čtvrtek 17. srpna 2017

Módní princezna




8 komentářů:

  1. Such an ugly hairstyle... so disappointing

    OdpovědětVymazat
  2. No message in international version. What time is it supposed to happen?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On the Czech, Slovak and Polish versions of the game this action begun. Really I don´t know why she didn´t start on the international version of the game. :( Picture from the Czech version of the game... https://prnt.sc/g9plck

      Vymazat
  3. Nadhera, tenhle typ akce mam rada, uces se mi hodne libi, akorat skoda ze sem se na ceske verzi nedostala k satum, ale aspon na sk je mam a musim rict ze jsou krasne, hlavne ty nohy jsou povedene namalovane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nečetla zprávu, začala jsem hned radši vyzývat a celou dobu si říkám: škoda, že mezi nejlepšíma nebudu. Ty šaty jsou nic moc, ale ty vlasy bych tentokrát fakt chtěla!
    A pak ze zvědavosti vlezu do zpráv a málem mě radostí kleplo, že dostanu vlasy a ne šaty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, tentokrát to udělali přesně naopak, za účast vlasy a za výhru šaty s pózou. Takhle bych to brala vždycky :D

      Vymazat