pondělí 21. srpna 2017

Popové hvězdy


Kolekce by mě teda ani ve snu nenapadla...


A tady už máme všechny čtyři křepelky hezky vedle sebe... Adriana Grande, Adele, Beyoncé a Rihanna...




22 komentářů:

  1. Isabella, TIETO účesy pridajú len tak do hry alebo to bude nejaká udalosť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ještě nevím o jakou konkrétní akci se bude jednat, ale měli by nám ji snad spustit ve středu nebo ve čtvrtek. Ve hře budou tyto 4 účesy a ke každému i outfit každý v 8mi barevných provedeních.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Opravdu nevím, ale určitě ji brzy spustí, neboj ;)

      Vymazat
  3. Některé účesy jsou fakt super. Ocenila bych kdyby je dali do hry jen tak:D, ale to se nestane. Typuju, že to bude akce 3x3, kterou úplně nesnáším. Budu doufat, že to nebude tahle akce. Nevıš kdy by se tyhle účesy měly objevit ve hře?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí ten culík :), akce 3x3 by to snad neměla být, každý ze 4 outfitů má 8 barevných provedení, kdyby to bylo 3x3, byla by jen jedna barva ;). Takže bych to spíš viděla na "speciální balíčky karet"??? Že by nám každý týden otevřeli jeden? Vážně nevím, jsou to jen spekulace. :) Co jiného by to ještě mohlo být? Kdyby tě něco napadlo, dej vědět ;)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí, ale je škoda, že jsou tak drahé :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem hodně zklamaná, jak jsou ty účesy drahé. Podle mě kdyby byly levnější měli by z toho více peněz, než když jsou takhle drahé. Je to můj názor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tomu nerozumím, mohli dát za dia třeba jen 1 nebo 2 a další za smaragdy, pořád by tam byla nějaká možnost i pro ostatní holky, které dia nekupují. Tímhle všechny pomalu ale jistě odradí :(

      Vymazat
  6. Ten účes s vrkočmi mení zároveň aj obočie? V salóne krásy sa mi zobrazuje iné obočie keď mám na ňom myšku.. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to obočí je součástí účesu ;)

      Vymazat
    2. Ajaj.. tak to sa mi teda vôbec nepáči :( Mení to celý vzhľad tváre lady. Ďakujem za odpoveď

      Vymazat
    3. Není vůbec zač, mně se ten účes líbil hned od začátku, ale když jsem zjistila, že k němu patří i to příšerný obočí, ztratila jsem o něj zájem.

      Vymazat
  7. Moc zajímavá akce, účesy vypadají celkem propracovaně, mám našetřeno pár diamantů z kola štěstí takže koupím ten dlouhý ohon :D , Jinak jak už i ostatní říkaly, opravdu mě mrzí že spojily ty krásné vlásky z tak příšerným obočím, zajímalo by mě co si mysleli když to vytvářely protože to není opravdu normální :( .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, ten culík je vážně super a obočí u druhého účesu je naprostá příšernost. Snad si příště takové "vylepšení" odpustí ;)

      Vymazat
    2. tak nevím jestli dobře vidím ,ale řekla bych ,že to obočí od toho účesu dali pryč, což by bylo fajn

      Vymazat
    3. Máš pravdu, odstranili to obočí, že by tam někdo dostal rozum? :D

      Vymazat