středa 27. ledna 2016

Pózujte stylově



Co nám to děláte ? Jak to tak vypadá, definitivně odzvonilo velkým čtyř a více stránkovým obchodům, kde si každý přišel na svoje, každá položka byla minimálně v 5ti barvách, většina z nich pak byla dostupná za LD (lady dolary), zbytek za smaragdy a jen minimum za dia. Všechny věci potom byly kombinovatelné s čímkoliv dalším ze šatníku. Vážně už mám dost vyhřezlých plotýnek z nestabilních póz, migrén a bolestí krční páteře, protože když mi zrovna nestrčí do ruky mobil, tak musím tahat nějakou bagáž, čokla nebo jinou blbost a když už nic z toho, tak proč ty nohy nezkřížit (únik moči je koukám v kurzu). Teda ať se mi ten Mengele z kreativního týmu nehledí dostat pod ruku! Jdem se na tu bídu podívat....


Takže si to spočítejte, obsah celého slavného obchodu čítá 17 položek, každá pouze v jedné barvě (ano, dohromady vážně jen 17 věcí), z toho 9 položek je za diamanty, 4 položky za smaragdy a zbývající 4 za dolary. Fakt nevím co si o tom myslet....


...no a tady se mi podařilo zkompletovat těchto 6 outfitů.... (jestli někdo docení tuto kolekci, tak určitě Leoš Mareš)


....poslední bílý kožich i s kabelkou je můj osobní favorit....


Žádná velká hrůza to není, věci jsou vcelku povedené, ale jde o princip. Pomalu se ze hry pro radost začíná stávat hra o penězích a pro peníze. 



Žádné komentáře:

Okomentovat