pátek 12. února 2016

Valentýnská minikolekce


Tak tohle mě vážně pobavilo a to jsem myslela, že už mě tady jen tak něco nepřekvapí. Valentýnská minikolekce čítající 12 položek se pro většinu, která ve hře válčí bez diamantů, scvrkne na Valentýnskou microkolekcičku sedmi doplňků. Záhy totiž zjistíte, že patery šaty, které tato kolekce obsahuje, jsou pouze a jen za dia. Z počáteční radosti se tak alespoň pro mě po otevření obchodu stalo jedno velké zklamání.  


No a tady už je 5 hotových outfitů, které se dají z tohoto obchodu sestavit (až na červené lodičky u krátkých šatů, ty nám jaksi ke kolekci zapomněli přibalit a tak jsem musela zalovit v botníku, abych tu nepobíhala jak bosorka). Kdybych to měla shrnout, zas taková hrůza to není (teda až na tu krátkou obludnost, té nás klidně mohli ušetřit), ale ani žádný zázrak.


Ještě jsem narazila na tyto šaty, které na nás nejspíš čekají ve dnech příštích (jsem zvědavá, co se z toho vyklube, jen nějak ztrácím naději, že to bude pro většinu z nás něco dobrého).



6 komentářů:

  1. Jéé ty vyšpízované šaty se mi líbí, doufám že je dostanem dneska ^^ :) Boo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ne dnes, tak snad zítra ;)

      Vymazat
    2. Pravda pravda, akce, kolekce apod. dávají většinou v pondělí. :) // Boo

      Vymazat
    3. Ahojky,nevíte někdo něco víc o těch posledních šatičkách?Jsem je musela propásnout...:(

      Vymazat
    4. Týýýý jo, no vidíš, ty nám snad nakonec ani nedali. V šatníku je nemám, takže jsou nejspíš promlčený :(

      Vymazat
    5. to je škoda,tolik se mi líbí :´(

      Vymazat