sobota 17. března 2018

Královna Lara Croft

Zítra 20.3. nás čeká bitva s královnou o její outfit a účes. Pořádně se na to vyspěte, energie připravit a hurá na ni...




24 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. It should be a queen. I don´t know when she come. ;)

      Vymazat
  2. Ahoj Isabella, k těm outfitům je i ten účes, který máš tady na ladynke ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Lea, k outfitu Lary Croft patří i ten účes. Hezký večer ♥ :)

      Vymazat
  3. Isabella, křepelka Svatý Patrik má také ten účes, který zde máš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ten účes k outfitu bohužel nepatří. U příspěvku je tabulka všech věcí a bonusů, které můžeš za 25 diamantů získat ;)

      Vymazat
  4. Its Queen, they posted that on Instagram ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Chcela by som vedieť, kedy to bude. Jedna hodina preč a ona nikde. Ani nová kolekcia ani nová akcia. Tento mesiac je to dosť slabé, nezdá sa vám baby?

    OdpovědětVymazat
  6. To si dělají srandu... byla jsem online ještě v 16h a přišla 18:50 a Lara fuč... to jako vážně? to nemohli ve 13h napsat že to začne v 17h? Ještě že plno takových oblečku mám ale ten princip mě štve!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maggie, souhlasím, ne že bych musela mít další takový obleček, ale mohli poslat oznámení už včera , kdy dorazí,oni si fakt jako myslí, že tu všechny můžeme sedět celý den a čekat ,co se bude dít.

      Vymazat
    2. Úplně přesně já to také nestihla

      Vymazat
    3. Já k tomu taky přišla na poslední chvíli, outfit sice mám, ale bylo to jen tak tak. Na bulharské verzi už kolem druhé hodiny přišlo oznámení, že bude boj v šest hodin a u nás nic. To se jim teda nepovedlo.

      Vymazat
  7. Ja som stihla vyhrať ten outfit ale to iba preto lebo dačo podobné tu bolo a približne som vedela kedy to dajú ale vlasy som chcela a to som nemala šancu lebo niektoré lady minuli aj 500 energie a to som mala s kade zobrať to je hrozné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám jen outfit a můžu být ráda, stihla jsem ji vyzvat a za cca 5 minut bylo po boji :D

      Vymazat
  8. Já získala vlasy akorát na SK verzi, tam stačilo zhruba 80 výher ale na české sem neměla šanci :D

    OdpovědětVymazat