úterý 1. srpna 2017

Exotické dobrodružství



Po dlouhé době tu máme opět naše oblíbené Kolo štěstí... Jdeme kouknout, co je ve hře...


Dekorace...



Tapeta + Podlaha...



Pozadí na profil...



9 komentářů:

  1. 10 polí na 10 dní, to je super... ale hned v prvním jsem si vytočila 20 + 20 kostiček na 10 tahů! To je teda přísný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolo štěstí je super, bála jsem se solitairu, i když s tím se dá taky co nevidět počítat, předpokládám. Jako náplň bych brala spíš nějaký hadříky, na to harampádí do apartmánu mě nějak moc neužije, ale každej bodík k popularitě dobrej ;)

      Vymazat
  2. Zajimavy, v komplet sezbirani nedoufam, ale zas si trochu vyletnim apartman :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám po všech těch akcích apartmán tak zabordelenej, že už nevím, kam to všechno strkat :D. Beru ale body do popularity, ty se hodí ;)

      Vymazat
  3. Iso, moc díky, že to vždycky tak rychle a parádně nachystáš, jsi fakt dobrá! Děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  4. Aka bude dalšia suťaž???? Mam vela napadov ako.. ale som zvedava!

    OdpovědětVymazat
  5. Tato je pekna docela ale jedine ked to hraš odzačiatku akcie fajn..

    OdpovědětVymazat
  6. A PRIDAVAJ AJ FOTO KOLEKCII CO TAM JE!! ;)

    OdpovědětVymazat