržela :)

    OdpovědětVymazat