úterý 8. srpna 2017

Komiksová Horečka



A máme je tady zas.... SUPERHRDINKY se nám vrátily do hry v tomto novém složení...

1. Velma z filmu Scooby-Doo

2. Catwoman


3. Daphne z filmu Scooby-Doo


4. Sally z filmu Ukradené Vánoce (Nightmare before Christmas)


5. Cruella de Vil z filmu 101 Dalmatinů



6. Carlotta z Fantoma opery


7. Harley Quinn z filmů Batman a Sebevražedný oddíl


Hodně štěstí ♥

6 komentářů:

  1. NO TAK TO JE PECKA! Ty vlasy. :D Dvoubarvený! Jakože téma superhrdinky mě už docela sere, ale třeba vyberou nějaké dobré. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to zklamání, ne že bych od toho bůhvíco očekávala, ale k účesům, které se mi líbí se stejně nedohrabu a ten začátek je celej dost bída :(

      Vymazat
  2. Minnie Driver as Carlotta, Hannibal Opera, The Phantom of the Opera (2004)

    OdpovědětVymazat
  3. Za me velke zklamani, nejhorsi verze tehle akce. Ucesy i postavy jsou k placi, mozna jeste z cat woman bude neco pouzitelneho, z harley bych brala vlasy ale tam se nedohrabu. Zbytek, hlavne ty ze scooby doo, jsou katastrofa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom mi povídej, je to hnus a bída, ten dnešní starý teleport mi aspoň trošku zvednul náladu. ;)

      Vymazat