středa 27. ledna 2016

FW Paříž



A konečně poslední pařížský týden módy a tudíž i poslední speciální balíček šťastných  karet.


Musím říct, že velké finále se vydařilo a konečně něco, co lahodí mému oku :). V balíčku na nás čekají tyhle úžasné krajkové šaty, kterým zlaté podšití dodává nádech luxusu (v černé zkrátka nemají chybu), to samé boty a náušnice, které můžete vzít takřka k čemukoliv. Brýle alá masařka mi náladu zkazit nemůžou, na prapodivné výstřelky našich kreativců jsem si už zvykla a rukavice jsou naprostá zbytečnost.


Tvůrcem tohoto skvostu je libanonský módní návrhář Nicolas Jebran a i přesto, že příjmení nevzbuzuje přílišnou důvěru ve tvůrcovi schopnosti, chlapec zkrátka umí. V těchto šatech se objevila zpěvačka Nicole Schrezinger v americké verzi soutěže X-factor, kde zasedá v porotě.


Hlavní odměnou tu překvapivě není účes, ale opět krásné šaty (jedinou výtkou je odhalená nožka, s přihlédnutím k zákonům gravitace se mi zdá lehce nestabilní). Nedělám si velké naděje, že by se mi podařilo dopracovat až k nim, ale vůbec bych se v tomto případě nezlobila. Při pohledu na ně se mi chce zpívat "Najednou, najednou, chci skončit s tou hloupou hrou..... :))) Šaty jsou počinem z dílny módního návrháře Zuhaira Murada.


Žádné komentáře:

Okomentovat