čtvrtek 10. srpna 2017

STROJ ČASU



1. Doba kamenná




2. Anglie 18. století



3. Starověký Egypt



4. Starověké Řecko



5. Středověké Benátky




HODNĚ ŠTĚSTÍ ♥



10 komentářů:

  1. Finally, a good event :D
    Thanks for the info!

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo tento teleport jsem minula takže jsem ráda že si teď mohu doplnit sbírku :D , Děkuji za bleskové doplnění informací, alspoň nemusím tápat kde co hledat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem v té době ještě nehrála a jsem nadšená :) Popravdě jsem v to trošku doufala, že nám zrovna tuhle akci zopakují, když jsem sem tam zahlídla věci z ní na nějaké lady. Superhrdinky mě zklamaly na celé čáře, tak si tímhle trošku spravíme chuť ;)

      Vymazat
  3. tak to je tedy pecka nevím jak vy ale port jsem fakt nečekala tak max na vánoce vcelku milé překvapení a i se jim vcelku povedl nevím kam jít chci všechno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně stará akce, ale opravdu mimořádně povedená. Když ji dávaly prvně, tak mě minula, ještě jsem v té době lady nehrála a teď jsem fakt nadšená. Jen mám úplně stejný problém jako ty, nevím kam dřív, v každé destinaci je něco, co nutně chci :D Hodně štěstí!

      Vymazat
  4. Ja uz to sice tenkrat hrala, ale nic moc sem nasbirat nestihla :D takze to napravim, dojdu si do recka pro vlasky pak pro mazlicka, kterych nemam nikdy dost a nevim jestli vic stihnu, teleport je super vec ale pres prazdniny na nej vubec neni cas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem teď v Řecku pro účes a potom se uvidí, nějak se nemůžu rozhodnout co dřív :D. Jinak já díky dovolené přišla o ten nový teleport, před odjezdem jsem stihla jen jednu destinaci, naštěstí mě věci v něm vůbec nezaujaly. To tenhle návrat, tuším snad prvního teleportu vůbec, mi udělal mnohem větší radost a snad i něco stihnu ;)

      Vymazat