středa 27. ledna 2016

Benátský karneval



Konečně akce pro všechny z nás trpící tzv. "Princeznovským syndromem" a jelikož se k podobně postiženým řadím i já, naplnila se má duše, po shlédnutí promo obrázku, nadějí a nadšeným očekáváním, které znatelně opadlo po zjištění, o jaký že to typ akce se jedná. K těm skvostům v 5. a 6. tabulce se bez hromady diamantů prostě nedohrabu. Tak se na to jdem aspoň podívat ;) .......

Komplet z první tabulky v levandulové barvě je nádherný, obzvlášť maska, kterou můj šatník dosud citelně postrádal. Doplňky také všestranně použitelné, jen s šaty mám malinký problém. Ne, že by nebyly krásné, možná je to jen můj pocit, ale některé sklady na šatech mi připomínají části ženských intimních partií (zodpovědný kreativec měl určitě zajímavou předlohu) :)))



Tabulka č. 2 obsahuje tématický kostým "Harlequina", typický právě pro Benátské karnevaly. Neurazí, nenadchne, zkrátka žádná hitparáda.



Pokud se nějakým zázrakem dohrabu k tabulce č.3, tak je to aspoň pro mě konečná. Stačí kouknout na množství položek, které je třeba najít, ovšem budu ráda za každou jednu z nich, která by mi přistála v apartmánu. Tyto sběratelské kousky jsou opravdu mimořádně krásně nakreslené. Velkým zklamáním je pro mě hlavní odměna (ne že bych se k ní dostala), ale plastový ksicht mi opravdu nepřijde jako adekvátní ocenění.



Tady jsem se dle svého úsudku snažila zkompletovat celý benátský pokojík. Neměla jsem na to moc času, tak se předem omlouvám za svůj designérský um :)



Další šaty, nejspíš ušité z přehozu na postel nebo nějakého archaického závěsu, nejsou vůbec můj šálek kávy. Koruna tomu opravdu nasazuje korunu a účes alá vrabčí hnízdo se mi ani nechce komentovat. Jediné co vezmu na milost je maska, ta je použitelná.



No a tady se dostávám k tomu, k čemu se nedostanu :))). Zlatým hřebem této akce jsou dle mého soudu tyto překrásné květované šaty, kterým opravdu nemám co vytknout, snad jen ten spodní lem bych udělala celý z bílé krajky. I ta hučka na hlavu má něco do sebe a tak nějak k šatům patří. Květinový náhrdelník s prstýnkem jsou už jen pomyslnou třešničkou na dortu a i pro účes se v salónu určitě najde uplatnění. Tohle se opravdu povedlo.



I poslední bílé šaty jsou skvostné, i když květované u mě zkrátka vedou na plné čáře. Bílý obojek taky dobrý, jen nevidím smysl těch korálků pod ním. Korunu bych u hlavy víc natvarovala, aby lépe sedla do účesu, no a účes je zkrátka bomba, je to něco úplně jiného, než co tu doposud bylo. Takže kdyby měl někdo nazbyt diamanty, pište do soukromé zprávy, řeknu vám kam je poslat :)))



ŠŤASTNOU RUKU ♥





Žádné komentáře:

Okomentovat