sobota 30. ledna 2016

Milostný solitaire



A Popelka je mezi námi! A jelikož je typ akce "Solitaire", vypadá to, že se nám pěkně prodraží, holka jedna umouněná :) Každopádně mohlo být i hůř a věci v akci jsou pro nás princeznofily jako světlo pro můry...


Pokud chcete mít šanci dostat se v kartách co nejdál, existuje jedno základní pravidlo, nešetřete na extra kartách navíc, vždy kupte maximální možný počet, který vás přijde na cca 50 smaragdů. Šance na úspěch se tak značně zvýší. A co že nás čeká v jednotlivých balíčcích? ......

Hned v tom prvním na nás čekají tyto modré plesovky, které Popelce přikouzlila Víla kmotřička, v reálu se mi šaty líbí víc, překreslení nic moc extra, to stejné platí i o doplňcích, líbí se mi prstýnek. Hlavní odměnou je účes a příčesek v podobě lokýnek pod ušima. Účes je povedený, jen v tom množství účesů, kterými nás poslední dobou zásobují, tak nějak ničím nevynikne, ale určitě se ani neztratí ;)


V druhém balíčku je Popelčin civilní model, ve kterém stráví největší část filmu a v němž ji macecha většinu času honí jako nadmutou kozu (nejspíš budeme muset před použitím trošku přemáchnout - nutno ale podotknout, že v tomto jsme v lese okouzlily prince, takže taková hrůza to být nemůže). Zpracováním se mi outfit líbí mnohem víc, než modré šaty, ovšem až na tu bílou hrůzu na hlavě... 


...zlatým hřebem tohoto balíčku má být Popelčin kůň, který vzbudil velké spekulace, v jaké že formě se k 
nám vůbec dostane. Takže konec všem spekulacím, koník je sukně (ne, nezbláznila jsem se, čestně prohlašuji, že jsem zatím při smyslech a nepožila jsem alkohol ani jiné omamné látky). Takže až budete koníka hledat, tak do sekce sukní v šatníku (jen teda doufám, že nám ta sukně nebude trousit koblihy kam se hnem). 


A máme tu balíček číslo 3, ve kterém na nás čekají mnou vymodlené šaty Macechy, kterou ve filmu ztvárnila moje oblíbená herečka Cate Blanchett a téhle mrchy se zhostila opravdu se ctí. Jsou luxusní !!! To ovšem neplatí o účesu, který je hlavní odměnou tohoto balíčku. Tento lehce transsexuální sestřih mi zkrátka nic neříká, ale pevně věřím, že své příznivce si určitě najde.



Nepotěšili jste mě vážení tvůrci, bohužel moje "Vílo Kmotřičkovské" šaty, na které jsem si dělala zálusk, strčili až do 4. paklíku, tudíž moje naděje pomalu, ale jistě hasnou. Jsou zkrátka DOKONALÉ !!! Doplňky úžasné a aby těch superlativů nebylo málo, moc se mi k nim líbí i ten kýčovitý lolitkovský účes, který je hlavní odměnou tohoto balíčku. 


No a konečně poslední pátý balíček a Popelčiny svatební šaty. V těch se sice ve filmu moc neohřála, ale i tak ve mně zanechaly velice kladný dojem. A tentokrát mě nezklamali ani naši kreativci (což je co říct) a šaty se opravdu povedly, obzvlášť potom sukně, hned bych si je zkusila. Doplňky i závoj nádhera, ale co ta 2D obluda do apartmánu jako hlavní odměna!? Tak tohle si fakt nikam nevystavím (kumbálek v apartmánu se mi začíná hemžit divnými existencemi, ale je pravda, že prince na skladě ještě nemám). Daleko líp by udělali, kdyby kostým pro prince mohl obléknout snoubenec. 


A tady pár obrázků z pohádky Popelka z roku 2015, který byl předlohou pro tuto akci:

Popelka Lily James a její modré plesové šaty.


S princem, kterého ztvárnil herec Richard Madden (ten je na rozdíl od toho kreslenýho panáka v 5. balíčku fakt k sežrání ♥) známý především fanouškům seriálu Hra o trůny. Tak schválně, víte koho tam hrál? 


Nesmíme zapomenout na Vílu Kmotřičku v podání Helen Bonham Carter (já jí ty šaty fakt svlíknu).


A nejlepší na konec Cate Blanchett jako Macecha, její úžasná jedůvkově zelená róba a klóbrc + nevlastní sestry (ty nám tam taky mohli zapracovat, ale to už bychom chtěly moc). 


Hodně štěstí karbaníci ♥


1 komentář: