úterý 22. srpna 2017

Hořící muž


Do Vánoc ještě "daleko" a my už tu máme DÁRKY... vypadá to, že si je rozbalíme pod kaktusem a z gatěk budem vytřepávat písek :)))


Tak nějak jsem vůbec nevěděla, jak to celé uchopit a moje představivost tonula na bodu mrazu (ne že bych na tom někdy byla líp). A tak jsem hledala a bláhově si myslela, že další kousky outfitů mi do toho vnesou trošku řád, opak byl ovšem pravdou a čím víc věcí jsem našla, tím zoufalejší jsem byla a fakt jsem nevěděla, jak z tohohle bordelu něco poskládám :))) Nakonec z toho vylezlo těchto 7 outfitů...

OUTFIT č. 1





OUTFIT č. 2





OUTFIT č. 3






OUTFIT č. 4






OUTFIT č. 5






OUTFIT č. 6





OUTFIT č. 7





Pozadí na profil... DEN...


Pozadí na profil... NOC...


Dekorace a Nábytek do apartmánu... 


Podlaha + Tapeta... DEN...


Podlaha + Tapeta... NOC...



HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥



51 komentářů:

  1. I don't see this event in the international version

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mali dat všade takisto nechapem :O

      Vymazat
    2. On international version events now start later. I do not know why :(

      Vymazat
    3. Izabel, taky to nechápu, je to tam teď nějak posunuté.

      Vymazat
    4. The event is here and I purchased my first big box, btw your blog is awesome, keep going 🌹❤

      Vymazat
    5. Congratulation and thank you very much ;) ♥

      Vymazat
    6. Your welcome dear ❤️❤️

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. NO PRIDÁVAJ UZ! NECH TI TO TOLKO NETRVA :D XD Aj všetko sem čo najskôr :) aj kolekcie všetko....
    NO a nieje to náhodou nejaká nová verzia horiaceho muža? :D ^-^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být tebou tak si takový komentář odpustím. Isabela to dělá ve svém volném čase a určitě má i důležitější věci na práci než 24 hodin denně sedět u počítače. Měly by jsme být rády, že tohle pro nás dělá....

      Vymazat
    2. Súhlasím s Katkou. Okrem toho pri tomto type akcie sa skutočne niet kam ponáhľať :D

      Vymazat
    3. Hlavně když je tam milion věcí, tak to asi chvíli trvá, že jo. Někdo si nedokáže představit, jak dlouho trvá to v té hře najít všechno.

      Vymazat
    4. Holky, moc díky za trpělivost, dnes to byla opravdu fuška, nejen věci najít, ale nějak to i splácat do kupy, aby to mělo aspoň trošku hlavu a patu. Navíc je nahraná i hudební akce (do té se pustím až zítra, jedná se o níže zmiňované 4 účesy a k nim i outfity - Rihanna, Adriana Grande, Adele a Beyoncé), takže je v tom pěknej guláš a musela jsem všechny ty hadříky třídit. Tak snad jsem to nějak nepomotala a předem děkuji za pochopení, kdyby se nějaká ta chybička vloudila :D. Ještě jednou DĚKUJU a je tu snad už komplet "Hořící muž" ♥

      Vymazat
  4. No... collecting things... oh my God...

    OdpovědětVymazat
  5. To je zas dalsi verze tyhle blazniviny? :D zas dalsi akce plna nepouzitelnejch kousku... este ted po tej kralovne, kdyz si pulka lidi vyplacala vsechny energie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Vždycky jsem toužila po štrasové plynové masce, nevím, co se ti na tom nelíbí :D :D :D. Tohle je hodně ujetá akce a zkompletovat to, byla fakt fuška, budu si muset dát panáka, z té psychedelické hrůzy mi nějak vyschlo v krku :D :D :D

      Vymazat
  6. V poslední době mě akce hodně zklamávají(až na teleportu :D), ale tohle? Pro mě prakticky nepoužitelné. Účesy pro mě zase nepoužitelné až moc bláznivé až na účes č. 4 a č. 5(ten je fakt bomba),ale při mém štěstí dostanu nějaký ten bláznivý účes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj favorit je účes číslo 4, kdyby na mě vyskočil z dárku, už bych nic jinýho nepotřebovala :D. Jinak se na to musíš dívat tak, že za každou tu kravinu dostaneš body k popularitě a to se taky počítá ;)

      Vymazat
    2. Tak v téhle akci ocením všechny účesy, kromě jednoho, všechny punčocháče bych brala, věci do apartmánu ocením vždycky, i když je třeba nikdy nepoužiju, některé kousky oblečení se mi zdají použitelné, hodně se mi líbí sova, ale bez čeho se skutečně neobejdu, je ta štrasová plynová maska a čelenka orlích per! Jak lépe znázornit svou příslušnost ke kmeni Hurónů, známých svým hypertrofovaným smyslem pro humor? :D

      Vymazat
    3. :D :D :D Tak já dnes obdržela účes číslo 4, v nějž jsem po pravdě ani nedoufala (huráááá), dál mi v salónu přistál i účes č. 3 (alá retardovaný kokršpaněl) a mám i 2 plynový masky heč :D, za mírný poplatek jednu ráda zapůjčím (příslušníci kmene Hurónů mají multikulturní slevu), hlavně do ní nenaslintat :D :D :D

      Vymazat
    4. Tak já tentokrát o ty účesy fakt stála, takže jsem si už předem koupila za dia po pěti dárcích od každé velikosti, plus se mi povedlo nasbírat další za výzvy. Celkové skóre bylo 6 velkých, 7 středních, 6 malých, z čehož jsem získala tři účesy, jedničku, pětku a šestku, o které jsem stála nejmíň. Čili jsem se lehce rozzuřila, leč v trezoru mi modrých šutrů zbylo ještě dost, takže se mi za 5 malých a 5 velkých povedlo získat konečně zbylé tři účesy, sovu, třetí oko a obě dvě pozadí na profil.
      Ovšem punčochy jsem z celé akce získala jedny a plynová maska se na mě nedostala vůbec. Prý je všechny vykoupila nějaká Isabella těsně předtím, než jsem přišla :D

      Vymazat
    5. P.S.: Kdyby si někdo chtěl dát tu práci a vypočítat, kolik dia jsem na ty dárky utratila, tak ať si to číslo laskavě nechá pro sebe :D Já to schválně nepočítala, aby mě neklepla pepka :D

      Vymazat
    6. Tak to je ovšem dobrý skóre, chceš mi fakt říct, že ti z 6 ti velkých, 7 mi středních a 6 ti malých vypadly jen 3 účesy ??? Já jeden účes měla ve velkým a jeden v malým z celkového množství 3 velké a 1 malý. Tak tomu by se v mém případě dalo říct z pr...e štěstí :D. Tak ono se zase tak není čemu divit, když všechny ty "prázdný" dárky vykoupila nějaká Sigyn. Ta musí mít vždycky něco extra :D Příště prosím taky nakupuj, ju? Ať na nás zbydou ty s účesama. :D

      Vymazat
    7. Prázdný... Za každej bonus, energii, smaragd jsem daleko vděčnější, než za ty kousky v naprosto nemožných barvách. Proč vždycky fialová, růžová, bordó, vínová a hnědá? Co je špatného na "klasikách" jako černá, bílá, červená, modrá, žlutá? :D :D :D
      Nicméně další tři malé dárky a opět žádné punčochy. Sakra holky, to jste mi tam fakt nemohly nějaké nechat? :D :D

      Vymazat
  7. Na internetě jsem našla obrázek účesu, který má být jako dárek. Doufám, že je to pravda a že se objeví ve hře co nejdříve

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli můžeš, tak pošli odkaz, kouknu na to ;)

      Vymazat
    2. Je to z jinačího webu
      http://zuzanah-lp-events.blogspot.cz/2017/08/new-hair-and-question.html

      Vymazat
    3. Opravdu je ve hře, našla jsem ho, musel se tam objevit někdy během dneška, včera tam ještě nebyl :)

      Vymazat
    4. dneska jsem ho obdržela na bulharské verzi, jinde ne.

      Vymazat
    5. Já snad budu muset začít hrát i tu bulharskou verzi :D Díky za info ;)

      Vymazat
  8. J8 už vyhrála ty copánky ale ještě nemám z té pětky a po tom účesu moc toužím ale už ho asi nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GRATULUJU ♥ a neztrácej naději, zkus střádat pochodně na malé dárky, v těch jsou taky hodně často účesy ;) Teď po slevě už se stejně nevyplatí jinou velikost kupovat, to už mám vyzkoušeno. :) Hodně štěstí ♥

      Vymazat
  9. Ja mela v malejch darkach ucesy z 4 a 5 takze zkousej dal, jeste je cas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se to vyplatí, já měla v malým další účes, takže už mám celkem 3. Jeden ve velkým a dva v malých dárcích ;)

      Vymazat
  10. Mám kliku, že mi vcelku choděj modelky a mám zásobu bonusů ještě od minula, takže mám za pochodně hned 4 účesy a z toho dva, které jsem chtěla a noční tapetu... tentokrát si můžu jen gratulovat, všechno co se mi líbilo (včetně masky) mám. Tak teď už jen okrajové věci jako pidi klobouček nebo sukýnku.. ale.. jsem spokojená i tak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to velká GRATULACE, Leni ;). Já za dnešek sukni a hned 2 pyramidy, po těch dvou plynových maskách nabývám dojmu, že se na mě asi nedá dívat. Tak mám prý buď nahodit masku, nebo si rovnou vlízt do sarkofágu. Asi vypadám jak stará mumie :D :D :D

      Vymazat
  11. Už mám vlasy č. 5, takže za mě maximální spokojenost :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidíííím, pětky bych taky brala a ne a ne mi z dárku vypadnout :( GRATULUJU ;) ♥

      Vymazat
    2. děkuju ♥ neztrácej naději, ještě není všem dnům konec ;) pohodově zvládneš jednou denně jeden malý dárek, a já jsem v malým zatím skoro pokaždé dostala nějakou věc (kus oblečení, nábytek) a účes ;) hlavu vzhůru, i účes číslo 4 je super, ten zas nemám já :)

      Vymazat
    3. Mám pětky !!! Myslím vlasy číslo 5 :D Dnes na mě vyskočily z malýho dárku. Díky za podporu ;) ♥

      Vymazat
    4. Ježíš, gratulka Isabelko!! ❤ Já říkala, že malý jsou štístka 😋😉 nemáš za co 💖 to já děkuju za tvůj supr blog!

      Vymazat
    5. Díky, jsi zlatíčko a jsem moc ráda, že se ti blog líbí ♥

      Vymazat